Jump to content
Efebey

Yeni C-MAX Türkiye’de

Tavsiye Edilen Mesajlar

Efebey    466
Efebey
MPV segmentinin en önemli üyelerinden olan Ford C-MAX, geçirdiği ağır makyaj sonrasında ülkemizde de satışa sunuldu.
 
2nf5nn7b.jpg
 
Ön yüzü daha da keskin hatlara kavuşan modelin arka görünümünde daha canlı gözüken farlar dikkat çekerken önceki modelin arka far yapısı aynen korunmuş. Yapılan değişikliklerle birlikte daha agresif ve spor bir tasarıma kavuşan C-MAX ailesini artık, eklenen yeni renk seçenekleri sayesinde önceki nesile nazaran daha renkli görebileceğiz.
 
Ford, C-MAX ailesinin bir diğer üyesi olan Grand C-MAX’i de kaldığı yerden devam ettirmiş. Bu sınıfta kayar kapılarıyla ön plana çıkan model, daha geniş aile babalarının tercihi olmaya devem edecek.
 
İç mekandaki genel yapının korunduğunu gördüğümüz otomobilde; 3 kollu direksiyon, yeni klima ve müzik sistemi kontrolleri hemen dikkat çekiyor. İsteğe bağlı olarak sunulan 8 inçlik yüksek çözünürlüğe sahip dokunmatik ekranla çok modern bir görünüme kavuşan iç mekan oldukça fonksiyonel özellikler sunuyor.
 
Ford, önceki C-MAX’de kullandığı özellikleri daha da geliştirirken Yeni C-MAX’deki Trend ve Titanium donanım seviyelerini korumuş.
 
Aktif Ön Izgara, Akıllı Şarj Sistemi, Dinamik Bi-Xenon Farlar, Otomatik Dikey-Paralel Park Sistemi, Aktif Şehir içi Güvenlik Sistemi ve Çapraz Trafik Uyarı Sistemi gibi yepyeni donanımlara sahip olan Yeni C-MAX ailesinde daha önce X Paket içerisine dahil olan Bi-Xenon far seçeneği yeni modelde ne yazık ki tek başına sunuluyor.
 
Cam tavan, anahtarsız giriş ve çalıştırma, 17 jant, temassız açılabilen otomatik bagaj kapağı gibi özelliklerin sunulduğu X Paket’in yanında Navigasyon Paketi ve güvenlik sistemlerinin de bulunduğu Tekno Paketi’nin satın alınabildiği Yeni C-MAX, bu paketlerle neredeyse eksiksiz bir donanım seviyesine ulaşıyor.
 
Motor gamının da elden geçirildiği Yeni C-MAX’in giriş seviyesinde; 1.6 lt 125 BG gücünde Duratec Ti-VCT benzinli motor sunulurken benzinli motor seçeneklerinde ayrıca 1.5 lt 182 BG gücünde EcoBoost motor da yer alıyor. Dizel motor seçeneğinde emektar; 115 BG güç ve 270 Nm tork üreten 1.6 TDCi ünite bulunurken bu motor sadece 6 ileri manuel şanzımanla alınabiliyor.
 
Ailenin 7 koltuklu üyesi Grand C-MAX’de ise sadece 1.5 lt EcoBoost ve 1.6 TDCi motorları kullanılırken her iki kasa tipinde de sadece 1.5 lt EcoBoost motorlarıyla otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor ve diğer motor seçeneklerinde ne yazık ki otomatik şanzıman alınamıyor.
 
Geçmişte oldukça yüksek satış adedine ulaşan C-MAX ailesi, geçirdiği operasyonla birlikte daha elit bir yapıya kavuşurken opsiyon donanımlarıyla birlikte 100.000 TL seviyesine yaklaşıyor.
 
Aşağıda yeni C-MAX aliesinin güncel fiyat listesini bulabilirsiniz.
 
