Jump to content
Kado

Nissan Juke

Tavsiye Edilen Mesajlar

Guest Wukill   
Guest Wukill

Sis lambaları far gibi, farlarda süs gibi duruyor :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Uygar    10
Uygar

Ben beğendim, sıradışı bir tasarımı var ama gözler nelere alışmadı ki =) Qashqaiden daha uygun fiyatlı olacak bence ve epey satılır bu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.941
Burak

Ben beğendim, sıradışı bir tasarımı var ama gözler nelere alışmadı ki =) Qashqaiden daha uygun fiyatlı olacak bence ve epey satılır bu.

Nissan ya beğenirsin tabii :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Uygar    10
Uygar

İngiltere’de çizildi, Japonya’da tamamlandı

2009 Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılan Qazana konsepti baz alınarak geliştirilen Juke, B segmentinde yer alan bir crossover. Otomobil Nissan’ın İngiltere-Londra’daki tasarım merkezinde çizilip, Japonya’daki tasarım merkezinde (Nissan Design Centre - NDC) üretime hazır hale getirilmiş. Araca özellikle önden bakıldığında, sanki hala konseptmiş izlenimi doğuyor. Bu noktada, daha önce bize gelen bilgiler doğru çıkıyor ve Qazana konseptine çok sadık kalındığı görülüyor. Bu da insanda bir an önce Nissan Juke’la yollara çıkma hevesi yaratıyor. Çünkü açıkçası, insanların bu otomobile bakıp ne tepki vereceklerini merak ediyorsunuz. Kesin olan tek şeyse, her görenin çok şaşıracağı ve dönüp araca tekrar bakacağı.

60 milyon Euro yatırım, 1000 kişiye istihdam

Renault-Nissan’ın B platformunda geliştirilen Nissan Juke, Qashqai’den farklı olarak, Avrupa haricinde Kuzey Amerika ve Japonya pazarlarında da satılacak. Avrupa’da satılacak olan Juke’lar Nissan’ın İngiltere-Sunderland’deki fabrikasında, Kuzey Amerika ve Japonya’da satılacak olan Juke’lar ise Japonya’daki Oppama fabrikasında üretilecek. Avrupa yollarına çıkacak olan Juke’lar için Sunderland fabrikasına 60 milyon Euro tutarında yatırım yapılmış ve kriz döneminde 1000 kişiye yeni iş imkanı sağlanmış.

B segmentinde farklı bir model

Nissan Juke, B segmentinde (küçük sınıf) yer alan bir crossover. Bu da onu, alışılmış B segmenti araçlardan farklı kılıyor. Farklı ve sportif tasarımının yanı sıra, yerden yüksek karoseri, yüksek oturma pozisyonu, 4x4 aktarma sistemine sahip olması ve fonksiyonel özellikleriyle dikkat çekiyor.

Rüzgar direnç katsayısı 0,35

Basın mensupları olarak, Nissan Juke’un örtüsü kaldırılır kaldırılmaz çok farklı ve sportif bir tasarımla karşılaştık. Ve dağıtılan basın bülteninde gördük ki Juke, yerden yüksek yapısına karşın 0,35 Cd’lik rüzgar direnç katsayısına sahip. Bu da sportif tasarımın bir sonucu olarak değerlendirilebilir. Yuvarlak farlar Qazana konseptinden aynen korunurken, bumerang tasarımlı stop lambaları Nissan 370Z’e gönderme yapıyor. 5 kapılı bir otomobil olan Juke’ta, arka kapı kollarının C sütununa gizlenmiş olması da, coupe tarzı sportif görünümü destekliyor. Her versiyonun standart donanımında yer alan 17 inç’lik tekerlekler de bu sınıfta daha önce karşılaşmadığımız bir özellik.

Şehirde kıvraklık sunacak

Boş ağırlığı 1162 kg olan Nissan Juke, 4135 mm uzunluğa, 1765 mm genişliğe, 1570 mm yüksekliğe ve 2530 mm dingil mesafesine sahip. Bu da onu şehirli bir otomobil yapıyor. Juke; gerek şehir içi trafiğinde, gerek dar sokaklardaki dönüşlerde, gerekse park ederken sürücüsüne fazla efor sarf ettirmeyecek boyutlara sahip. 251 litrelik bagaj hacmi ise, arka koltuklar öne katlanıp düz bir zemin elde edildiğinde 830 litreye kadar çıkıyor.

