Jump to content

RX-8 İç mekan modifiyesi :] Yazık günah


Tavsiye Edilen Mesajlar

1 saat önce, Leanback :

İç mekan göndermesini anlayamadım ama 20b rotary turbo sesi efsane.

Arabanin ic mekanini soymalarini kastetmistim. 
 

Ses cok degisik gercekten. Ama ben tiz motor seslerini pek sevmiyorum. 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

@Lupara Drift yarış otomobili olduğu için konsol ve iç kısmındaki çeşitli mekanizmalar, havalandırma boruları, tesisatlar vb gerek yok sonuçta, oradan önemli ağırlık kazanılıyor. Onun yerine yakıt pompa switchi, ateşleme, yangın söndürme switchi gibi kural gereği şart olanları ekliyorlar. Sadece plastik konsol kalıyor, bazen onu bile söküyorlar, cıscıbıl tam yarış spec oluyor.

  • Beğen 1
  • Haha 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabayı ilk çalıştırdığında  traktör gibi bir ses geliyor. Motordan mı yoksa titreşen bir parçadan mı anlamadım.  Bu arada bir süre de el freni çekik gidiyor başta 😀 Zaman zaman direksiyonu kendi haline bırakıyor o ilginç geldi bana pek drift videosu seyretmediğim için olabilir tabii.

Videoyu ikiye bölüp aynı anları hem içeriden hem de dışarıdan verseler ne güzel olurdu. Sesler ise harika.

 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Burak :

Arabayı ilk çalıştırdığında  traktör gibi bir ses geliyor. Motordan mı yoksa titreşen bir parçadan mı anlamadım.  Bu arada bir süre de el freni çekik gidiyor başta 😀 Zaman zaman direksiyonu kendi haline bırakıyor o ilginç geldi bana pek drift videosu seyretmediğim için olabilir tabii.

Videoyu ikiye bölüp aynı anları hem içeriden hem de dışarıdan verseler ne güzel olurdu. Sesler ise harika.

 

yüklü rotary motorlarda genelde rölanti sesi öyle oluyor

normal motorlarda da çok agresif açılı mil kullanılırsa benzer ses oluyor

 

 

  • Beğen 2
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Rotary'lerde bir egzantrik mili olmadığı için gücü arttırmak için hava akış miktarını ve hızını ayarlayacak bir valf sistemi de yok. Böyle olunca gücü arttırmak için rotor bloğunun üzerinde emme ve egzoz girişlerini genişletip açıyorlar, bu tip yarış otomobillerinde abartıp 2 büyük port falan açıyorlar, nihayetinde emme-egzoz kısmen aynı anda açılıp (overlapping) yüksek devirde akışı hızlandırıyor. Sonuç: ikonik rotary brap brap sesi ve 30lt yakıt tüketimi :) 

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, Leanback :

Rotary'lerde bir egzantrik mili olmadığı için gücü arttırmak için hava akış miktarını ve hızını ayarlayacak bir valf sistemi de yok. Böyle olunca gücü arttırmak için rotor bloğunun üzerinde emme ve egzoz girişlerini genişletip açıyorlar, bu tip yarış otomobillerinde abartıp 2 büyük port falan açıyorlar, nihayetinde emme-egzoz kısmen aynı anda açılıp (overlapping) yüksek devirde akışı hızlandırıyor. Sonuç: ikonik rotary brap brap sesi ve 30lt yakıt tüketimi :) 

Yakıt işi LPG ile çözülür 😜

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
×
×
  • Yeni Oluştur...