Jump to content

Satılık 3. Nesil Mazda 3


Katil Balina

Tavsiye Edilen Mesajlar

uzun süredir forumda aktif üyelerin bildiği aracımı satmaya karar verdim. ikinci el piyasasının çıldırdığı bir döneme denk geldi ama yapacak bir şey yok.  sol on taraftan gelen yaza dogru azalan tıngırtıyı çözemedim.  başka da satma nedenim yoktur.  forum kurallarına aykırı ama fiyat konusunda net degilim, yine de bu zorunluluk dolayısıyla 145 bin diyebilirim. park halindeyken kediyi çıkarmaya calışan köpek tamponu yediği icin 1600 lira civarı hasar kaydı var, yani sadece ön tampon boyalı.

yine de bilmeyenler için söyleyeyim;

ekstradan orijinal android auto, 18 inç yaz kış lastikleri (yaz falken, kış dunlop) ön cam pp60 yan ve arka camlar atr 35 orjinal llumar cam filmleri,  orjinal bagaj havuzu, ic dış led uygulamalar, led sinyaller, ayak aydınlatma vs kumandadan cam açma kapama, ayna kapama modülü. direksoyon, el freni ve vites körüğüne gerçek deri kaplama, arka bagajdan ön koltuk altlarına kadar bitüself ses yalıtımı, pedallara ve eşiklere skyactiv alüminyum uygulamalar cam kromajları, sis farı kromajı, cam üst çıta kromajı,(düzgün çalışmasa da idare eden geri görüş kamerası ve diğer pek çok ıvır zıvır. şu an üzerinde olmayan shark anten ve spoileri de verecegim

araç 86000 km'de aktif olarak kullanımdadır. tüm bakımları ankara herter'de yapılmıştır ve garantisi 2020 11. aya kadar devam etmektedir. en son gergi bilyası ve kayışlar serviste garantiden değişmiştir yani garanti ile ilgili bir sorunu yoktur. 

aklıma gelen başka da bir şey yok ama sorulara acıktir, yakin zamanda malum sitelere verecegim ilanı eklerim.

https://www.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-mazda-3-1-5-skyactive-g-power/sahibinden-mazda-3-1-5-skyactive-g-power-2015-model/14759592

IMG_20200226_165701.jpg

  • Beğen 2
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
  • Yanıt 68
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Katil Balina

    15

  • Burak

    9

  • Les_Chevaliers

    7

  • Zealot

    6

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Popüler İletiler

yanlış anlaşılmasin ama akıl sağlığı yerinde bir insan mecbur değilse bu piyasada araç alıp satmaz hocam. ben birkaç gün bulaştım, bugün de birkaç araç dolaştım arkama bakmadan kaçtım. bu arada s

Haklısınız 2020 Model getirse modele model çata çat bir kıyas olsa güzel olur ama o zamanda belli zihniyeti aynı olan arkadaşlar 330 buna vereceğime 217 Toyotayı alırım daha iyi diyecek. Ama 3 ay sonr

valla bence mazda 3 ün ruhu falan yok, standart C segmenti araba. Corolla ile de golf ilede renault ile de karşılaştırmaktan hiç çekinmem.  Malzmee kalitesi corolla ve megane dan iyidir.  golften de i

Gönderilen Fotoğraflar

29 dakika önce, Mehmet Özdemir :

hayırlı satışlar hocam. tez zamanda satılacağına eminim

teşekkürler hocam, alıcısını pişman etmez muhtemelen:)

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

bu arada takas sadece DS Automobiles 1.6 THP benzinli DS5 ile düşünuyorum. olur da çevresinde belki ilgilenenler vardır. bahsini ettiğim araç Citroen logolu olmayan 2015 sonrası 165 beygir eat6 şanzımanlı olan. onun dışında takas düşünmüyorum, teşekkürler.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

aracın şu anki kasko bedeli 135600 tl. bir iki ıvır zıvır icin fiyatı 138 bin olarak belirliyorum. fiyat sadece birkaç gün için ortaya çıkan beklenmedik acil durum için geçerli. 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
14.03.2020 at 09:28, Mehmet Özdemir :

sahibinden ilanı hala yok herhalde hocam?

ilanı kilitleyebilirsiniz hocam acil durum çözüldü, satmaktan da tamamen vazgeçtim. hatta yazlıklara geçerken sanayide bir iki yere baktım ama bulamadım, bulabilirsem tüm motor kulaklarını değiştireceğim. 

  • Beğen 3
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
  • 3 ay sonra ...

teşekkürler arkadaşlar, bugüne kadar çok araç sahibi oldum, satarken en çok üzüleceğim araç bu olacak galiba. hemen her şeyiyle çok ilgilendigim bir araç oldu.  bu arada son bakımda arka balataların değişimiyle tıngırtı sorunu çözülmüş durumda, eklmemeden geçmeyeyim. 

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar merhaba, aracım çok büyük bir ihtimalle satıldı. 

ancak bizim de malum bir araca ihtiyacımız olacak. ikinci nesil mazda 6 almayı düşünüyorum, bildiğiniz ettiğiniz bir araç varsa değerlendirebilirim. otomatik olması şart. ben manuel de kullanabilirim ama eşim kullanamıyor. 

teşekkürler. 

 

  • Beğen 3
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, Katil Balina :

arkadaşlar merhaba, aracım çok büyük bir ihtimalle satıldı. 

ancak bizim de malum bir araca ihtiyacımız olacak. ikinci nesil mazda 6 almayı düşünüyorum, bildiğiniz ettiğiniz bir araç varsa değerlendirebilirim. otomatik olması şart. ben manuel de kullanabilirim ama eşim kullanamıyor. 

teşekkürler. 

 

çok sevindim. umarım kısa sürede istediğiniz aracı bulabilirsiniz

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
44 dakika önce, Katil Balina :

arkadaşlar merhaba, aracım çok büyük bir ihtimalle satıldı. 

ancak bizim de malum bir araca ihtiyacımız olacak. ikinci nesil mazda 6 almayı düşünüyorum, bildiğiniz ettiğiniz bir araç varsa değerlendirebilirim. otomatik olması şart. ben manuel de kullanabilirim ama eşim kullanamıyor. 

teşekkürler. 

Hayırlısı olsun. Allah gönlüne göre versin. Kaç model düşünüyorsun Mazda6 'yı Hasan ?

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Burak :

Hayırlısı olsun. Allah gönlüne göre versin. Kaç model düşünüyorsun Mazda6 'yı Hasan ?

hocam lpg uyumlu olanlar var galiba bir kısmı da uyumsuz, lpg uyumlu olanından tercih ederim. gibi. biz sehir içi fazla km yapiyoruz. 2.0 motor lpg uyumlu temiz bir araca hayir demem. sanırım 2010 sonrası uyumsuz?

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...