İç mekan sempatik ve işlevsel

Paris’teki tanıtımda Nissan Juke’un iç mekanını da inceleme fırsatı bulduk. Küçük dış boyutlarına karşın yeterli iç mekan genişliği sunan otomobilin kokpitinde irili-ufaklı eşya gözleri ve bardaklıklar işlevselliği arttırıyor. Aracın dış rengiyle uyumlu orta konsol, koltuk döşemeleri ve kapı içi kaplamaları elit bir hava yaratıyor. Sportif gösterge birimlerinin tasarımı göze hoş geliyor. Kumanda birimlerinin yerleşimi ergonomik. Ön konsolda sert plastik malzeme kullanımı ise otomobilin ender eksilerinden biri.

Üç motor seçeneğine sahip

Nissan Juke, biri dizel ikisi benzinli olmak üzere üç motor seçeneğine sahip. 4 silindirli ve 8 supaplı 1.5 dCi motor 110 HP güç ve 240 Nm tork üretiyor. İkisi de 4 silindirli ve 16 supaplı 1.6 litrelik motorlardan ilki olan 1.6i 120 HP güç ve 157 Nm tork üretirken, bu değerler 1.6i Turbo motorda 190 HP ve 240 Nm.

1.6 litre motorda otomatik şanzıman müjdesi

Türkiye’de 2009 yılında toplam 3809 adet satılarak büyük bir başarıya imza atan ve segmentinin lideri olan Nissan Qashqai’nin belki de tek handikapı, düşük vergi diliminde kalan motor seçeneklerinde otomatik şanzımana sahip olmamasıydı. Eğer bu tür bir seçeneği de olsaydı çok daha fazla satardı. Qashqai için bu konuda henüz bir gelişme yok ama Nissan Juke tanıtımında verilen bir haber, küçük hacimli motora sahip ve otomatik şanzımanlı crossover satın almak isteyenleri sevindirecek: Nissan Juke, 1.6i ve 1.6i Turbo motor seçeneklerinde XTRONIC CVT (6 ileri manuel kullanıma da imkan veren otomatik şanzıman) şanzıman seçeneği sunacak. Standart donanımda ise, bu motorlardan ilki 5 ileri manuel, ikincisi ise 6 ileri manuel şanzımana sahip olacak. 1.5 dCi motor ise sadece 6 ileri manuel şanzımanla satın alınabilecek.

4x4 aktarma en üst motorda

1.5 dCi ve 1.6i motorlarda 4x2 aktarma sistemine yer verilen Nissan Juke, 1.6i Turbo motor seçeneğinde Nissan’ın All-Mode 4x4-i adlı dört tekerlekten çekiş sistemini sunacak. Bu da üst düzey yol tutuşun yanı sıra arazi performansına da katkıda bulunacak.

Yılın son çeyreğinde Türkiye’de

Nissan Juke, Paris’teki basın tanıtımının ardından 2010 Cenevre Otomobil Fuarı’nda otomobilseverlerle buluşacak. Otomobilin satışına Japonya’da yaz başı, Avrupa’da Eylül sonu, Kuzey Amerika’da ise sonbaharda başlanacak. Nissan Juke’un Türkiye yollarına çıkması ise bu yılın son çeyreğinde gerçekleşecek. Otomobilin fiyatı ve donanım seçenekleri ise henüz açıklanmadı.

Yazı: Emre Anamur / Paris-Fransa

Fotoğraflar: Emre Anamur ve Nissan Medya

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat b    2
Murat b

İngiltere’de çizildi, Japonya’da tamamlandı

Arabanın neden çirkin olduğu anlaşıldı.İngilizler kadar zevksiz millet tanımıyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Wukill   
Guest Wukill

Arabanın neden çirkin olduğu anlaşıldı.İngilizler kadar zevksiz millet tanımıyorum

şiddetle destekliyorum :sopa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
keremtucan    1
keremtucan

ıc dızaynı kotu olmus mazda tasarımcılarından yardım almaları sart... :nea:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.193
M.E.G

Motorun tanıtımı çok güzel de o araca yakışmıyor.Daha sportif bir araç olması gerek bence...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.193
M.E.G

Turbo,supercharger ve intercooler eklenince baya yer kaplamış.Bunları gördükçe Mazda'yı çok merak ediyorum.Bi çalışmaları var mı? Yoksa düz motorlarla devam mı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Kado    1
Kado

Turbo,supercharger ve intercooler eklenince baya yer kaplamış.Bunları gördükçe Mazda'yı çok merak ediyorum.Bi çalışmaları var mı? Yoksa düz motorlarla devam mı :D