C-MAX Trend 1.6 125PS                                      63.900 TL
C-MAX Trend 1.5 EB 182PS A/T                          76.900 TL
C-MAX Trend 1.6 TDCI 115PS                             76.900 TL
C-MAX Titanium 1.5 EB 182PS A/T                      82.900 TL
C-MAX Titanium 1.6 TDCI 115PS                         82.900 TL
Grand C-MAX Titanium 1.5 EB 182 PS A/T          88.905 TL
Grand C-MAX Titanium 1.6 TDCI 115 PS             88.905 TL
 
ujurljsz.jpg
 
v3rky5dm.jpg
 
enzw3qdv.jpg
 
xa2yu9b4.jpg
 
2khs75nv.jpg
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Kaynak : otopark.com

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Srkn
      Yazan: Srkn
      Selam arkadaşlar.
       
      Bu performans işinin virüsünü bir kaptımı daha duramassın,sonu yok derlerdide inanmazdım doğruymuş meğersem.Arabanın freni var bastınmı duruyorsunda kendi frenimi bulamıyorum 
      İleriye dönük parçalar için uzun yazışmalarımız sonucunda Mountune performance'dan ilk parti parçalarımız geldi ve yüklemeler yapıldı.Belki aramızda aracına performans yaptırmak isteyenler olabilir onları bir nebze aydınlatabilirsem araçtaki değişiklikleri aktarabilirsem ne mutlu bana.Revo stage 2 yazılımdan dan sonra gelen parçalar;komple milltek egzos,mountune performance intercooler,mountune charge pipe upgrade kit,mountune indiksiyon performans hortumları,mountune performance roll restirictor (sert kalkışlarda ve vites değişimlerinde motor hareketini sıfıra indirip torku maximum seviyede hissettirir) ve mountune short shifter.
      İlk izlenimim olarak motoru 5 km kadar ısıttıktan sonra ışıklarda sert bir kalkıştan sonra 1.2.3. vites derken yüzümde gıcık bir gülümseme ve mimik oluşumuna müdahale edemedim:)Son kullandığım fiesta gitmiş yerine bambaşka bir araç gelmiş resmen.İvmelenme vites değiştirme hissiyatı ve turbo basıncı enfes,resmen ısıra ısıra gidiyor.Hele devir yükselirken debriyaja basıp bir üst vitese geçerken bov dan çıkan tıss sesi insanın içini gıcıklıyor.Şu an araç tehlikeli bir boyutta viraj dönerken gaza yüklenildiğinde ciddi tork çekmesi var.Keza sert kalkışlardada var fakat kilitli diferansiyelle bu sorunlar geçeçek diye tahmin ediyorum.
      Şimdi extra olarak revo dan performans hybrid turbo,quaife den kilitli diferansiyel ve billsteinden amortisör sipariş edilecek sonucunda 230 hp civarı çeviriyor motor.Şimdilik bu kadar soru görüş ve önerileriniz veya yanlış yaptığımızı düşündüğünüz şeyler varsa eleştiri dahil 24 saat açığız.Herkese selamlar.
       









       
       
    • Serdar Ç.
      Yazan: Serdar Ç.
      Arkadaşlar merhaba. Aşağıdaki konuyu başka bir Ford forumuna yazdım ama herhangi bir cevap gelmedi. Belki bizim içimizden arkadaşlar kafamdaki soru işaretlerine cevap verebilir...
       
      "Çocuk bekleyen bir baba adayı olarak sayılı MPV'lerden olan C-Max düşünüyorum. Ancak C-Max hakkında çok fazla bir bilgim yok. Daha doğrusu kullanıcı bilgisi ve yorumu daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Piyasaya bakarsak bütçem 2010 Dizel Facelift (Makyajlı) C-Max'lere yetiyor. Donanım olarak Titanium X düşünüyorum çünkü tam bir cam tavan fetişistiyim
      Bu araç ile ilgili yakıt, bakım, kronik arızalar gibi konularda kullanan arkadaşların tecrübelerini rica edicem. Şimdiden teşekkürler..."

