Jump to content

Mazda CX-3 km77 Geyik Testi Başarısızlığı


Mutlu Tekir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Esp ayarı ile süspansiyon damping-rebound kalibrasyonu arasında çok fena bir uyumsuzluk var. Araba çok çevik, burun her Mazda gibi aniden içeri giriyor ama limitten sonra film kopuyor. Süspansiyonun sekmesi Esp'nin devreye giriş çıkış anıyla çelişip iyice zıplatmış arabayı. Araca özel bir sorun yoksa açıkcası berbat bir performans.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Duster ile aynı. Rezillik. 

Oldum olası içi küçük dışı yüksek ve büyük araçlara zatım ama diğer markaların küçük suvları bu testten geçerken mazda’nın duster gibi geçememesi çok kötü olmuş. Cr-v de sınıfta kalmış. Bu küçük suv saçmalığını tamamen kaldırsalar keşke

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Slalomda oldukça başarılıyken geyik testinde bu kadar başarısız olması çok garip. Araç sanki sürücünün komutlarına geç cevap veriyor 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Captur, 2008, ecosport, mokka, çok rahat geçmiş testleri. Crv ile cx3 rezil olmuşlar. Bir de seat arona geçememiş. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Mutlu Tekir :

km77 sonunda CX-3'ün geyik testini yapmış. Yorum sizlerin.

Benim yorumum, süspansiyon salınımı çok kötü olmuş. 

 

Benden önce davranmışşın abi sürüş özellikleriyle öne çıkan bir markaya yakışmadı 

 

Bir saat önce, tansu87 :

Duster ile aynı. Rezillik. 

Oldum olası içi küçük dışı yüksek ve büyük araçlara zatım ama diğer markaların küçük suvları bu testten geçerken mazda’nın duster gibi geçememesi çok kötü olmuş. Cr-v de sınıfta kalmış. Bu küçük suv saçmalığını tamamen kaldırsalar keşke

Abi Duster ile aynı olması ya da Duster'ın daha iyi olması normal değil mi? Duster'ı bir üst segment olarak biliyorum ama pek emin değilim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Mazda41 :

Benden önce davranmışşın abi sürüş özellikleriyle öne çıkan bir otomobile yakışmadı 

 

Abi duster aynı olması ya da daha iyi olması normal değil mi? Bir üst segment diye biliyorum ama pek emin değilim

Özür dilerim duster yanlış oldu. Geçen sene sandero’nun videosunu izlemiştim. Duster dedim yanlışlıkla. Sandero 3 lastik havalanmıştı onu hatırladım. Aşağı yukarı aynı boyutlar aynı segment. O fena çuvallamıştı. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, tansu87 :

Özür dilerim duster yanlış oldu. Geçen sene sandero’nun videosunu izlemiştim. Duster dedim yanlışlıkla. Sandero 3 lastik havalanmıştı onu hatırladım. Aşağı yukarı aynı boyutlar aynı segment. O fena çuvallamıştı. 

Siz bahsettikten sonra izledim Sandero'yu abi. Fiyat faydaya bakarsak cx 3 ten epey başarılı 😀

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Ufuk ile beraber idi son pist testim Mazda ile. Toplamda 6 defa girdim. 3 mazda, 2 kango 1 cupra ( yolcu) 

Kango ve mazda sürelerim var. 1 defa stok, 2 defa yazılımı iken. Kangonun süresini yakalayamadım şu beşik gibi salınım yüzünden. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 saat önce, Servet :

 Ufuk ile beraber idi son pist testim Mazda ile. Toplamda 6 defa girdim. 3 mazda, 2 kango 1 cupra ( yolcu) 

Kango ve mazda sürelerim var. 1 defa stok, 2 defa yazılımı iken. Kangonun süresini yakalayamadım şu beşik gibi salınım yüzünden. 

kangoo süper araba @Servet abi. taşımacılık deneyimlerimi de geliştiriyorum sayesinde :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence aracın dinamiklerini awd versiyona göre ayarlamışlar. Çünkü videodaki araç 4x2. Cx-3 süspansiyon olarak çok sert bir yapıya sahip bu kadar salınım yapıyor olması gerçekten şaşırtıcı. İzlediğim başka bir geyik testinde cx-3 yere yapışıyordu resmen. Tabi 2016 versiyondu. 2018 modelde sanırım yumuşatmaya gitmişler. Arka tarafın torsiyon olmasıda ayrı bir dezavantaj gibi gözüküyor şuan çünkü araç arkadan kopamıyor. Esp devreye girmiş gibi değil videoda. Muhtemelen yazılımsal 1-2 şeyle bunu düzeltilebilir hale getirirler. Şayet donanımsal bir durum yoksa. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu mazda cx3'ün ya şahsi sorunları var ya da morali bozuk bir güne denk gelmiş bu geyik testi. Bu kadar kötü performans olmamalı idi, mazdalar iyi yol tutuşları ile ünlüdür. Şaşırdım doğrusu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, Renegade :

Bu mazda cx3'ün ya şahsi sorunları var ya da morali bozuk bir güne denk gelmiş bu geyik testi. Bu kadar kötü performans olmamalı idi, mazdalar iyi yol tutuşları ile ünlüdür. Şaşırdım doğrusu.

Sanırsam mazot yerine alkol koymuşlar depoya 🙂

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...