1.6 105 bg neyine yetmiyor :D :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.193
M.E.G

1.6 105 bg neyine yetmiyor :D :D :D

sonuna 16 valf da yazsaydın :D :D 1.6 motor olması iyide 105 beygir olması beni deli ediyooor :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Arkadaşlar pek sıkılmadan okuyacağınızı düşündüğüm bir inceleme yazısı. Aklı önce paradan geçen bir millet olarak (haliyle) peşin peşin söyleyeyim. Araç için Devletimiz %15 ÖTV alıyor. Yani 150000 TL yi pek fazla geçmemesi gerekiyor. Menzili uzatılmış versiyonu olsa ve yeterli sarj istasyonu kurulu olsa satın alınabilecek araçlar arasında mıdır sizce ? En azından Auris ten yakışıklı değil mi ?
       
      Artık direnmeye gerek yok, tahmin edeceğinizden kısa bir süre içinde elektrikli ve otonom araçlar dünyaya hâkim olacak. Bu yüzden bizim gibi otomobil tutkunlarının da yavaştan sesin ve ileri aşamada sürücünün de denklemden eksileceği araçlara, yani geleceğe alışması gerekiyor.
      Dünyanın en çok satan elektrikli aracı Nissan Leaf'in ikinci jenerasyonu daha fazla otonom özellik, daha çok güç, daha güzel görünüm ve bir dizi yeni teknoloji ile geldi. Bunun üzerine biz de Nissan'ın Japonya'daki Oppama kentinde bulunan test merkezine giderek yeni aracı test ettik.

      İlk izlenim
      Leaf, 2009 yılında Nissan'ın o zamanlar henüz keşfedilmemiş bir pazar olan elektrikli araç kategorisine attığı ilk adımı temsil ediyordu. Egzotik tasarımı ve sadece 160 km menzili ile araç 8 senelik ömründe 280 bin satışa ulaştı. İkinci nesilde ise daha geleneksel bir tasarıma ve eski nesille yaklaşık aynı boyutta olmasına rağmen 400 km'ye ulaşan menzil sunan bataryalara geçildi. Voltaja göre 8 (220 V) veya 16 saatte (110 V) şarj edilen ünite hızlı şarj opsiyonuyla 40 dakikada %80 kapasiteye kadar doldurulabiliyor. Nissan'a göre Leaf'in nevi şahsına münhasır platformu ileri aşamada bir "aileye" ev sahipliği yapabilecek.
      Nissan mühendisi Hiroyuki Furuya'ya göre elektrikli araçların artık çarpıcı görünmesine gerek kalmadığı için tasarımda "şok etkisi"nden vazgeçilmiş.
      "İlk nesilde dikkat çekmemiz gerektiği için aracı farklı bir dil ile tasarladık."
      Aslına bakarsanız yeni nesil Leaf geleneksel bir hatchback'ten pek farklı görünmüyor. Modern ancak Nissan'ın diğer modellerine (Micra ve Pulsar) pek uzak olmayan dizayn göze hitap etmeyi başarıyor. Siyaha boyanan C sütunu, tavan ve bagaj kapağı bizim hoşumuza gitti. Tabii ki tasarım önemli fakat Leaf, bunun yanında işlevselliği de elden bırakmıyor. Yeni jenerasyon model 0.28'lik aerodinamik katsayısı ile öne çıkıyor.

