Jump to content
MazdaClubTR

Mazda, Istanbul AutoShow 2015'te Gövde Gösterisine Hazırlanıyor

Tavsiye Edilen Mesajlar

MazdaClubTR    401
MazdaClubTR

Mazda, 22-31 Mayıs 2015 tarihleri arasında TÜYAP'ta gerçekleştirilecek Istanbul AutoShow'da gövde gösterisine hazırlanıyor.

.Mazda Türkiye yetkililerinden aldığımız bilgiye göre Mazda bu fuarda üçü Türkiye'de ilk defa olmak üzere 6 araç sergileyecek.

Yeni Mazda CX-3, Yeni Mazda MX-5 , Yeni Mazda2, 2015 Mazda6 , 2015 Mazda CX-5, Mazda3 olacağı bildirilen araçların içerisinde en çok ilginin Mazda MX-5 ve Mazda CX-3 e gösterileceğini tahmin etmek zor değil.

Satışa sürülmesi şimdilik planlanmayan Yeni Mazda2'nin ise sadece fuarda sergilenmek için getirtileceği bildirildi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.349
İlhan

Bu fuara birlikte belirleyeceğimiz. Hafta içi bir gün gidebiliriz. Hafta sonlarını tercih etmiyorum, çünkü acayip izdiham oluyor.

 

En son düzenlenen, Mazda 6'nın sergilendiği fuara. Hafta içi 38,5 derece ateşle gitmiştim. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NoooFearrrr    484
NoooFearrrr

   Siz gezinde bi hele ; umarım sizin anlatımlarınız ve çekeceğiniz fotolar sayesinde bizde bilgisayar başında gezmiş gibi oluruz. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.349
İlhan

Davetiye işi kolay iş. Ya bir yerlerden gelir, ya Mazda Türkiye yine bir yarışma yapar. Ben geçen ki fuara davetiye satın alarak gitmiştim. 10-15 Lira gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.635
Burak

Davetiye işi kolay iş. Ya bir yerlerden gelir, ya Mazda Türkiye yine bir yarışma yapar. Ben geçen ki fuara davetiye satın alarak gitmiştim. 10-15 Lira gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.

 

 

Söyleyince hatırlardım, geçen auto showa yarışma ile gidenlerin ciddi bir kısmı bizim sitedendi değil mi ? :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.349
İlhan

Bende fuarda Mazda  standına uğrayıp, Mazda otomobil anahtarımı göstererek. Şapka, yelek, CX-5 Usb bellek kazanmıştım. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bikes44    217
Bikes44

Daha önce hiç katılmadım ama bende o tarihte İstanbulda olabilirim, nasıl girebiliriz fuara bilgi lütfen?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.349
İlhan

Elinizde davetiye var ise, elinizi kolunuzu sallaya sallaya fuar alanından içeri giriyorsunuz. Davetiye yoksada fuar alanında gişeden satın alarak giriyorsunuz. Fuar alanının otoparkı hafta içi yeterli oluyordur. Ama aynı şey hafta sonu için geçerli olur mu ? Bu konuda tereddütlüyüm.

 

En güzeli toplu taşıma ile ulaşmak. Artık metro, metrobüs vs ne denk gelirse.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
robosapiens17    153
robosapiens17

Ben de arkadaşlarımı toplayıp Çanakkale'den gelebilirim.

Zenfone 6 dan gönderildi...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bikes44    217
Bikes44

Benim durumum net değil dostlar, fuar tarihinde İstanbul'da olursam mutlaka katılırım..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
universitely76    72
universitely76

O tarihlerde keşke İstanbul'da olabilsem.. kaçırmak istemem bu fuarı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.245
Fotifoti

Fuar da belli oldu obaaa. cx-3 geliyor kemerleri bağlayın  :tey:

 

Yalnız bu makaleyi facete paylaşamadım. neden? :(

 

Okko ile gelirim ben anlamam sözüm var  :kanka:  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
S.Halilduru    323
S.Halilduru

Elinizde davetiye var ise, elinizi kolunuzu sallaya sallaya fuar alanından içeri giriyorsunuz. Davetiye yoksada fuar alanında gişeden satın alarak giriyorsunuz. Fuar alanının otoparkı hafta içi yeterli oluyordur. Ama aynı şey hafta sonu için geçerli olur mu ? Bu konuda tereddütlüyüm.

