Jump to content
abcsefa

Mazda 6 mı Honda Accord mu?

Tavsiye Edilen Mesajlar

abcsefa

2009-2011 LPG uyumu olan otomatik Mazda 6 mı yoksa otomatik 2009-2012 Honda Accord mu alınmalı? Nedenleriyle birlikte yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

hocam mazda forumu olarak tabiki de honda accord önerilecektir:))

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
abcsefa

Objektif yorum yapabilen/yapabileceklerin olduğunu düşündüğümden sormak, istişare etmek istedim. Belki her iki aracı kullanmış olup yada her iki aracı çok iyi bilenler çıkabilir diye ümit ediyorum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

haklısınız elbette:)

yıl belirttiğiniz için söylüyorum, sanırım sizin de bildiğiniz bir şey; 2011 sonrası mazda 6 lpg ile uyumda sorunlar yaşıyor diye biliyorum. kolay gelsin. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35

Hangisinin temizini bulunursa o bence 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
abcsefa

Evet özellikle makyajlı, LPG uyumsuz kasayı hariç tutmak istedim. Aslında çok daha spor duruyor ama yakıt anlamında  bana gelmez o araç yoksa onu da kesinlikle düşünürdüm

Mazda aslında arabada bir ruh olduğunu hissettiren bir araç elimdeki araç ikinci Mazda 3'üm, insan özlüyor bu aracı. Araçla zamanla bir nevi organik bir bağ kuruyor  ve bunu satıp başka bir araca binince anlıyor insan. Bu yüzden Accord benim için kapalı kutu saydıklarımı veremezse çok uzun bir birlikteliğimiz olamaz. Bundan dolayı Mazda 6 daha tahmin edilebilir ve uzun süreli kullanıma daha uygun gibi geliyor. Tabi her iki aracı da kullanmadım. Mazda 3 teki tecrübemden böyle bir çıkarımda bulunuyorum.

Yada elimdeki Mazda 3 ile devam edip böyle bir arayışa girmemek en iyisi. Ancak almayı düşündüğüm araçların:

1. Otomatik vites olması

2. Büyük hacimli motor ve daha fazla güç sunması

3. Daha geniş iç hacim ve konfor sunması. (sonuçta sınıf farkı var arada.)

Bu üç neden acaba satıp bu iki araçtan birini alsam mı diye düşündürüyor. Satmaya değebilecek nedenler olduğunu düşünüyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35
10 dakika önce, abcsefa :

 insan özlüyor bu aracı.

Mazdanin en buyuk sikintisi bu Satan özluyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Servet

2.4 accord tabi ki ancak lpg varsa arkaya bakmadan kaçılmalı. Her 20.k sibop ayarı dert, bundan mütevellit sibop uzaması dert, ve yine oksijen sensörü hasarı ile çok hızlı motor ölümü dert. K serisi Honda motorları ya benzin veya benzin ile hatta ve hatta benzin ile kullanıldığı sürece dert tasa yapmaz. 

 

6 için no comment 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G

Aracı alan arkadaşın accordu varmış. Karşılaştırıyor sık sık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
abcsefa
11 saat önce, Servet :

2.4 accord tabi ki ancak lpg varsa arkaya bakmadan kaçılmalı. Her 20.k sibop ayarı dert, bundan mütevellit sibop uzaması dert, ve yine oksijen sensörü hasarı ile çok hızlı motor ölümü dert. K serisi Honda motorları ya benzin veya benzin ile hatta ve hatta benzin ile kullanıldığı sürece dert tasa yapmaz. 

 

6 için no comment 

Belirttiğim model yılı aralığında Accord'da 2.0 motor var diye biliyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35

Accord daha atik Honda hayat honda Bence 150 bin civarina cikabilcekseniz CRV idtec alin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
abcsefa

Yok o kadar çıkamam :D amacım elimdekini satıp üzerine 10-15 bin civarı koyup bir d segment araç almak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik

Honda accordu da severim. Bir zamanlar ciddi ciddi bakmıştım. Ben mazda derim tek ama tek sebebi şanzuman. Mazda 6 nın vites tepkileri çok daha net. Onun dışında aynı segment aynı kalite araçlar. İkisi de tercih edilebilir. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Servet
4 saat önce, abcsefa :

Belirttiğim model yılı aralığında Accord'da 2.0 motor var diye biliyorum

Yıla dikkat etmemişim. K20 motor varsa yazdıklarım bakidir. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback
19 saat önce, abcsefa :

2009-2011 LPG uyumu olan otomatik Mazda 6 mı yoksa otomatik 2009-2012 Honda Accord mu alınmalı? Nedenleriyle birlikte yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum

Kalite olarak kesinlikle Accord. Daha doğrusu Acura Tsx. Honda (Acura) bu otomobilleri premium kompakt/D sedanları hedef alarak üretti zaten marka olarak da Acura Lexus-İnfiniti ayarıdır, malzeme işçilik kalitesi, ses yalıtımı, sürüş kalitesi vb paha gösteren konularda gerçekten üst seviye bir araç. Bir abim 2008'de almıştı sıfır 67bin kampanyalı fiyatla, aynı arabaya yıllar sonra 180 küsur bin km'de bindim ve harika yıllanmıştı araba. En ufak ses yok, deriler, yolda gidişi vb ilk günkü gibiydi. Dönemin Mazda'ları bu ayarda değil, garanti ederim.