       
      Yeni 40 kWh'lik bataryalar öyle güzel gizlenmiş ki hafifçe yükselmiş taban haricinde kendisini kabinde hissetmek mümkün değil. Leaf, elektrik motorlarını besleyen bu ünitelere rağmen 4 yetişkin ve 1 çocuğa yer sağlayabiliyor. Sürücü koltuğunu 2 metrelik boyuma göre ayarladıktan sonra hem baş, hem de diz mesafesi anlamında arka koltukta rahat olduğumu söylemeliyim. Ayrıca bagaj da böylesi bir hatch için yeterince geniş (435 litre) ve kolay ulaşılır cinsten.
      Ana rakibi Toyota Prius hibrit olan Leaf'in kabini kaliteli fakat Prius gibi lüks değil. Kapı panelleri ve ön konsolda sert plastik var ancak hissiyat güzel. Direksiyon simidi ise diğer Nissan modellerinden tanıdık. Kötü yöndeki fark ise Leaf'in direksiyonda sadece yükseklik ayarı sunması. Bu konuda Furuya'ya soru sorduğumda kendisi hafiften utandı ve benden özür diledi - "Bu problemin farkındayız, ilgileneceğiz."
      Markanın Güney Amerika'da sunduğu küçük crossover Kicks'e benzeyen diğer özellikler ise analog hız göstergesinin yanında yer alan 7" TFT ekran, Apple CarPlay bağlantısı sunan 7" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, 360 derece kamera sistemi. 
      Nissan'ın Pro Pilot Park adlı yeni otonom park sistemi de araçta yer alıyor. Bu sistemin diğer park asistanlarına göre en büyük avantajı, park yeri algılamak için etrafta diğer araçların bulunmasına ihtiyaç duymaması. Leaf, paralel ve dikey park yapabiliyor ve seçiminize göre işlemi gerçekleştiriyor. Multimedya ekranında istediğiniz park noktasına tıklayıp otomatik park butonuna basılı tuttuğunuzda araç işi kendisi hallediyor.
      Bu, aracın etrafına yerleştirilen 12 ultrasonik sensör ve 4 yüksek çözünürlüklü kamera sayesinde mümkün oluyor. Bu elemanlar aynı zamanda yarı otonom sürüş sistemi Pro Pilot'a da bilgi yolluyor.

      Sürüşü nasıl?
      Kontrolü önce Pro Pilot sistemi aldı. Bir Infiniti modeli ardında Nissan pistine çıktık ve tek yaptığım ellerimi hafifçe direksiyon üzerinde tutmaktı. Leaf, önümdeki araçla gerekli mesafeyi korudu ve hızını sabit tuttu. Hatta kendi başına durdu, gaz pedalına ufacık bir dokunmamın ardından ivmelenme işlemini de devraldı. Sistem, kullandığım diğer yarı otonom araçlardan farklı olarak 30 ile 100 km/h arasında çalışıyor ve kendi başına viraj alabiliyor. Üstelik sadece hafif dönemeçleri değil, bildiğimiz virajlara da doğru ve güzel tepki veriyor. Tek gereken ellerinizi direksiyon üzerinde tutmanız ki bu da yasal nedenlerle çünkü Leaf, teorik olarak buna bile ihtiyaç duymuyor.
      Sonra sürüş sırası bana geldi ve Leaf'in bu alanda da bir yeniliği var. Konsoldaki bir düğme ile aktif edilen e-Pedal sistemi gaz pedalından ayağınızı çektiğinizde 0.2 g'ye kadar bir negatif ivme ile yavaşlayıp durmasını sağlıyor. BMW i3'te bulunan sisteme benzeyen bu teknoloji Alman modelden daha "frenleme" odaklı ve Leaf'te kendisini kapatabiliyorsunuz. Nissan bu özellik ile sürüşün %90'ında fren pedalına basmanın önüne geçmeyi hedefliyor. Aslına bakarsanız pistte fren pedalına dokunmadan 2 tam tur atabildim. Pedalın orada bulunma nedeni de tabii ki 0.2 g'den daha fazlasına ihtiyacınız olacağı durumlar. Sistemin sağladığı kolaylığa çok kolay adapte olduğumu da belirtmeliyim.
      Yeni Leaf'teki bir diğer güzellik ise eskiye oranla daha güçlü olan elektrik motoru. 150 bg güç, 320 Nm tork sağlayan araç oldukça çevik ve pürüzsüz. Elektrik motorunun doğrudan gelen %100 torkuyla kararlı şekilde ivmelenen araçta hız göstergesinde ibre bir turbo benzinli motor gibi yukarı çıkarak sürücüyü mutlu ediyor - üstelik süreç boyunca hiç ses yok. Pistte 80-120 km/h hızlanmasını sadece birkaç saniyede tamamladım; bu da sollama işleminin "gerçek hayatta" zor olmayacağını gösteriyor.
      İyi performansa rağmen Nissan'ın önceliği konfor. Süspansiyon yumuşak ve sessiz ancak araç buna rağmen yola iyi oturuyor. Japonya'daki test pistinde Leaf ile gayet oturaklı sürüşler gerçekleştirdim. Yüksek süratte sadece biraz rüzgâr ve lastik sesi var fakat kabine rahatsız edici boyutta bir gürültü girmiyor. Hızlı slalom testinde Leaf'in ardışık virajlarda ciddi şekilde yatma eğiliminde olduğunu gördük ancak bu, iyi sürüşü ve yol tutuşunu çok kötü etkilemiyor.

