Jump to content
Lupara

RX-8 İç mekan modifiyesi :] Yazık günah

Tavsiye Edilen Mesajlar

Leanback

İç mekan göndermesini anlayamadım ama 20b rotary turbo sesi efsane.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Lupara
1 saat önce, Leanback :

İç mekan göndermesini anlayamadım ama 20b rotary turbo sesi efsane.

Arabanin ic mekanini soymalarini kastetmistim. 
 

Ses cok degisik gercekten. Ama ben tiz motor seslerini pek sevmiyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback

@Lupara Drift yarış otomobili olduğu için konsol ve iç kısmındaki çeşitli mekanizmalar, havalandırma boruları, tesisatlar vb gerek yok sonuçta, oradan önemli ağırlık kazanılıyor. Onun yerine yakıt pompa switchi, ateşleme, yangın söndürme switchi gibi kural gereği şart olanları ekliyorlar. Sadece plastik konsol kalıyor, bazen onu bile söküyorlar, cıscıbıl tam yarış spec oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Arabayı ilk çalıştırdığında  traktör gibi bir ses geliyor. Motordan mı yoksa titreşen bir parçadan mı anlamadım.  Bu arada bir süre de el freni çekik gidiyor başta 😀 Zaman zaman direksiyonu kendi haline bırakıyor o ilginç geldi bana pek drift videosu seyretmediğim için olabilir tabii.

Videoyu ikiye bölüp aynı anları hem içeriden hem de dışarıdan verseler ne güzel olurdu. Sesler ise harika.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
paarthurnax
Bir saat önce, Burak :

Arabayı ilk çalıştırdığında  traktör gibi bir ses geliyor. Motordan mı yoksa titreşen bir parçadan mı anlamadım.  Bu arada bir süre de el freni çekik gidiyor başta 😀 Zaman zaman direksiyonu kendi haline bırakıyor o ilginç geldi bana pek drift videosu seyretmediğim için olabilir tabii.

Videoyu ikiye bölüp aynı anları hem içeriden hem de dışarıdan verseler ne güzel olurdu. Sesler ise harika.

 

yüklü rotary motorlarda genelde rölanti sesi öyle oluyor

normal motorlarda da çok agresif açılı mil kullanılırsa benzer ses oluyor

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback

Rotary'lerde bir egzantrik mili olmadığı için gücü arttırmak için hava akış miktarını ve hızını ayarlayacak bir valf sistemi de yok. Böyle olunca gücü arttırmak için rotor bloğunun üzerinde emme ve egzoz girişlerini genişletip açıyorlar, bu tip yarış otomobillerinde abartıp 2 büyük port falan açıyorlar, nihayetinde emme-egzoz kısmen aynı anda açılıp (overlapping) yüksek devirde akışı hızlandırıyor. Sonuç: ikonik rotary brap brap sesi ve 30lt yakıt tüketimi :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Lupara
9 dakika önce, Leanback :

Rotary'lerde bir egzantrik mili olmadığı için gücü arttırmak için hava akış miktarını ve hızını ayarlayacak bir valf sistemi de yok. Böyle olunca gücü arttırmak için rotor bloğunun üzerinde emme ve egzoz girişlerini genişletip açıyorlar, bu tip yarış otomobillerinde abartıp 2 büyük port falan açıyorlar, nihayetinde emme-egzoz kısmen aynı anda açılıp (overlapping) yüksek devirde akışı hızlandırıyor. Sonuç: ikonik rotary brap brap sesi ve 30lt yakıt tüketimi :) 

Yakıt işi LPG ile çözülür 😜

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
paarthurnax

bence rölantide 30 yakıyor 😂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik

Bu arabada sadece şase rx8 kalmış. Şanzıman motor iç mekan herşey değişmiş. Ben olsam o göğüsü de sökerim. Temiz 50 kilosu var. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak
Bir saat önce, Arabalar :

73 Mach 1

 

 

Gitti 1 Lt 😂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...