Jump to content

2011 Mazda 3 LPG uygulaması


ibrahimcivici
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

arkadaslar mrb; nıhayet mazda 3 ume lpg taktırdım brc marka sızce sonradan motorda bır problem yasanır mı??? ama su anda kı ızlenımlerım motorda hıc bır sorun yokmus gıbı hatta cekıste bıle far ettırmıyor!!!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kardeşim sorun  motajın iyi yapılmışsa yaşamazsın ama kötüyse 30.000km den sonra sibopları yersin 2000tl brc yanlış seçim brc nin ince ve yumuşak malzemeden yapılmış enjektörlü arçlar için ürettiği mtm taktırmalıydın ben çok deneyimliyim.hayırlı olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayirli olsun, bende brc taktirdim uzun arastirmalarim sonucu, 2000 km oldu neredeyse, dedigin gibi bi degisiklik hissetmedim bende, gulegule kullan...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Bugün 2011 3500 km'deki Mazda 3 aracıma brc montajı yaptırıyorum.İlk Mazda 3 2006 aracımda da BRC vardı.ben 40000 kullanıp sattım.Sattığım kişi ile arada görüşüyorum.O da şu an memnun.

Aracımı aşırı yüksek devir ve zorlayarak kullanma tarzım olmadı. Sadece bir kez Bosch care care servisinde hatalı buji takıldığı için sorun yaşamıştım. O konuda da orjinal bujisini tercih ederek çözüm bulmuştum.

Belirli bir kalitenin üzerindeki kitler tercih edildiği sürece bence kit açısından sorun yok.Önemli olan montajı yapan ekibin deneyimi ve aracı tanıması. Mazda 3 araçlar LPG dönüşümünde işçilik açısından da çalışanı fazla zorlamayan araçlar.Motorda çalışma yapılacak alan rahat, montaj prensiplerine aykırı bir tasarımda değil motor.

Bakalım yeni araç da ne olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün 2011 3500 km'deki Mazda 3 aracıma brc montajı yaptırıyorum.İlk Mazda 3 2006 aracımda da BRC vardı.ben 40000 kullanıp sattım.Sattığım kişi ile arada görüşüyorum.O da şu an memnun.

Aracımı aşırı yüksek devir ve zorlayarak kullanma tarzım olmadı. Sadece bir kez Bosch care care servisinde hatalı buji takıldığı için sorun yaşamıştım. O konuda da orjinal bujisini tercih ederek çözüm bulmuştum.

Belirli bir kalitenin üzerindeki kitler tercih edildiği sürece bence kit açısından sorun yok.Önemli olan montajı yapan ekibin deneyimi ve aracı tanıması. Mazda 3 araçlar LPG dönüşümünde işçilik açısından da çalışanı fazla zorlamayan araçlar.Motorda çalışma yapılacak alan rahat, montaj prensiplerine aykırı bir tasarımda değil motor.

Bakalım yeni araç da ne olacak.

Hayırlısı olsun. Deneyimlerini paylaşırsan takip ederiz :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün 2011 3500 km'deki Mazda 3 aracıma brc montajı yaptırıyorum.İlk Mazda 3 2006 aracımda da BRC vardı.ben 40000 kullanıp sattım.Sattığım kişi ile arada görüşüyorum.O da şu an memnun.

Aracımı aşırı yüksek devir ve zorlayarak kullanma tarzım olmadı. Sadece bir kez Bosch care care servisinde hatalı buji takıldığı için sorun yaşamıştım. O konuda da orjinal bujisini tercih ederek çözüm bulmuştum.

Belirli bir kalitenin üzerindeki kitler tercih edildiği sürece bence kit açısından sorun yok.Önemli olan montajı yapan ekibin deneyimi ve aracı tanıması. Mazda 3 araçlar LPG dönüşümünde işçilik açısından da çalışanı fazla zorlamayan araçlar.Motorda çalışma yapılacak alan rahat, montaj prensiplerine aykırı bir tasarımda değil motor.

Bakalım yeni araç da ne olacak.

Sizinde yazılarınızdan takip ettiğim kadarıyla lpg konusunu baya derinlemesine inceliyorsunuz, tercihinizi brc'den yana yapmanız kendi haneme bi artı atmamı sağladı, hayırlı olsun güle güle kullanın...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Daha önceki mazda 3 aracımda MY07 kullanıyordum. Enjektörler yeni MY11 'e göre daha gürültülü idi. Yenisinin alt devirlerde çekişi ve motor ile uyumu bana daha iyi gibi geldi.Arcın 3500 km'de olmasının da bir etkisi olabilir belki bu duruma.

ECU ünitesi daha kaliteli görünüyor eskisine göre ve daha kompakt.İçini bilemem tabi. 3 yıl önce de aynı paraya taktırmıştım sistemi mutlaka biryerlerden çalmıştır BRC diye insanın içine kurt düşmüyor değil.