      Satın almalı mıyım?
      Eğer bir elektrikli araç arıyorsanız cevap kesinlikle evet. Yeni Leaf, selefine oranla ciddi bir gelişim sergilemiş. Artık daha güzel görünüyor, daha konforlu, sürüşü daha iyi ve menzili ikiye katlanmış durumda. Yarı otonom sistemler iyi çalışıyor ve e-Pedal, şehir içi trafik için ideal.
      Japonya'da yeni nesil elektrikli hatchback modelinin satışları 2 Ekim itibarıyla başladı ve araç şimdiden 19 binin üzerinde sipariş aldı. Fiyar ise 3,990,600 Japon Yeni, yani yaklaşık 136,050 TL.

       


      kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yeni Nissan Qashqai 92.000TL’den başlayan lansman fiyatlarıyla ve 40.000 TL / 12 Ay %0 faiz finans desteği ile müşterilerini bekliyor.

      Nissan Türkiye, makyaj ile güncellenen Qashqai modelini ülkemizde satışa çıkardı. Yenilenerek sınıfının en çok satılan modeli olma başarısını devam ettirmeyi hedefleyen yeni Qashqai fiyatı ülkemizde 92 bin TL'den başlayacak. Motor, şanzıman ve donanıma göre yeni Qashqai fiyatı 169.900 TL'ye yükselecek. Makyaj öncesinde olduğu gibi 1.2 Dig-T benzinlinin yanında 1.5 dCi ve 1.6 dCi olmak üzere dizel seçenekler ile sunulan yeni Qashqai'de otomatik şanzıman seçeneği olan X-Tronic, 1.2 Dig-T ve 1.6 dCi seçenekleri ile sunulacak. 4x4 çekiş sistemi ise yine 1.6 dCi motor ile sadece manuel şanzıman ve Tekna donanım paket ile alınabilecek. Yeni Qashqai'de motor seçeneğine bağlı olmak üzere Visia, Tekna, Sky Pack, Design Pack ve Platinum Premium Pack donanım seçenekleri sunulacak.
       
      Yeni Nissan Qashqai Fiyat Listesi (Ekim 2017)
      Qashqai Versiyonu Fiyatı 1.2 DIG-T M/T VISIA 92.000 TL 1.2 DIG-T M/T TEKNA 104.000 TL 1.2 DIG-T M/T SKY PACK 111.000 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) VISIA 99.000 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) TEKNA 111.000 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) SKY PACK 116.500 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) DESIGN PACK 119.500 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) PLATINUM PREMIUM PACK 143.000 TL 1.5 dCi M/T VISIA 104.000 TL 1.5 dCi M/T TEKNA 116.000 TL 1.5 dCi M/T SKY PACK 121.500 TL 1.5 dCi M/T DESIGN PACK 124.500 TL 1.5 dCi M/T PLATINUM PREMIUM PACK 154.000 TL 1.6 dCi M/T TEKNA 4WD 124.000 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) VISIA 120.900 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) TEKNA 124.758 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) SKY PACK 147.900 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) DESIGN PACK 150.900 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) PLATINUM PREMIUM PACK 169.900 TL
      Kaynak
       
    • Ali
      Yazan: Ali
      e-Pedal olarak adlandırılan sistem elektrikli otomobillerle birlikte hayatımıza dahil olan teknolojilerden birisi olacak.
          Test sırasındaki kamuflajlı fotoğraflarıyla karşımıza çıkmaya devam eden yeni Leaf için hazırlıklarına devam eden Nissan, bir yandan da araçla ilgili yeni bilgiler paylaşmaya devam ediyor. Son olarak ProPILOT‘un son jenerasyonu kapsamında kendi kendini park edebilme, boş park yeri analizi ve fren-gaz-direksiyon kontrolü gibi özelliklere sahip olacağı açıklanan Leaf’le ilgili paylaşılan yeni özellikle araçta e-Pedal adı verilen bir sistemi yer alacağını öğreniyoruz. Kullanıcı deneyimi açısından büyük kolaylık sağlaması beklenen sistem her türlü koşul düşünülerek geliştirilmiş.     Özünde aracın durdurulması ve harekete geçirilmesi işlemlerinin tek pedal üzerinden yürütebildiği bir sistem olan e-Pedal, elektrikli otomobillerde tanıdığımız rejeneratif fren sisteminden de fazlasıyla faydalanıyor. BMW i3 ve Chevrolet Bolt gibi araçlarda görmeye alışık olduğumuz, gazdan ayak çekilince oluşan enerji kaybını akıllarımıza getiren yapı bu araçlarda gördüğümüz sistemin bir adım ötesinde. Nissan’ın dünyada bir ilk olacağını söylediği e-Pedal’da kullanıcılar yokuşta veya eğimli bir yerde ayaklarını gazdan çekse dahi araç tutunma pozisyonunda yerine durabiliyor. Yüzde 90 oranında fren-gaz işleminin sorunsuz şekilde yapılabildiği sistemin detaylı anlatım videosuna haberin ana görseli üzerinden ulaşabilirsiniz.
      Kaynak : http://www.log.com.tr/nissandan-otomobillerde-tek-pedalla-tum-kontrolleri-saglayabilen-teknoloji-video/
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Bu sınıfta gerçekten ses getireceğini düşünüyorum. Clio gibi opsiyonları olan ve kostumize edilebilen bir araç olacakmış. Motor seçenekleri ve değerleri fazlasıyla tatminkar.
      Tahmini başlangıç fiyatı 49000-50000 TL olarak düşünüyor Nissan kullanıcıları. 

