Jump to content

İlhan'dan Satılık 2011 Model Dizel Mazda 3 115 Hp


İlhan

Tavsiye Edilen Mesajlar

Tüm MazdaClubTR ailesine merhaba.

Çok değer verdiğim ve bu güne kadar gözüm gibi sakındığım, "Yol Arkadaşımı" devredeceğim bir Mazda Sever arıyorum.

Bu güne kadar sahip olduğum araçlar arasında, benim için en değerli, kıymetli ve özel olan bir araçtan ayrılmak başta benim, akabinde kızım için çok zor olacak. 

Aracım sayesinde bu güzel aileye önce üye oldum, sonrasında da yönetici oldum. 

Bu platform sayesinde Türkiye'nin bir çok şehrinde güzel dostlar kazandım. Başta İstanbul olmak üzere, ailecek görüştüğümüz dostlarımız var artık.

Kara Guzum çok güzel şeylere vesile oldu. Bu anlamda kendisinden ayrılacağım için gerçekten içim buruluyor. Çünkü bu güne kadar hiç bir otomobilime,bu denli duygusal bir bağ kurmamıştım.

Aracımın ilanına ekteki linkten ulaşabilirsiniz. Elimden geldiğince hatırladığım her şeyi detaylı şekilde yazdığımı düşünüyorum. Atladığım noktalar varsa sormanız yazmanız yeter.

Sevgiler, selamlar dostlar...

ilhan

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-ozan-dan-dizel-servis-bakimli-2011-mazda-3-d-touring-navi-731188155/detay/

Z5nnoV.jpg

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-ozan-dan-dizel-servis-bakimli-2011-mazda-3-d-touring-navi-731188155/detay/

 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

abi hayırlısı olsun , ayrılmak zor eminim. Bende benim beyaz guzumu satmayı düşünüyorum fakat dün hanıma acaba lpg attırıp kullanmaya devam mı etsek diye sordum. İnan evladım gibi oldu bir yeri ağırsa hemen sanayiye götürüyorum :) 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
27.08.2019 at 11:07, serkan306 :

İyi satışlar İlhan Bey, inşallah aracınızın kıymetini bilecek bir Mazda severe gider.

Çok teşekkürler, inşallah benim de temennim bu yönde.

27.08.2019 at 11:57, Mehmet Özdemir :

abi hayırlı satışlar. 

Eyvallah kardeşim. Sen de mi sattın aracını, kango filan yazıyor ? Ben uzun süredir kopunca her şeyden habersizim..

23 saat önce, Lupara :

Bu ilan ihtiyacım olmadığı halde kaşıntı tutturdu bana. İnşallah çabuk satılır da bir delilik yapmam :)

:) Hayırlısı diyelim.. Cuma'dan itibaren aracı zaten Mazda Ozan Necip ve Aykut'a teslim edeceğim..

20 saat önce, AreY :

Hayırlı satışlar ilhan bundan sonra 3.nesil yakışır 😎

Teşekkür ederim, Bir süre araç olmayacak. 

10 dakika önce, NeW3 :

abi hayırlısı olsun , ayrılmak zor eminim. Bende benim beyaz guzumu satmayı düşünüyorum fakat dün hanıma acaba lpg attırıp kullanmaya devam mı etsek diye sordum. İnan evladım gibi oldu bir yeri ağırsa hemen sanayiye götürüyorum :) 

Teşekkürler kardeşim.. Benim için gerçekten zor olacak. Hatta ilkin aracı abime teklif ettim, Onda Renault Fluence var, dedim sat onu bunu kullan.  Ama onunda Suv / D segmenti bir araca geçiş planları olduğundan sıcak bakmadı...

Hayırlısı diyelim bakalım..

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
34 dakika önce, İlhan :

Eyvallah kardeşim. Sen de mi sattın aracını, kango filan yazıyor ? Ben uzun süredir kopunca her şeyden habersizim..

evet abi öyle gerekti ne yazık :( ama yakındır, alacağım bir mazda çok özlüyorum. bel fıtığı olacağım yoksa :D 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayırlısı olsun

 

KEsinlikle Brc takın 65 tl  250 km gıdıyoruz sehır dısı Sehır ıcı de 100 tl ye 300 320 km Brcde ayar mayar usta felan ugrasmazsınız kafa rahat çekiş gidis benzınle bıre bır Aracınıza tekrardan aşık olucaksınız

10 saat önce, NeW3 :

abi hayırlısı olsun , ayrılmak zor eminim. Bende benim beyaz guzumu satmayı düşünüyorum fakat dün hanıma acaba lpg attırıp kullanmaya devam mı etsek diye sordum. İnan evladım gibi oldu bir yeri ağırsa hemen sanayiye götürüyorum :) 

 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
18 saat önce, ozgur35 :

Hayırlısı olsun

 

KEsinlikle Brc takın 65 tl  250 km gıdıyoruz sehır dısı Sehır ıcı de 100 tl ye 300 320 km Brcde ayar mayar usta felan ugrasmazsınız kafa rahat çekiş gidis benzınle bıre bır Aracınıza tekrardan aşık olucaksınız

 

teşekkür ederim. satmayı kafamdan çıkarabilirsem önerinizi değerlendireceğim.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
14 saat önce, M.E.G :

Hayırlısı olsun ilhan abi. Daha iyilerini alman dileğiyle...

Teşekkürler kardeşim, cümlemiz inşallah daha iyilerine sahip olması dileği ile. Selamlar sevgiler. 

 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
06.09.2019 at 16:07, İlhan :

Aracım artık Mazda Ozan (Necip-Aykut) 'lardadır..

Güncel ilanı konuda da burada da paylaşıyorum..

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-ozan-dan-dizel-servis-bakimli-2011-mazda-3-d-touring-navi-731188155/detay/

Hayırlısı olsun İlhan, beraber Eskişehir bile yapmıştık guzu ile. Böyle uzun süre kalınca araç satması da zor oluyor ama Allah daha iyisini nasip eder inşallah, daha güzel anıların olur :)

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
7 saat önce, Burak :

Hayırlısı olsun İlhan, beraber Eskişehir bile yapmıştık guzu ile. Böyle uzun süre kalınca araç satması da zor oluyor ama Allah daha iyisini nasip eder inşallah, daha güzel anıların olur :)

Aynen Abi...çok uzun yollar teptim guzu ile. Malum biz birde gezenti giller ailesi olunca h.sonları hep ist.yakın ş.dışı kaçardık sağa sola...

Daha bu gün şirkette konusu oldu. Bir arkadaşım abi senin araç satılınca senin durumunu düşünemiyorum diye dalga geçiyor. :D 

5 saat önce, Mutlu Tekir :

Hayırlı olsun abi şimdiden. 

Bağlandıkça zor gerçekten ayrılmak. 
Yeni hedef skyactiv-d otomatik mi? :)

Teşekkürler Mutlu.

Normalde nesnelere bağlanmam...Lakin bu farklı. Guzu sayesinde buralara geldim. Burası sayesinde çok arkadaş edindim. Bunun etkisi olsa gerek.

Şimdilik bir hedef yok kardeşim. Bir süre araç olmayacak.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
×
×
  • Yeni Oluştur...