 

En güzeli toplu taşıma ile ulaşmak. Artık metro, metrobüs vs ne denk gelirse.

Elini kolunu sallaya sallaya giriyorsun ama girdikten sonra problem :)

Hafta sonları gerçekten çok kalabalık oluyor. Hafta içi tercih edilmeli gidebilecekler için.

Hafta sonu eziyete dönüşüyor. Sadece uzaktan bakabiliyorsunuz. :(

Bu show için daha büyük fuar alanlarına ihtiyaç var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Mazda CX-3 , günümüzün aktif yaşam tarzı için tasarlanmış ve üretilmiş olan Mazda’nın ilk küçük SUV’si, yepyeni bir çağda kıstas olmaya hazır görünüyor.
      Mazda, ortalığı kasıp kavuran özellikleriyle sektörün en hızlı büyüyen sektörünü silkelemeyi hedefliyor: KODO'dan esinlenilmiş gövde tasarımı Üstün dinamik performansı için SKYACTIV Teknolojisi, Mazda'nın patentli sportif kullanımı ve hibrid düzeyinde yakıt tasarrufu Son aktif güvenlik yenilikleriyle birlikte internet bağlantısı. Araç, Mazda’nın yeni nesil AWD sistemi veya yakıt tasarruflu FWD olarak mevcut Yaz başında Avrupa’da satışa çıkması planlanıyor Gövde
      Diğer yeni nesil modellerle birçok KODO tasarım özelliğini paylaşırken, Mazda CX-3’ün ödün vermeyen gövde tasarımı kaliteyi, hız hissini, özünü ve amacını açıkça ifade ediyor.
      Belirgin ön kısım ızgara merkezine yerleştirilmiştir ve gümüş renginde yedi uç ise krom imza niteliğindeki kanatlar boyunca farlara kadar uzanarak konsantre enerji görünümü sağlar Güven uyandıran yüksek bir burun kısmı Bir yırtıcının bakışlarını andıran tam LED farlar* İmza niteliğindeki kanat kısmını far ünitesi içinde aydınlatan geleceğin ışık yönlendirme teknolojisi Arka park kamerası gibi özellikleri gizleyen tarz sahibi bagaj kapağı Aracın sportif her yerde kullanılabilme özelliğini vurgulayan çift egzoz borusu Arka birleşik lambalar, farları yansıtan bir şekilde gövdeden bagaj kapağına kadar uzanır 18 inç alüminyum jantlar, top metal grisi metalik konturlu yüzeylerle kontrastlık yaratan dış kaplamaya sahip beş set ikili jant koluna sahiptir Ayrıca daha basit ve cesur görünümüyle 16 inç alüminyum jantlar veya 16 inç çelik jantlar da mevcuttur __________________
      *Bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      Seramik Grisi Metal, Ateş Kırmızısı, Kutup Beyazı, Jet Siyahı, Derin Mavi, Meteor Grisi, Titanyum Grisi, Dinamik Mavi ve Kristal Beyazı dahil olmak üzere dokuz gövde rengi bulunuyor. İç Tasarım
      Kabin, SUV'lerin ve normal araçların en iyisini bir araya getiriyor. Sonuç: crossover özgürlüğü ve üstün görünürlük sayesinde sınırsız eğlence, aracın daha geniş bir sınıfı hatırlatan eşsiz ergonomik kabin konforu, esnek ve pratik bagaj.
      Tasarımcılar, aşağıdakiler dahil CX-3’ün gövde tasarımını yansıtan yeni ve radikal bir kabin tasarladılar: Devamlılığı sağlamak için bir araya getirilmiş kalitenin el yapımı düzeyine çıkarıldığı kabin elemanları Deri dokusu görünümüyle tamamlanmış olan CX-3’e özel gösterge paneli başlığı Sınıfının en iyisi sürücü koltuk ayarı: 260mm ön-arka mesafesi, 40mm dikeylik, 45mm direksiyon simidi eğimi ve 50mm teleskopik mesafe Sınıfının en iyisi ön omuz mesafesi ve bacak mesafesi Üç döşeme çeşidi* sunuluyor: