Jump to content
61kdeniz

Reklamın Önemi - Fiat Egea

Tavsiye Edilen Mesajlar

EgeG    230
EgeG

Ben bu reklamı ilk IMAX'te izledim; çok sağlam reklam olmuş. Motor sesi efektleri de şahane, multijetten o ses çıkmaz herhalade :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.120
Revivo73

Bu arabanın AR-GE'si için 1 Milyar TL harcanmış deniliyor, o rakam abartı gibi geldi, mümkün olabilir mi o  kadar yüksek

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Cherkess    181
Cherkess

Bırakalım da Fiat'ın tasarımları tasarımcımın kıçından çıkmamış 3. bir arabası daha olsun. