Jump to content

İzmir Yeni Otomotiv Ücretsiz 1000 km Bakımı


Bora
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Tüm Mazdacılara selamlar,

Ben de 25 Eylül'de 2010 model Mazda 3 arabamı İzmir'deki Yeni Otomotiv'den aldım. Satış temsilcisi Ömür Bey'e, ilgisi ve yardımlarından dolayı bir kez de buradan teşekkür etmek istiyorum.

Benim belirtmek istediğim husus; aracı aldığımda bana 1000 km sonra ücretsiz servise getirmem söylendi. Ancak işim gereği şuan İstanbul'da olduğumdan İstanbul'daki bir servisi aradım ve aracımı bu 1000 km'lik servise getirmek istediğimi söyledim ancak Mazda'nın böyle bir servis hizmeti vermediği cevabını aldım. Bunun üzerine Mazda destek hattını aradım ve buradan da aynı cevabı aldım. Nihayetinde, aracı aldığım Yeni Otomotiv'den Ömür Bey'e telefon ettim ve bu 1000 km ücretsiz servis hizmetinin Mazda'nın değil, Yeni Otomotiv'in müşterilerine sağladığı bir hizmet olduğunu öğrendim. Araçta ters giden, sorun çıkaran bir şey olup olmadığını, aracı nasıl kullandığımızı görmek için genel bir bakımdan geçiriyorlarmış.

Müşteri memnuniyeti adına, beklentinin ötesinde hizmet bu olsa gerek. Buradan bir kez daha Yeni Otomotiv'e ve çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

zannetmiyorum her serviste olduğunu, ben de 29 Eylül'de teslim aldım arabamı ama böyle birşey belirtilmedi. kesinlikle müşteri memnuniyetini karşılamaya yönelik güzel bir uygulama...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İzmir'de otursaymışız keşke :)

Şimdi İstanbuldan kalk 1000 bakımı için İzmir'e gel, masraflı olur :)

Müşteri memnuniyeti açısından çok güzel bir uygulama,

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bende istanbul özaydından aldım aracımı onlarda 1000km olduğunda gel bakalım demişlerdi,1000km olduğunda götürdüm baktılar genel olarak bi sorun olmadığını söylediler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Böyle bir uygulama her yetkili bayide var bildiğim ve ücretsiz.Genel kontrol amaçlı bir uygulama.Sonra 10.000 bakıma bekleriz diyorlar.Bu aslında müşteriyi düşünmekten ziyade kendilerini sağlama almak.Yani olası 3-5 bin km.sonrası oluşacak hasarları önceden tespit etmek için yani müşteriden şikayet gelip kendilerine masraf ve uğraş açmamaları her ne kadar garanti kapsamında olsa bile.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...