Siyah Lux Suede® kaplama ve koyu kırmızı vurgularla birleştirilmiş beyaz deri ve alüminyum görünümlü cilasıyla metalik paneller Yine kırmızı vurgularla birleştirilmiş siyah suni deri ve koyu gri kumaş döşeme ile kırmızı dikişli siyah pamuklu dekoratif panel Gümüş renk vurgular, koyu kırmızı klima kontrol çerçeve halkaları ve gümüş renk dikişli siyah dekoratif panelin yanı sıra iki farklı kumaş döşeme kombinasyonu da mevcut Esnek 350 litrelik bagaj, arka koltukların yatırılmasıyla** 1,260 litreye çıkıyor __________________
      *Bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      ** Alt bagaj dahil DIN hacimleri
      Bağlanabilirlik, İşlevsellik ve Donanım:
      Emniyet ve kullanışlılık, Mazda’nın yeni nesil insan-makine ara yüzünün önceliklerini oluşturuyor. Buradaki amaç, maksimum konfor ve minimum göz hareketi veya fiziksel hareketle birlikte sürücünün CX-3’ün çok çeşitli teknolojilerinden yararlanmasını sağlamaktır.
      Sürücünün kendi gövdesinin bir parçasıymış gibi konumlandırılmış önemli kontrollerle (örn. Pedallar, vites, döner kumanda) birlikte sürücü odaklı düzen Bu segmentteki ilklerden biri olan göz hizasında Aktif Sürüş Ekranı* Orta konsolun üzerindeki panele yerleştirilmiş olan 7 inç dokunmatik gösterge paneli* Navigasyon sistemi* Sürücünün gözünü yoldan ayırmadan sürüş yapmasını sağlamak için tasarlanmış olan merkez konsoldaki döner kumanda Sürüş sırasında emniyetli ve kolay internet erişimi için MZD Connect* akıllı telefon bağlantı sistemi Subkompakt Mazda’da bir ilk olan ve CX-3 ile kompakt kabini için özel olarak geliştirilmiş olan yedi hoparlörlü BOSE® premium ses sistemi* __________________
      *Bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      Güç Aktarma Organları
      SKYACTIV güç aktarma organları seçeneği, Mazda CX-3'ün güçlü doğrusal hızlanma ve güçlü torkla birlikte sürücünün doğal sürüşü hissedeceği şekilde sunulmasını sağladı.
      SKYACTIV-G 2.0 direkt enjeksiyonlu benzinli motor
      Üstün doğrusal performans ve muhteşem gerçek yakıt tasarrufu için “doğru şekilde boyutlandırılmıştır” ve doğal soğutmalıdır Seri üretim modellerinde dünyanın en yüksek* sıkıştırma oranı (14.0:1) Standart i-stop rölantide durdurma sistemiyle birlikte CX-3 için iki versiyon halinde sunulmaktadır ve Mazda’nın eşsiz fren enerjisi rejenerasyon sistemi olan i-ELOOP'un son versiyonuyla birlikte de mevcuttur Güç çıkışı:
      FWD: 6,000 devirde 88 kW/120 PS & 2,8000 devirde 204 Nm AWD: 6,000 devirde 110 kW/ 150 PS & 2,800 devirde 204 Nm Yakıt tüketimi & CO2 emisyonu**:
      5.9l/100km & 137g/km (altı vitesli düz şanzımanlı FWD) 5,8l/100km & 136g/km (altı vitesli otomatik şanzımanlı FWD) 6,4l/100km & 150g/km (altı vitesli düz şanzımanlı AWD & i-ELOOP) 6,3l/100km & 146g/km (altı vitesli otomatik şanzımanlı AWD & i-ELOOP) Emisyon sınıfı: Euro 6
      SKYACTIV-D 1.5 temiz dizel
      Yepyeni Mazda2’de yer alan versiyonu gibi, aşağıdaki özellikleri sayesinde hibrid türü yakıt ekonomisi ve düşük vuruntulu işletim sunar: Düşük 14.8:1 sıkıştırma oranı Soğuma kayıplarını azaltmak adına özel yanma odası ve yakıt enjeksiyon sistemi Çeşitli türbin geometrisiyle kompakt ve yüksek verimli turboşarj Dünyanın en hızlı dizelde yeniden başlama sunan standart i-stop rölantide durdurma sistemi Güç çıkışı:
