Jump to content

Yardıma ihtiyacım var arkadaşlar


Sonerr
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Marhabalar arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var aracımdaki konfor beyninin resimine ihtiyacım var resimdeki bölümler bende kopuk yani üstünde yok ve o devrelerin kod numaraları olmadan beyinci oraya müdahale edemiyor çok araştırdım bu resimi buldum oda net değil resimde görünen her parçanın ayrı değerleri varmış oda üstünde yazıyormuş  beyinin kendiside aşırı pahalı biliyorum zor bişey istiyorum ama tek çarem sizsiniz umarım bana yardımcı olabilirsiniz araba şuan kaldı öyle gitmediğim yer kalmadı hepsi değerlerin bilinmesi lazım diyor

2271D3D0-1BE8-44A2-85FF-A2978A7A7832.jpeg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda sistemden modülün kodunu falan görsemde,  modülün içindeki direnç-kapasitör gibi elektronik devre elemanlarını göremiyoruz.

yapabileceğimiz tek şey başka bi mazda 3 bulup  konfor beynini söküp  servet abiye 2 kilo baklavayla gidip açtırıp baktırcaz.    başka oluru yok .  ama kimse kendi arabasının modülünü söktürüp içini açtırmaz.

 

@Sonerr  elinizdeki parçanın  parça kodunu söyleyin. çıkmasını falan bakalım yurt dışından. 

 

 

 

mehmet de bi baksın- kendisi bu yeşil kartları üretip çizip tasarlayan,   koskoca bir işletme sahibi.

@Mehmet Özdemir   sen ne diosun hacı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok teşekkür ederim arkadaşlar ilginiz için sorun çözüldü çok şükür ankaradan bi çıkmacı arkadaş yardımcı oldu resmini atttı arıza giderildi buarada mazda kullanıcıları bi başka gerçekten elinden bişey gelmesede çözüm aramaya çalışıyo herkesin emeğine sağlık

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...