    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Ford, klimadan çıkan suyun israf olmasını engellemek için yeni bir proje üzerinde çalışıyor. Bu yeni proje sayesinde klimadan çıkan su, filtrelerden geçirilerek içmeye uygun hale getirliyor. Özetle, klima suyu içme suyuna dönüşüyor.  Henüz satışa sunulmayan teknoloji, uzun yollarda bir hayli yardımcı olacaktır.
       

       

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      İlk duyduğumda çok tuhaf bulup, yadırgayıp şaşırmıştım. Dizel ST... Aracın motor değerlerini gördüğümde, bir kez daha şaşırdım. Bilmiyorum yıllardır dizel otomobil kullanıyor olmanın, bıkkınlığı ile belki bu ilk izlenim oluştu bende.
      Araçla ilgili detaylar şu şekilde.
      Focus ST ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa çıkıyor.

       
      Ford Focus’un performansı geliştirilmiş modeli olan Focus ST tarihinde ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa sunulacak. Focus ST’ye entegre edilen bu motorun değerleri bir hayli dikkat çekiyor.
      Ford, performans modeli olan Focus ST’yi dikkat çekici yeni tasarımı ve önemli performans değerleri ile otomobil tutkunları ile buluşturuyor. Multimedya sisteminin kontrolü için konsolun ortasında 8 inçlik dokunmatik ekran konumlandırılan Focus ST’de, en önemli tuşlar ve özellikler sürücünün en kolay ulaşabileceği şekilde konumlandırılmış. Bunun yanı sıra ST’nin bir performans aracı olduğunu gösteren, orta konsolda konumlandırılmış üçlü gösterge ile turbo besleme basıncı, yağ sıcaklığı ve yağ basıncı bilgilerine de ulaşılabiliyor. Bir diğer göze çarpan detay ise Recaro’nun performans koltukları.

       
      Geliştirilen elektrik destekli direksiyon sistemi ile daha sportif bir sürüş sunan Focus ST, elektronik stabilite kontrolü ile sürücünün yol hakimiyetini artırmaya katkıda bulunmayı amaçlıyor. Standart, spor ve kapalı modları 3 farklı sürüş modu bulunan Focus ST, sürücüye yol koşullarına göre seçebileceği opsiyonlar sunuyor.

      Yeni Focus ST ile alakalı elbette konuşulması gerek birçok detay mevcut ama en öne çıkan yenilik olarak tarihinde ilk olarak benzinli motorun yanı sıra dizel motor seçeneğinin de sunuluyor olması. 2,0 hacminde olan dizel motor 185 beygir güç ve 400 Nm’lik tork değeri ile ST genlerine uygun olarak yüksek performansa sahip. Yeni Focus ST performans ve yakıt tasarrufunun birlikle harmanlandığı bir otomobil. 100 km’de ortalama 4,6 litre yakıt tüketim değeri ile en verimli performans aracı unvanına sahip.

      Ford, Focus ST’de dizel motor seçeneğini PowerShift şanzımanla kombine ederek kullanıcılara sunuyor. Yeni 2,0 litrelik TDCi motoru ile Focus ST, 0’dan 100’e 7,7 saniye gibi önemli bir sürede ulaşabiliyor. 217 km/s maksimum hıza sahip motorda 400 Nm’lik yüksek torku ile de düşük devirlerde bile kullanıcısına gücü hissettiriyor. Focus ST’nin 6 ileri manuel şanzımanla donatılan 2,0 litrelik EcoBoost benzinli motoru ise 250 beygir güce, 360 Nm tork değerine sahip. Focus ST bu versiyonda 6,5 saniyelik 0-100 km/s hızlanma süresine sahip ve 248 km/h maksimum hıza ulaşıyor. Yeni Focus ST,50.200 eurodan başlayan fiyatlar ile satılıyor.

      Kaynak: Log

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×