Jump to content

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

burhanakcil

100 bin Km Üstü, Hasarlı Mazda3 Alınır mı?

Tavsiye Edilen Mesajlar

burhanakcil

Herkese merhaba,

3. nesil mazda 3 ilanlarını takip ediyorum da ilan sahipleri çok fazla karşılaştırma şansı bulamadıkları için başka ilanlarla fiyatlar çok farklı olabiliyor. benim merak ettiğim ise şu: hatasız, boyasız, kazasız olsun gibi kriterler olmadan, isterse kapısı kaputu değişmiş veya boyanmış olsun, böyle 100 bin km üstü bir araç almak hakkında ne düşünüyorsunuz? aracı hemen satmak gibi bir derdim yok, ben nasıl aldıysam başka alacak birisi de olacaktır diye düşünüyorum, o sebeple fiyatı uygun olduğu sürece sıkıntı etmem. 100 bin km üstüne bakma sebebimse japon sorunsuzluğu. bu modelde kronik problem var mı km veya yaşa göre, siz ne dersiniz? 2. el piyasası uçmuşken hatasız boyasız arabaya çok para vermek istemiyorum, gerekirse 3 ekspertize sokar ama hasarlı araç alırım gibi bir düşüncem var. sizin fikirlerinizi merak ediyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Lupara

Fiyat ve hasar orantili olursa ben alirdim.  Yeter ki hasar hayati bir hasar vermemis olsun. 
 

Gunumuzde hatasiz boyasiz 2.el araci, sdece alsatcilar alip birbirlerine satiyorlar galiba. Yoksa kullanici adamin sirf hatasiz boyasiz diye o kadar sacma paralari vermesi mantikli degil. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
betamax

Araç pert olmadığı ve güvenliği ve aracın gidişini etkileyecek bir hasar olmadığı müddetçe bence hiç sorun yok. Dediğiniz gibi aracı alırken yaşayacağınız fiyat avantajı ile satarken yaşayacağınız fiyat dezavantajı birbirini dengeleyecektir. Ancak 3. nesil araçların çoğu benzinli olduğu ve bu araçlarda LPG kullanımı pek yaygın olmadığı için  genelde fazla km yapmayacak insanlar tercih ediyor bu araçları... İlanlarda 100.000 üstü 3. nesil bir Mazda 3'e pek rastlayamıyorum. Benim aracımda 2015 olmasına rağmen daha 25.000'de örneğin...

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
burhanakcil
Bir saat önce, betamax :

Araç pert olmadığı ve güvenliği ve aracın gidişini etkileyecek bir hasar olmadığı müddetçe bence hiç sorun yok. Dediğiniz gibi aracı alırken yaşayacağınız fiyat avantajı ile satarken yaşayacağınız fiyat dezavantajı birbirini dengeleyecektir. Ancak 3. nesil araçların çoğu benzinli olduğu ve bu araçlarda LPG kullanımı pek yaygın olmadığı için  genelde fazla km yapmayacak insanlar tercih ediyor bu araçları... İlanlarda 100.000 üstü 3. nesil bir Mazda 3'e pek rastlayamıyorum. Benim aracımda 2015 olmasına rağmen daha 25.000'de örneğin...

 

100 bin km üstü benzinlide nadir var dediğiniz gibi,  80-90 bin görüyorum arada.  normalde boyadan kaza durumu analizi yapmaya çalıştığı için insanlar boyasız olursa kazasız olduğu garanti olur gibi bir düşünceye sahip de ekseprtiz de bunun için var, olay amacından sapmış arabanın değerini belirleyen boyadıra dönmüş. 30 sene sonra hurdaya ayrılacak araçlar için anlamsız bir takıntı bence. insanlar dürüst olsa böyle takıntılar olmayacak. denk getiririm inşallah bakalım.

Bir saat önce, Lupara :

Fiyat ve hasar orantili olursa ben alirdim.  Yeter ki hasar hayati bir hasar vermemis olsun. 
 

Gunumuzde hatasiz boyasiz 2.el araci, sdece alsatcilar alip birbirlerine satiyorlar galiba. Yoksa kullanici adamin sirf hatasiz boyasiz diye o kadar sacma paralari vermesi mantikli degil. 

galericiler ve al-satçılar arasında bir mücadeleye dönüşmüş hocam bu iş, bizim gibi biniciler de işte kazası gizlenen araca denk gelmemek için boyaya dikkat ediyor sözde. fiyatı düşük ve zarar ettirmeden yine düşük de olsa satılacak bir araç olursa alırım. boyasız diye bir arabaya fazladan para en azından ben vermeyeceğim. kısmet :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Arabalar

Km ve yaşa göre kronik bir problem yok

100 bin km üstü benzinli ve sıradan kaporta işlemli bir 3 nesil mazda3 ü fiyat avantajı varsa inceleterek alabilirsiniz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Benim aracın ilk sahibi çok uzun yol yaptığı için yaklaşık 3 sene önce 50.000 km de almıştım ama bende ancak  70.000 lere gelebildi. Eski sahibinde kalsa muhtemelen 100K yı devirirdi.

Eğer bakımları düzgün yapıldıysa ve oluşmuş olan hasar da doğru ve düzgün yapıldıysa bence sorun etmemek lazım. Mesela bir ara dolu hasarlı araçlar vardı. Onlar hiç dert edilecek türden değildi.

Ekspertiz yaparken doğru ve güvenilir bir yer seçmekte fayda var ama. Bu konuda bir çok hikaye duyduk.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...