Jump to content
onat76

Neden Mazda CX-5

Tavsiye Edilen Mesajlar

onat76

Merhaba. Görüldüğü gibi 2006 Atmosferik Forester kullanıcısıyım. Önümüzdeki aylarda aracımı değişmeyi düşünüyorum. Alternatiflerim; Burada olduğuma göre :) Mazda CX-5(ilk kasa 2012...) , Audi Q5 (2009-2011 arası)  ve Forester (2013 sonrası) . 

Bu araçlar arasında düşünüyorum. Konfor, güvenlik, yakıt tüketimi açısından görüşlerini sormak istedim. Aslında incelediğim kadarıyla konforda Mazda açık ara önde gibi. Güvenlikte de foresterdan aşağı kalır yanı yok gibi. yakıt olarak merak ettiğim bir depo ile ş içi ölçebilen oldu mu. kaç km gider. bir de şehirler arası tabi. ayrıca lpg konusu da önemli. forumlarınızda bir kaç açıklama okudum. taktıranlar var. memnunlar. duruma göre taktırılabilir gibi görünüyor. son olarak şubat ayı gibi aracımı değiştirmeyi düşünüyorum. 2012 2013 power modeli için çok yüksek km li olmayan araçlarda ortalama fiyat aralığı ne kadar olur. 

şimdiden teşekkürler. iyi günler mazda ailesi. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir

yakıtta ve güvenlikte yukarıda bahsettiğiniz araçlardan daha iyidir CX-5. CX-5 yakıt tüketimi konusunu inceleyebilirsiniz. LPG konusu biraz karışık, değişik bir sistem takılması gerekiyor bundan önce taktıranların tecrübelerini okuduğumda hatırladığım kadarıyla. haliyle biraz tuzlu bir işlem oluyor, amorti edebilecek kadar yol yapacaksanız neden olmasın?

makyajsız kasada beğenmediğim tek şey çağ dışı diyebileceğimiz ön göğüs tasarımı ve multimedya ekran. vites kolunu da ekleyebiliriz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Daimon

2012 model araçlarda kullanılan motor ve şanzıman güncel modellerle benzer olduğu için bizim yakıt tüketim değerleri sizin içinde referans olabilir. Şehirler arası 7-7,5 litre civarında şehir içinde ise 9-9,5 litre civarında bir yakıt tüketimimiz var fakat bu değerlerin dikkatli kullanımda biraz daha aşağıya çekilebileceğini düşünüyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

hocam HONDA CR-V düşünmez misiniz:) torku beygiri yüksek, roket gibi, konfor deseniz uçan halı, yakıt deseniz üç beş litre.?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35
3 saat önce, Katil Balina :

 

Aynen Crv  :D

konforsa konfor Performanssa performans yakit ekonomisi ise ekonomi

9 ileri 160 hp mukemmel uyumun bir parcasi Ucan hali yeminle Boing 737 gibi  

Sehir ici 7 litre mazot sehir dis 5.5 yakiyor bu arada 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
onat76

bir ara düşünmüştüm ama testlerini inceleyince vazgeçtim. şu an öncelik mazda ve forester. teşekkürler. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35

İzlediguniz testlerde mazdanin basarili olup Crv nin basarisiz nokta nedir hocam 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tansu87
7 saat önce, Katil Balina :

hocam HONDA CR-V düşünmez misiniz:) torku beygiri yüksek, roket gibi, konfor deseniz uçan halı, yakıt deseniz üç beş litre.?

@ozgur35 gelmeden yazayım dedin galiba :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35
2 dakika önce, tansu87 :

@ozgur35 gelmeden yazayım dedin galiba :) 

Bi kisiye aldiramadik ya crv 🤣🤣🤣

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina
52 dakika önce, tansu87 :

@ozgur35 gelmeden yazayım dedin galiba :) 

aslında her konuya yazasım var da bu sefer ikilemde kalınan araçlar suv olunca tutamadım:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
onat76

tekrar merhaba. herkese çok teşekkürler. ama sanırım bahsettiğiniz son kasa CRV ve 2000 motor olmayan modeli. benim bütçeme uymadığından en fazla 20012 lere falan bakabiliyorum zaten o kasayı daha çok seviyorum ama. duyduğum 4 çekerde en kötülerin başındaymış honda CRV. siz almamız için bir kaç sebep sıralarmısınız 2000 benznli otomatik olan 2012 kasa için. subaru ve mazdanın önüne geçebilecek. Q5 i eledim gibi dsg den dolayı. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35

16 dizel olarak dusundum ben 😊 2000 benzini işe yaramaz haklisiniiz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Daimon

CRV'nin sağa sola salınımı bana tuhaf gelmişti. CX-5 te bu tür bir salınma yok asfalttaki tümsekleri geçerken.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
onat76

bir konuyu daha merak ediyorum. 2012 2013 cx-5 power için hangi fiyatlar mantıklıdır? km yaklaşık 100.000 civarı olan araçlar tavsiye edilir mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozgur35

Aslinda en iyisi bence XC60 volvo ama pahali

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
onat76

aynen onun yanına yaklaşamayız. yılbaşı biletine bağlı :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
onat76

bir konuyu daha merak ediyorum. 2012 2013 cx-5 power için hangi fiyatlar mantıklıdır? km yaklaşık 100.000 civarı olan araçlar tavsiye edilir mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tansu87

Suv olması şart mı? Mpv olarak smax hepsinden daha çok hacim ve konfor sunar. 11-14 makyajlı kasa. Ya da sonrası üst kasa

Şanzıman olarak da dizeller aisin. Benzinliler sıkıntı. Powershift

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir
11 saat önce, onat76 :

bir konuyu daha merak ediyorum. 2012 2013 cx-5 power için hangi fiyatlar mantıklıdır? km yaklaşık 100.000 civarı olan araçlar tavsiye edilir mi?

fiyat konusunda bir şey diyemem ama 100000 km çok da fazla bir şey değil hocam

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
onat76

teşekkürler. mpv leri hanım beğenmiyor :) smax tansa galaxy favorim ama durum böyle işte suv a devam. aslında otomobile geçesim vardı ama alıştık yüksek araca, bir dağ taş gezmelere. o yüzden bırakılmıyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...