Jump to content

2019 Mazda MX-30 Tokyo Otomobil Fuarı'nda Tanıtıldı


abcsefa

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ben içini de dışını da beğendim. Bazı açılardan ön tampon biraz garip görünse de videoda oldukça güzel görünüyor araç. En azından Yeni Mazda3 HB'ten daha iyi duruyor.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Alışılmış kodo ön tampon tasarımının dışına çıkılmış olsa da mx-5'te olduğu gibi değişik şeyler denemek iyidir. Şahsen hoşuma gitti bu tasarım 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Elektrikli araçlarda çok fazla ısınma olmadığı olmadığı için ön ızgaranın büyük olması gerekmiyor. Bu tarz küçük ızgaralar aynı zamanda sürtünme katsayısının düşmesinde faydası var.

Göz alışınca güzel geliyor gibi. Keşke arka torsiyona geçmeseydi Mazda.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

cullinan.thumb.jpg.57d3dbcb9460f41eda9d1877978a22c5.jpg

Felefe Cullinan gibi ama B direği olmadığı için çok daha düzgün kotarılmış, dizayn bunun gibi otomotiv tarihine geçecek çirkinlikte değil aksine gayet özgün ve fiyat 10'da 1'i. Fotoğraftan midem bulandı, kaldır diyen varsa kaldırabilirim :) 

Maalesef ki menzili çok kısa, Mazda pazarın %80'ine yeter gibi bir açıklama yapmış ama çok büyük ihtimalle mesele tamamen Mazda'nın büyük batarya tedarik ve uygulama maliyetlerini karşılayamayacak olması. Küçük ve bağımsız bir marka olmanın bu tip önemli dezavantajları var günümüz dünyasında. Her ne yapacaklarsa salt mühendislikle yapmak zorundalar.

https://www.businessinsider.com.au/vw-electric-cars-battery-costs-versus-tesla-2019-9?r=US&IR=T

It will keep the cost down. Wholesale battery costs for the biggest manufacturers are about $US100/kW, so the wholesale cost of the cells alone to increase the size from the 35.5kW.h pack to say a 95kW.h pack would be an extra $6000. Manufacturing cost of a vehicle is typically around 50-60% of the sale price, so that’s an extra $10-$12K on the sticker. That’s not even considering the costs associated with constructing a battery using thrice the number of cells - monitoring, wiring, assembly, heavier-duty electrical connections, stronger structural components to hold the heavier battery, heavier-duty suspension and braking systems to cope with the increased weight, and so on. You’re probably looking at a $20K+ addition to the sale price for a large (Tesla-size) battery.

https://jalopnik.com/the-2020-mazda-mx-30-is-an-electric-crossover-with-rx-8-1839278231

 

  • Beğen 2
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

kodo tasarım inceden sıkmaya başlamıştı. yerinde bir müdahale ile hafiften köşelenmiş.  kodo tasarımdan izler olmasına rağmen daha yenilikçi ve ufuk açıcı. kodo tasarım dili şu an kendi zirvesinde zaten. fazlası tekrar ve düşüş olurdu. baktıkça beğeniyorum. 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda elektrikli araç platformundan uzak kalmamak adına çıkarılmış bir araç gibi geldi bana menzil konusu büyük bir ?bence, rakiplerinin çok gerisinde. Bu durum beni üzer. Tasarım ve kalite algısı Mazdaya özgü olan tüm değerleri taşıyor. 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
×
×
  • Yeni Oluştur...