Jump to content

Mazda 3 konsol


Ergün
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bir saat önce, Lupara :

Detaylı anlatım için teşekkürler.

Bu sökme işlemini ben yapabilsem konsolu da kaplarım herhalde :)   

Orjinal gibi olacak dediler. Ama başka sorunlara sebep olabilirler diye emin olamıyorum maalesef. 

http://www.izmirotoairbag.net/icerik/1749/17/arac-torpido-tamiri

Yalnız şöyle bir durum da var. Yetkili serviste değişim olmazsa eğer, araç airbag patlattı da torpido kaplatmış diyenler bir hayli çıkacaktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abicim olay artık honda civicin göçük muhabbetine döndü cekeceksin  servisin birine  üstüne pankart olmadi sağlam bi avukat bulacaksın tüketici mahkemesine vereceksin bak nasıl yapıyolar plastik aksamin 10 yıl garantisi var.kullanici kitabında yazıyor.bu servis bakımlı olanları nasıl yapıyolar şikayet etmesinler diye.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 saat önce, korayoz7 :

Abicim olay artık honda civicin göçük muhabbetine döndü cekeceksin  servisin birine  üstüne pankart olmadi sağlam bi avukat bulacaksın tüketici mahkemesine vereceksin bak nasıl yapıyolar plastik aksamin 10 yıl garantisi var.kullanici kitabında yazıyor.bu servis bakımlı olanları nasıl yapıyolar şikayet etmesinler diye.

Bu da var. Haklısınız.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 saat önce, korayoz7 :

Abicim olay artık honda civicin göçük muhabbetine döndü cekeceksin  servisin birine  üstüne pankart olmadi sağlam bi avukat bulacaksın tüketici mahkemesine vereceksin bak nasıl yapıyolar plastik aksamin 10 yıl garantisi var.kullanici kitabında yazıyor.bu servis bakımlı olanları nasıl yapıyolar şikayet etmesinler diye.

Kendiliğinden oluştuğuna dair rapor almak lazım. Çünkü bütün arabalarda yok bu olay. Anlaşılan 2009-2010 da üretilen bir seride var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Lupara :

Kendiliğinden oluştuğuna dair rapor almak lazım. Çünkü bütün arabalarda yok bu olay. Anlaşılan 2009-2010 da üretilen bir seride var.

Asıl 2009 ve 2010 da olmaması lazım benim aracın modeli 2012 ama benim aracdada var az bi mm açıklık dahada ileri gitmesin diye sürekli kapatıyorum guneslikle .onceki aracım 2010 du onda yoktu mesela 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fikir beyan eden arkadaşlar harikasınız lakin benim aradığım cvp esasen yardımcı alternatif yollar değil. Düşünün bir firma araç yapıyor ve araç sisteminde kronik bir sorun var milyon dolarlar ve dünya devi markalara kafa tutma hedefin var lakin senin malını güvenerek alan ve seni senden fazla seven mazda takıntılı müşterilerin var.. 

Mazda gibi bir araç almak yerine piyasa içerisinde daha tutulan bir araç alır en azından alım satımda sıkıntı yaşamaz 

Biz ne diyoruz mazda bir ayrıcalıktır, tutkudur, heyecandır bir alıştınmı bir daha bırakamazsın 

Tamda burda sevgimizi kazanan mazda firmasınından yapmış oldukları ürüne sahip çıkmaları ve müşteri memnuniyeti 

Saygılar.... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Türkiye'de Almanya Leverkusen'e gittim Mazda Motor Europe'a. Kapıdan içeri almadılar adamlar. Mail attım bakın ben akademisyenim, mazdacıyım, Türkiye'den aracımla geldim buralara. Karşılıklı fikir alışverişi yapmak, fabrikanızı görmek isterim diye. Olumsuz döndüler, burada sadece işletme yönetimi bulunmakta, fabrika yok diye. Ne denir ki bunlara? Böyle firma mı Türkiye'deki 1 mazdanın göğsündeki erimeyi açılmayı takacak? 

  • Beğen 1
  • Haha 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda avrupaya mesaj göndermeden önce Mazda Türkiyeye mesaj gönderdim. Bir yol tavsiye ettiler.

Benim mesajım ve cevabı buraya aynen kopyalıyorum.

Merhaba. 10 yıldır 3. mazda aracımı kullanıyorum. Markadan memnundum. Ancak Mazda 3 BL modeldeki konsolda erime/hava yastığı bölgesindeki derin çizikler beni Mazda'dan soğuttu.
Sosyal medya ve forumlarda da bunları paylaşıyoruz. Biz Mazda araç alarak Mazda'nın arkasında duruyoruz ama maalesef Mazda kendi ürününün arkasında duramıyor. Konsol değişimi ya da başka bir çözümle bu konudan mağdur kullanıcılarla ilgilenmenizi bekliyoruz. Maliyetin en azından bir kısmını Mazda karşılarsa memnun oluruz.  
------ 

Değerli Müşterimiz,

 

Bu konudaki başvurular servisler tarafından alınmakta ve belirli bir süre içinde garanti bölümü tarafında başvurulara cevap verilmektedir.

Bu süre 3 ila 6 ay arasında değişmektedir.

Başvurular iyi niyet garantisi kapsamında değerlendirmektedir ve bu kapsamda değerlendirilen başvurularda müşterilerimiz tarafından karşılanması gereken bir miktar da olacaktır.

Bu miktar aracın servis kayıtlarına göre değişmektedir.

Bu konuda öncelikle yetkili bir servise giriş yapıp bu konuda bir iş emri formu açtırmanızı ve iyi niyet garanti talebinde bulunmanızı rica ederiz.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,

Mazda İletişim Hattı

44 44 693

 

 

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Lupara :

Mazda avrupaya mesaj göndermeden önce Mazda Türkiyeye mesaj gönderdim. Bir yol tavsiye ettiler.

Benim mesajım ve cevabı buraya aynen kopyalıyorum.

 

 

3-6 ay mı? Bana 10 günde dönüş yaptılar. Resmen kaçak güreşiyorlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...