      4000 devirde 77kW / 105PS ve 1600-2500 devirde 270Nm Yakıt tüketimi & CO2 emisyonu**:
      4,0l/100km & 105g/km (altı vitesli düz şanzımanlı FWD) 4,7l/100km & 123g/km (altı vitesli düz şanzımanlı AWD) 5,2l/100km & 136g/km (altı vitesli otomatik şanzımanlı AWD) Emisyon sınıfı: Euro 6
      SKYACTIV-Drive altı kademeli otomatik
      Düz şanzımanın doğrudan hissini verir, kusursuz sıfırdan hızlanma ve muhteşem yakıt tasarrufu özelliği bulunur Hızlanma basıncına tepki olarak daha fazla tork için ”spor” moduna geçmeyi sağlayan Sürüş Seçenekleri değiştirme (benzinli modeller) özelliğine sahiptir SKYACTIV-MT altı kademeli manüel
      Kısa, canlı ve sorunsuz vites değişimi için kilit bilya tipi senkronizasyon özelliğine sahip kompakt hafif şanzıman Kusursuz çalışma için kısa mesafeli şaft ve büyük düşme açısı __________________
      * Şirket içi verilere göre Şubat 2015 itibariyle
      ** Kombine çevrim için Mazda şirket içi rakamları
      Şasi ve gövde
      Sınırsız ve ilham verici hareket kabiliyeti sunmak için tasarlanmış olan Mazda CX-3, hem önden çekiş (FWD) hem de dört çekiş (AWD) seçenekleriyle mevcuttur. Yeniden tasarlanmış süspansiyon, güven ve ilham veren yol tutuş ile yol dengesi sunarken hem güçlü hem de hafif SKYACTIV-Gövde ise mükemmel çarpışma koruması ve daha fazlasını sunuyor.
      SKYACTIV-Şasi
      Şasi ve gövde
      CX-3’ün daha fazla ağırlığı, yüksek ağırlık merkezi ve daha büyük güç aktarma organları için Mazda2’den uyarlanmış elektrik destekli direksiyon sistemi Özgürlük sunan yeni nesil AWD sistemi özellikleri ise şöyle: Sürücünün hareketlerini ve sürekli değişen yol koşullarını izlemek için 27 sensor sinyaliyle çalışan ve anlık olarak doğru tekerleklere güç ileten yenilikçi önden kayma tespit uyarı sistemi Hangi tekerleğin ne kadar yol tutuşuna ihtiyacı olduğunu belirleyen ve otomatik ve anlık olarak her bir tekerleğe doğru miktarda tork ileten aktif tork kontrol bağlantısı SKYACTIV-Gövde
      Sınıfındaki en hafif gövde olmasına rağmen üstün güç ve çarpışma emniyeti Daha büyük benzinli motoru tutması için Mazda2 ve daha fazlasına uyarlanmış benzer NVH ölçümler, en az ağırlıklı AWD ve yüksek frekanslı ses söz konusu olduğunda CX-3’ü C segmentiyle eşit düzeye taşıması Gövde altında doğru hava akışı sağlamaya ve aşağıdaki özelliklerle gövde arkasında birleşen yukarı ve aşağı akış dengesini geliştirmeye dayalı aerodinamik konsept: Ön tamponlardan D sütun süslemelerine kadar araç çevresinde hava akışını arttırmak için şekilleri optimize etme çeşitli şasi korumaları ekleme Güvenlik
      Mazda CX-3’ün önemli i-ACTIVSENSE aktif güvenlik teknolojisi, Mazda’nın ilk küçük SUV'sinin ardındaki sınırsız hareket kabiliyeti konseptinin diğer bir özelliğidir.
      Aktif güvenlik teknolojisi*