      Yeni (5. nesil) Nissan Micra, Paris Otomobil Fuarı 2016’da tanıtıldı. Avrupa pazarı hedeflenerek tasarlanan yeni nesil Nissan Micra,  Qashqai ve X-Trail modellerinde kullandığı tasarım diline uyumlu ve Cenevre Otomobil Fuarı 2015’de tanıtılan Sway konsept otomobiline sadık kalınarak ortaya çıkartılmış. Nissan’ın modern güvenlik teknolojilerine sahip yeni 2017 Micra (yaya tanıma özellikli acil durum freni, trafik işareti tanıma sistemi, kör nokta uyarısı gibi); Active Ride Control ve Active Trace Control gibi sürüş teknolojilerini de barındırıyor. Renault’un Fransa-Flince’deki tesislerinde üretilecek yeni Nissan Micra’da ilk etapta 0.9 lt, turbo, benzinli 90 HP, 1.5 dCi turbo dizel, 90 HP ve 1.0 atmosferik, benzinli 75 HP olmak üzere 3 motor seçeneği sunulacak.
        
      kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      YENİ KASA 2016 NİSSAN NAVARA FİYATI AÇIKLANDI
      Nissan, yeni jenerasyon pikap modeli Navara'nın Türkiye satış fiyatlarını açıkladı. Yeni Nissan Navara Fiyatı 79.900 TL'den başlıyor.

      - 2016 Uluslararası En İyi Pick-Up Ödülü yeni Nissan Navara’nın.
      Nissan yeni nesil Navara modelinin fiyatlarını açıkladı. Ülkemiz pikap pazarında önde gelen modellerden biri olan Navara fiyatları 79.900 TL'den başlıyor. Yeni Navara fiyatı donanım, motor, şanzıman ve çekiş sistemine bağlı olarak 115.900 TL'ye kadar yükseliyor. Ülkemiz pazarından dCi 160 ve dCi 190 olmak üzere iki farklı güç çıkışına sahip dizel motor ile sunulan yeni Navara'nın dCi 160 modelleri 4x2 veya 4x4 çekiş sistemi alternatifi ile sadece manuel şanzımanlı olarak sunuluyor. Bu versiyonlarda Visia veya Tekna donanım paketi tercih edilebiliyor. Sadece 4x4 çekiş sistemi ve otomatik şanzıman birlikteliği ile sunulan Navara'nın dCi 190 vesiyonu ise en üst donanım paketi olan Platinum ile alınabiliyor.
       
      İşte yeni Navara'nın tüm fiyat listesi;
      NAVARA FİYAT LİSTESİ MOTOR GÜCÜ (hp) YAKIT TİPİ VİTES TİPİ DONANIM LANSMAN FİYATI  dCi 160 DİZEL M/T 4x2 VISIA  79.900 TL  dCi 160 DİZEL M/T 4x2 TEKNA  84.900 TL  dCi 160 DİZEL M/T 4x4 VISIA  92.900 TL  dCi 160 DİZEL M/T 4x4 TEKNA  97.900 TL  dCi 190 DİZEL A/T 4x4 PLATINUM 115.900 TL  




       
      Kaynak: OtoTeknikVeri
      Kaynak: Oto Aktüel Candaş Kurtay
       

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×