Jump to content
SalihÇakmakçı

Mazda 3 Far Sorunu Yardım...

Tavsiye Edilen Mesajlar

SalihÇakmakçı    2
SalihÇakmakçı

Arkadaşlar aracın farlarının içindeki halkalardan dışta olan ( kısa farların yandığı yer) farın ucundaki halka yerinden oynamış. Hatta onun yanındaki sinyal de yerinden oynamış. Bu problemi nasıl çözebiliriz? Farı çıkartmak uzun ve yorucu bir iş sanırım. Zaten burada o işi yapacak biri de yok. (Siirt) Konuya vâkıf arkadaşların öneri ve görüşlerini bekliyorum. Bu arada ilgisi var mı bilmiyorum ama görmede bir sıkıntı yok gibi, hatta far ayarı da çalışıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SalihÇakmakçı    2
SalihÇakmakçı

Yav cemaat, hiç mi yok anlayan veya başına gelen. Siirtte akıl danışacak bir ustamız da yokki soralım.Benim kuzu buradaki tek Mazda 3. Allah rızası için bir el atın, bir ışık tutun olaya.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest izmitlii   
Guest izmitlii

ben kendim çıkarıp başka bir ampul takmıştım. çentikli bişey çentiğin prensibine bak anlarsın. tamirciye falan gitme

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SalihÇakmakçı    2
SalihÇakmakçı

Ampul değil arkadaşlar. Ampulün önündeki mercek gibi olan şey. Hatta onunla yapışık sarı sinyal fosforu gibi bir şey var. O da yana doğru açılmış yerinden oynamış. Bu farın içine nasıl ulaşacağız acaba? Açılabilir mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat b    2
Murat b

Far açılması lağzım oraya ulaşmak için.Hazır açtırmışken Angel taktır bahaneyle.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SalihÇakmakçı    2
SalihÇakmakçı

Farı açmak zor bir şey mi aceb? Buralarda kırar dökerler şimdi? Görüşte pek problem yok. Yazın memlekette yaptırayım zorsa.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat b    2
Murat b

Farı açmak zor bir şey mi aceb? Buralarda kırar dökerler şimdi? Görüşte pek problem yok. Yazın memlekette yaptırayım zorsa.

Usta önemlei.Açtıktan sonra iyi kapatamazsa su alır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SalihÇakmakçı    2
SalihÇakmakçı

Bugün bir daha yakından baktım. Yanan ampulün önündeki mercekte de bir kayma yok. Sadece merceğin dışındaki parlak halka yerinden oynamış. Bu arada benim araçta kısalar beyaz yanıyor ama uzunlar sarı. Benden önceki sahibi taktırmış. Ben pek ısınamadım bu beyazlara. Gerçi yolu iyi aydınlatıyorlar ama sanırım sarı ve sönük ışıklı VW Boralı günlerimden kalma bir antipati herhalde bendeki. Özellikle uzun yol seyahatlerimi hep gece yapıyorum. Önceki araçta iken karşıdan gelen her beyaz ışıklı beni zıvanadan çıkarırdı. Tabi kendi farım da kör olduğu için yolu hiç göremezdim. Buna bir de 10 yıllık ön camdaki kılcal çizikleri eklersen gerisini sen düşün artık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
hezar    0
hezar

Akşam fark ettim:sol farın kısası sağa göre çok sönük kalıyor.Ampul değiştirmek kolay mı?Var mı resimli bir anlatım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
hezar    0
hezar

Ampul değiştirme işlemi basit bir işlem anlatılacak fazla birşey yok diyelim. Kaputu açıyorsunuz farın arkasındaki kapağı açıyorsunuz ampul karşınızda. Segmanı açıp yavaşça alıyorsunuz dışarı...

Teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
hezar    0
hezar

Arkadaşlar mazda 3 2007 model kısa farların kodu nedir bilen var mı?Ayrıca hangi markayı tavsiye edersiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×