Örneğin eski enjektörler daha tok bir görüntü sergiliyordu ve arka kablo girişleri daha kaliteli bir izlenim veriyordu. Büyük filtre de enjektörlerin hemen yanına monte edilmiş.eskisinde biraz daha fazla mesafe vardı. Filtre değiştirmek kolaylaşmış.

Simit tank dış boya kaplaması eskisinde parlak fırın boya idi ve de 1,5 yılda korozyon izleri başlamıştı. Bu pütürlü bir boya ile boyanmış ve boyası daha dayanıklı olacak gibi görünüyor ama 1,5 yıl sonra görürüz esas olarak. Araç ile simit tank bağlantı vida ve somunları kalınlaştırılmış, sağlamlık açısından daha fazla güven veriyor. Simit tankın üst kapağı da daha net ve temiz bir işçiliğe sahip.

İçerde bulunan seviye göstergesi tipi aynı ama gömme hale getirmişler,daha iyi duruyor.Ben aracımda bulunmayan START-STOP butonu yerine taktırdım.neredeyse hiç algılanmıyor ama sürücü de direksiyon düz konumdayken  pek kolay göremiyor belirteyim. Gösterge tabiki güvenilir değil yine.

İlk uzun yoluma bu akşam çıkacağım. Tüketim ne olur burada yazarım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

2005 mazda3 lpg taktıracağım.

brc düşünmüyorum.önceki aracımda lovato olup memnun kaldığım için yine lovato düşünüyorum.hatta zavoli ile ilgilendim fena bir marka değil ancak birçok araçta motor arıza lambası yanma sorunu olduğu için onu eledim.

mazda 3 e lovato taktıran arkadaş varmı.lovato şimdi o.b.d diye yeni bir sistem çıkarmış.

bu sistemle motor arıza lambası yanma diye sorunu ortadan kaldırmışlar.

ancak arada 350 tl fark var.yani 1650 tl ye takıyorlar.lovato kullanan olupda memnuniyet veya şikayeti olan varmı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2005 mazda 3 sahibiyim 55.000 km de adana olgun lpg de landirenzo taktırdım.arabam şuan 98000 km de performanslı sürmeyi severim.büyük bi sorun yaşamadım lpg yle ilgili.nazar değmesin.

lpg taktırmayı düşünen arkadaşlara tavsiyem şudur.markanın önemi çok azdır bu işte önemli olan montajı yapacak ustadır.

öncelikle şehrinizde bu işi en iyi yapan ustayı arayın usta hangi markaya aşinaysa onu taktırın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

forumda okuduklarım ve edindiğim bilgiler ışığında bende landirenzo taktırmaya karar verdim. şimdi sıra işinin ehli bir usta bulmaya geldi. istanbul da bunu yaptırabileceğim bir yer buldum mu tamamdır bu iş...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 yıl sonra ...

2005 mazda3 lpg taktıracağım.

brc düşünmüyorum.önceki aracımda lovato olup memnun kaldığım için yine lovato düşünüyorum.hatta zavoli ile ilgilendim fena bir marka değil ancak birçok araçta motor arıza lambası yanma sorunu olduğu için onu eledim.

mazda 3 e lovato taktıran arkadaş varmı.lovato şimdi o.b.d diye yeni bir sistem çıkarmış.

bu sistemle motor arıza lambası yanma diye sorunu ortadan kaldırmışlar.

ancak arada 350 tl fark var.yani 1650 tl ye takıyorlar.lovato kullanan olupda memnuniyet veya şikayeti olan varmı.

2004 otm.mazda 3 lavato obd li sistem taktırdım ilk baslarda iyi gibiydi sonraları çok sorun yasadım halende yasamaktayım.aracım 267,000 kmde bilemiyorum km dende olabilir ama 1 hafta önce komple motor yeniledim 2,500 tl harcadım çalışması fln güzel gibi şimdilik. fakat yakıtım inanılmaz arttı. inanmıcaksınız belki ama km de 490krş yakıyor ne yapacam bilmiyorum çözüm araştırıyorum önerisi olan benimle paylaşırsa çok sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2004 otm.mazda 3 lavato obd li sistem taktırdım ilk baslarda iyi gibiydi sonraları çok sorun yasadım halende yasamaktayım.aracım 267,000 kmde bilemiyorum km dende olabilir ama 1 hafta önce komple motor yeniledim 2,500 tl harcadım çalışması fln güzel gibi şimdilik. fakat yakıtım inanılmaz arttı. inanmıcaksınız belki ama km de 490krş yakıyor ne yapacam bilmiyorum çözüm araştırıyorum önerisi olan benimle paylaşırsa çok sevinirim.

Diğer açtığın konuya yazdım...

Bence normal gibi;

Lpg'ye gelen zam

Kış şartları

Şehir içi kullanım

Yeni motor yapımı

Bütün bunları göz önüne aldığımızda kafaya takılacak bir şey değil gibi, motor alışma evresini tamamlasın bir daha kontrol edersin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...