      Mazda Radar Sabit Hız Kontrolü (MRCC), güvenli bir takip mesafesi sürdürmek için gaz ve freni ayarlayarak önceki araçların hız ve mesafesini takip etmek için 76GHz radarı kullanır. Mesafe Tanıma Destek Sistemi (DRSS), radar ölçümlerine dayalı olarak ve CX-3’ün çok fazla yaklaşması durumunda ikonu yakıp söndürerek öndeki araçlarla olan mesafeyi görüntüler. Önde Bulunan Engel Uyarısı (FOW), DRSS’nin çarpışma riskinin arttığını tespit etmesi durumunda sürücünün önleyici eylem gerçekleştirmesi için alarm sesi çıkarır. Akıllı Fren Desteği (SBS), yolda araç veya engel olup olmadığını tespit etmek için kamerayla birlikte 76GHz radarını kullanır ve FOW’un alarm sesi çıkarması durumunda frenlere baskı yaparak önce hafif fren uygular, tehlikenin devam etmesi durumunda ise bu basıncı arttırır. Akıllı Şehiriçi Fren Desteği (SCBS), SBS gibi düşük hızda (4-30km/s) acil fren sistemine dayalı olan yakın kızılötesi kameradır ve 6m önde bir araç veya engel olması durumunda etkiyi engellemek veya en azından azaltmak için önce frenlere basınç uygular ardından fren uygular. Kör Nokta İzleme (BSM), CX-3’ün yanında ve arkasındaki kör noktaları algılamak için 24GHz radarı kullanır, sürücü şeridi değiştirmek üzere sinyal verdiğinde yan şeritten yaklaşan araçlar olması durumunda yan aynalardaki göstergeleri yakıp söndürerek ve sesli ikazla birlikte uyarıda bulunur. Böylece BSM, yandan geri geri gelen bir aracın olması durumunda sürücüyü uyaran Arka Çapraz Trafik Uyarısını (RCTA) ekleyerek aracın her yanını görüntülemek için Araç Arkası Görüntüleme (RVM) sisteminin işlevlerini arttırır. Şeritten Ayrılma Uyarı Sistemi (LDWS), bir kamera yardımıyla şerit çizgilerini gözlemler ve yanlışlıkla şerit değiştirme durumunda sürücüyü uyarır. Uzun Far Kontrolü (HBC), karşıdan gelen araçların farlarını ve öndeki araçların arka farlarını incelemek için bir kamera kullanarak, diğer sürücülerin görüş açısını etkilememek için uzun ve kısa farlar arasında otomatik olarak geçiş yapar. __________________
      *Sistem bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      Pasif güvenlik
      CX-3’ün SKYACTIV-Gövdesi, sınıfının en iyi çarpışma güvenlik koruması için güçlendirilmiştir. Özellikleri şöyledir: Önden çarpışma gücünü daha iyi emmek ve kabini korumak için daha güçlü 1,180MPa zemin panelleri Daha sağlam B sütunları ve yüksek dayanıklı çelik kapı destekleriyle dış paneller Daha geniş burkulma bölgesi sunan ve hafif etkilerden gelen motor bölümü hasarını önleyerek onarım maliyetini kısıtlayan ön konsol çıkıntısı Arka taraf çerçeve deformasyonunu kontrol etmek için jant bariyerlerinin yanı sıra artı şeklindeki çapraz kesit güçlendirme parçalarına sahip arka tampon çarpışma bölmeleri
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Mazda, Istanbul Autoshow'da Yepyeni Mazda CX-3, Mazda’nın efsanevi roadsterı Yeni Mazda MX-5, son teknolojiye sahip atletik sedanı 2015 Mazda 6, SUV segmentinde fark yaratan modeli 2015 Mazda CX-5 ve Mazda’nın en çok satan modeli Mazda 3 ile Japon mühendisliğinin eşsiz örneklerini sunacak.
      Mazda İstanbul Autoshow standının yıldızlarından biri efsanevi roadster Yeni Mazda MX-5 olacak. Mazda’nın ikon haline gelmiş iki kişilik otomobilinin dördüncü nesli olan bu model, Mazda araçlarının mühendislik felsefesi olan sürüş keyfini mükemmel bir şekilde bünyesinde barındırıyor.
       