Mazda 6 'nın karşılığı bu Accord'dan ziyade, Amerikadaki normal Accord oluyor. Performans olarak Accord'a göre avantajı olabilir zira 5 ileri otomatik 2.0 Accord'lar gerçekten yürümüyor. Şanzımanları fazla uyuşuk, tepkileri, hızlanma isteğini soğuruyor. Mazda bu tip konularda her zaman daha iyi oldu. Yakıt olarak da Mazda'nın ortalamada 1lt'ye yakın avantajı olacaktır. Daha sportif bişeyler bakılıyorsa Mazda 6 da çok iyi tercih ama Accord gerçekten kaliteli.

Bunu uyguna buldum o zaman bunu alayım demeyin, mutlaka ikisini de bir şekilde kullanın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
DonQuichotte
7 saat önce, Leanback :

Mazda 6 'nın karşılığı bu Accord'dan ziyade, Amerikadaki normal Accord oluyor.

Amerika'daki Accord, E segmentinde kabul ediliyor. Firmaların böyle bölgesel sınıflandırmaları var, ancak konu sadece pazarlamayla ilgili.

Benzer olarak Renault Fluence da Avrupa'da D segment, Toyota Camry ise Güneydoğu Asya'da E segment olarak çıktı.

A, B ve C segmentleri arasındaki sınırlar, aks mesafesine dayanırken, C ile D, D ile E arasındaki kıstaslar arasında, aks mesafesi dışında donanım özellikleri de var. Bu da firmaların piyasayı manipüle edebilmesine imkan veriyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback
13 saat önce, DonQuichotte :

Amerika'daki Accord, E segmentinde kabul ediliyor. Firmaların böyle bölgesel sınıflandırmaları var, ancak konu sadece pazarlamayla ilgili.

Benzer olarak Renault Fluence da Avrupa'da D segment, Toyota Camry ise Güneydoğu Asya'da E segment olarak çıktı.

A, B ve C segmentleri arasındaki sınırlar, aks mesafesine dayanırken, C ile D, D ile E arasındaki kıstaslar arasında, aks mesafesi dışında donanım özellikleri de var. Bu da firmaların piyasayı manipüle edebilmesine imkan veriyor.

Harfli segment isimleri "Euro car classification" olarak geçen avrupaya özgü bir sınıflandırma. Amerikada A-B-C gibi sınıflar yok, entry level sedan, small sedan, small executive, mid-size, large-size şeklinde gidiyor. Bu yüzden orasıyla bizim taraf arasında uyum sorunları var. Accord mid-size sedan, boyut olarak Avrupada E sınıfına yaklaşsa da, kalite olarak yeni kıtanın bu tarz büyük araçları D sınıfı avrupa otomobillerden bile aşağıda kalıyor. Bu yüzden zaten Amerikada premium sedan olarak geçen, Accordun bir üstünde konumlandırılan Acura Tsx, Avrupaya Euro Accord olarak gidiyor veya oradaki büyük Passat buraya gelmiyor. Avrupada rekabetçi olacak kalitede değil çünkü, Amerikada mümkün olduğunda kasa olarak büyük ama maliyet odaklı üretiliyorlar.

Birde sınırlar aks mesafesine dayanmıyor aslında, sadece korelasyon var arada. Yani sınıf farkı olan iki araçtan üst sınıf olanın aks mesafesi, alt sınıftan yüksek olması beklense de bu resmi bir kriter değil. Sınıfı belirleyen tek gerçek kriter var, o da aracı üreten firmanın arabasını hangi sınıfta lanse ettiği. Bir alt sınıfta olup da bir üst sınıfta olan bir çok araçtan uzun aks mesafesi olan epey model var.

Acura Tsx aslında 3 serisi, C serisi A4 gibi araçlarla rekabet edebilmesi için üretildi (Amerika için). Hatta resmi tanımı bile "compact executive car" diye geçiyor, 3 alman gibi. Ne kadar başarılı olduğu tartışılır tabiki.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tansu87

Tam honda legend 3.5 bak diyecektim ki şehir içi fabrika verisi 17lt/100km imiş 😂 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...