Jump to content
Mutlu Tekir

Mazda CX-3 km77 Geyik Testi Başarısızlığı

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mutlu Tekir

km77 sonunda CX-3'ün geyik testini yapmış. Yorum sizlerin.

Benim yorumum, süspansiyon salınımı çok kötü olmuş. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback

Esp ayarı ile süspansiyon damping-rebound kalibrasyonu arasında çok fena bir uyumsuzluk var. Araba çok çevik, burun her Mazda gibi aniden içeri giriyor ama limitten sonra film kopuyor. Süspansiyonun sekmesi Esp'nin devreye giriş çıkış anıyla çelişip iyice zıplatmış arabayı. Araca özel bir sorun yoksa açıkcası berbat bir performans.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tansu87

Duster ile aynı. Rezillik. 

Oldum olası içi küçük dışı yüksek ve büyük araçlara zatım ama diğer markaların küçük suvları bu testten geçerken mazda’nın duster gibi geçememesi çok kötü olmuş. Cr-v de sınıfta kalmış. Bu küçük suv saçmalığını tamamen kaldırsalar keşke

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir

Slalomda oldukça başarılıyken geyik testinde bu kadar başarısız olması çok garip. Araç sanki sürücünün komutlarına geç cevap veriyor 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tansu87

Captur, 2008, ecosport, mokka, çok rahat geçmiş testleri. Crv ile cx3 rezil olmuşlar. Bir de seat arona geçememiş. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G

Çok kötü, mazdaya yakışmamış... Eski cx5 te de aynı sıkıntı vardı lastik havalanıyordu. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda41
3 saat önce, Mutlu Tekir :

km77 sonunda CX-3'ün geyik testini yapmış. Yorum sizlerin.

Benim yorumum, süspansiyon salınımı çok kötü olmuş. 

 

Benden önce davranmışşın abi sürüş özellikleriyle öne çıkan bir markaya yakışmadı 

 

Bir saat önce, tansu87 :

Duster ile aynı. Rezillik. 

Oldum olası içi küçük dışı yüksek ve büyük araçlara zatım ama diğer markaların küçük suvları bu testten geçerken mazda’nın duster gibi geçememesi çok kötü olmuş. Cr-v de sınıfta kalmış. Bu küçük suv saçmalığını tamamen kaldırsalar keşke

Abi Duster ile aynı olması ya da Duster'ın daha iyi olması normal değil mi? Duster'ı bir üst segment olarak biliyorum ama pek emin değilim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tansu87
3 dakika önce, Mazda41 :

Benden önce davranmışşın abi sürüş özellikleriyle öne çıkan bir otomobile yakışmadı 

 

Abi duster aynı olması ya da daha iyi olması normal değil mi? Bir üst segment diye biliyorum ama pek emin değilim

Özür dilerim duster yanlış oldu. Geçen sene sandero’nun videosunu izlemiştim. Duster dedim yanlışlıkla. Sandero 3 lastik havalanmıştı onu hatırladım. Aşağı yukarı aynı boyutlar aynı segment. O fena çuvallamıştı. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3

Hiç yakıştıramadım. Umarım gerekli düzeltmeleri yaparak şanına yakışır bir şekilde yola devam eder.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda41
Bir saat önce, tansu87 :

Özür dilerim duster yanlış oldu. Geçen sene sandero’nun videosunu izlemiştim. Duster dedim yanlışlıkla. Sandero 3 lastik havalanmıştı onu hatırladım. Aşağı yukarı aynı boyutlar aynı segment. O fena çuvallamıştı. 

Siz bahsettikten sonra izledim Sandero'yu abi. Fiyat faydaya bakarsak cx 3 ten epey başarılı 😀

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Servet

 Ufuk ile beraber idi son pist testim Mazda ile. Toplamda 6 defa girdim. 3 mazda, 2 kango 1 cupra ( yolcu) 

Kango ve mazda sürelerim var. 1 defa stok, 2 defa yazılımı iken. Kangonun süresini yakalayamadım şu beşik gibi salınım yüzünden. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

mazda 3 ile arasında bu kadar fark olmasi inanılır gibi degil. tam rezillik:)

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir
11 saat önce, Servet :

 Ufuk ile beraber idi son pist testim Mazda ile. Toplamda 6 defa girdim. 3 mazda, 2 kango 1 cupra ( yolcu) 

Kango ve mazda sürelerim var. 1 defa stok, 2 defa yazılımı iken. Kangonun süresini yakalayamadım şu beşik gibi salınım yüzünden. 

kangoo süper araba @Servet abi. taşımacılık deneyimlerimi de geliştiriyorum sayesinde :)

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SafaTR

Bence aracın dinamiklerini awd versiyona göre ayarlamışlar. Çünkü videodaki araç 4x2. Cx-3 süspansiyon olarak çok sert bir yapıya sahip bu kadar salınım yapıyor olması gerçekten şaşırtıcı. İzlediğim başka bir geyik testinde cx-3 yere yapışıyordu resmen. Tabi 2016 versiyondu. 2018 modelde sanırım yumuşatmaya gitmişler. Arka tarafın torsiyon olmasıda ayrı bir dezavantaj gibi gözüküyor şuan çünkü araç arkadan kopamıyor. Esp devreye girmiş gibi değil videoda. Muhtemelen yazılımsal 1-2 şeyle bunu düzeltilebilir hale getirirler. Şayet donanımsal bir durum yoksa. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Servet
9 saat önce, Mehmet Özdemir :

kangoo süper araba @Servet abi. taşımacılık deneyimlerimi de geliştiriyorum sayesinde :)

 

Kaç model, motor kaç bg? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Renegade

Bu mazda cx3'ün ya şahsi sorunları var ya da morali bozuk bir güne denk gelmiş bu geyik testi. Bu kadar kötü performans olmamalı idi, mazdalar iyi yol tutuşları ile ünlüdür. Şaşırdım doğrusu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Servet

Sorun olarak gördüğümüz kusur arazide işe yarıyor ancak. Uzun ve yumuşak süspansiyon 4x4 için büyük nimet 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3
9 saat önce, Renegade :

Bu mazda cx3'ün ya şahsi sorunları var ya da morali bozuk bir güne denk gelmiş bu geyik testi. Bu kadar kötü performans olmamalı idi, mazdalar iyi yol tutuşları ile ünlüdür. Şaşırdım doğrusu.

Sanırsam mazot yerine alkol koymuşlar depoya 🙂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir
23 saat önce, Servet :

Kaç model, motor kaç bg? 

2016 model 90 hp servet abi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...