Jump to content

Mazda 323 Performans Sorunu Hakkında (90-94)


ceyhan.84
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 162
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • ceyhan.84

    9

  • guntan_83

    9

  • ceto

    9

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Guest mustafa_g

avans ve sübap ayarlarına baktırdın mı?

bir de bunlarda ismini avans körüğü diye bildiğim bir parça var. o yırtılmış veya iş görmez duruma gelmiş olabilir. o parça sayesinde motor avans ayarını yapıyor ve sorun varsa özellikle bayır çıkarken araba çekişten düşüyor. sorun  bu parçadan mı diye anlamanın yolu var illaki ama senin veya benim yapabileceğim bir iş değil. servise uğraman gerekecek sanırım :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

motorun revizyon olmasından korkuyorum. araba ilk çalıştığında havalar iyi dahi olsa bi 5-10 dakka bekliyorum ayağımı gazdan çektiğimde stop edyor.bende otomatik jiklede problem var diye düşündüm. acaba oto.jikle bozuk olduğundanda çekmeme yapabilirmi?

bu benim tahminim jiklenin bozuk olduğunu bilmiyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

yok yaaa büyük ihtimalle o bahsettiğim körükten kaynaklanıyor. bu konuda bahis açılsa 1 e 10 bahse bile girerim artık bu söylediklerinden sonra :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

distiribütöre bağlı olan bi parça içinde diyafram var o diyaframın yırtıldığını ve avans ayarını yapmadığını sölüyorsun değilmi abi

avansçıya götürsem değiştirmezmi o avans ayarını yapan parçayı

bulabilirmiyim parçayı,revizyonla bi alakası yok diyorsun yani 211.000 küsür

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

distiribütöre bağlı olan bi parça içinde diyafram var o diyaframın yırtıldığını ve avans ayarını yapmadığını sölüyorsun değilmi abi

avansçıya götürsem değiştirmezmi o avans ayarını yapan parçayı

bulabilirmiyim parçayı,revizyonla bi alakası yok diyorsun yani 211.000 küsür

ben bordo şimseği sattığımda 210 bindeydi ve revizyona girmesi için en az bi 100 bin daha yapması gerekiyordu ;)

sözünü ettiğim parça karbüratör üzerinde ve ince bir hortum var ya  o hortumun bağlı olduğu parça olması lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

izmitide özledim be abi bi ara gelecem üniversiteden eski arkadaşları görmeye.müsait olursan görüşürüz belki abi:)

inşallah :)

karb. ayarı zaten yaptırman şart. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

filtre2qv9.jpg

eğer hafızam beni yanıltmıyorsa sözünü ettiğim parça bu resimde var. kauçuk siyah hortumun (hava filtresinden gelen borudaki) hemen altındaki diklemesine duran ve amatör uçan daireye benzeyen parça var ya. işte o sözünü ettiğim parça. bunun yenisi bildiğim kadarıyla 150 ytl civarıydı galiba.

kefken dönüşü Kandıra çıkışındaki ışıklarda dökük bir Lada Samarayla kalkmayı denediğimde ben rampanın yarısına geldiğimde adam tepeyi aşmış gitmişti. Sorunun bu parçadan olduğu tespit edilmişti. Eğer tüm ayarların normalse, sorunun bu parça ihtimali çok yüksek. Motor rektefiye ister mi istemez mi bunu en iyi sen bilirsin. Ben buradan nostradamusluk yapamam ama normal şartlarda 200bin çok bir değer değil, 400 bine kadar ulaşması lazım. En kötü ihtimalle sübap lastiklerini değişirsin, hazır açılmışken bir de segmanları değişirsin olur biter. Komple motora girmen için 5 bin km. de motorda hiç yağ kalmaması gerekiyor ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

semavi araç lpgli sadece bayırları çıkarken araç çekişten düşüyor. bide ilk çalıştırdığımda ayağım gazda 5 - 10 dak bekliyorum. haralet normal seviyesine geldiğinde ayağımı gazdan çekiyorum stop etmiyor.

mustafa abimede çok teşekkür ediyorum.karbüratör ayarını felan yaptırıp bir daha deniyecem bakalım düzelecekmi düzelmesse 150 ytllik parçaya baktıracam tuzlu biraz ondan ikinci sıraya aldım hehe :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Vakum avansı distribütörün üzerindeki arkadaşlar, resimde benzin otomatiği , jikle kelebek vakum vakfi ve rolantinin birden düşmesini engelleyen parça var (en soldaki), ayrıca anlattığınıza göre araçta iki arıza var jikle ile araç çekiş düşüklüğünün arasında alaka yoktur, aracın gaz ayarı kapalı olabilir veya kompresyon testi yapılırsa iyi olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...