      Mazda’nın ilk neslinden itibaren MX-5’i tanımlayan Jinba Ittai (“sürücü ve aracın bir olması”) eğlence unsurunu barındırırken en son aktif güvenlik ve bağlantı teknolojisini de bünyesinde barındırıyor.
       
      İlk olarak 1989 yılında piyasaya sürülen MX-5, uygun fiyatlı hafif spor otomobil pazarını anında canlandırdı. 26 yıldan beri kazandığı 200 ödülün ardından efsane halen güçlü bir şekilde yoluna devam ediyor. Toplam satış adetleri 1 milyon araca yaklaşırken Mazda, tüm zamanların en çok satan iki kişilik spor otomobili alanında Guinness Dünya Rekorunu elinde bulunduruyor.
       
      Mazda’nın en son modeli Yepyeni Mazda CX-3’de fuarın bir diğer önemli yıldızı olacak. KODO tasarımının en zengin tekrarı niteliğinde olan Yepyeni Mazda CX-3, MZD Connect ve tüm güvenlik özelliklerine sahip. Güç aktarım mekanizması olarak AWD, FWD, Benzin, Dizel, manüel ve otomatik vites seçenekleri içerisinde 1.5 motor, dizel, otomatik ve 4x4 seçeneklerine sahip versiyonu otomobil severler tarafından büyük ilgi görmesi bekleniyor.
       
      Kompakt crossover Mazda CX-3, benzersiz ve şık Kodo tasarımı ile yenilikçi ve ödüllü SKYACTIV Teknolojisini, yaşam tarzınıza uyacak şekilde konfor ve kullanışlılık ile birleştiriyor. SKYACTIV Teknolojileri sayesinde, otomobilin olağanüstü performansından ödün vermeksizin yakıt verimliliği ve düşük emisyon değerleri sunuluyor. Yenilikçi MZD-Connect ile tüm müzik, telefon, uydu navigasyon ve otomobil ayarlarının kontrolü parmaklarınızın ucunda yer alıyor.
       
      Yıldız modellerimiz Yepyeni Mazda CX-3 ve Yeni Mazda MX-5’in yanısıra Mazda ustalığının ve teknik uzmanlığının en iyi öğelerine sahip gelişmiş teknoloji ve olağanüstü yakıt ekonomisi sunan sedan modelimiz Mazda6 2015 ve Mazda’nın SUV sınıfındaki beğenilen aracı Mazda CX-5 2015’de fuarda sergilenen diğer önemli modellerimiz olacak. Mazda3 ile beraber SKYACTIV TEKNOLOJİSİ ve KODO tasarımının potansiyelinden tam olarak yararlanan bütün yeni nesil modellerimiz, “sürüş keyfini” yeni bir seviyeye taşımayı amaçlıyor.
       
      Mazda, Türkiye’de sergileyeceği modelleri Yepyeni Mazda CX-3, Mazda’nın yeni roadsterı MX-5, son teknolojiye sahip atletik sedanı 2015 Mazda6, SUV segmentinde fark yaratan modeli 2015 Mazda CX-5 ve Mazda’nın en çok satan modeli Mazda3 ile Auto Show’da Japon mühendisliğinin eşsiz örneklerini sunacak.
       
    • Mehmet Özdemir
      Yazan: Mehmet Özdemir

       
      22 - 31 Mayıs tarihleri arasında İstanbul AutoShow'da da göreceğimiz Yeni Mazda MX-5, altı farklı renk seçeneğiyle karşımızda olacak.Yeni Mazda MX-5, aşağıda belirttiğimiz göz alıcı altı renge sahip olacak.
      Kırmızı Gri Beyaz Siyah Mavi Sarı  
       

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×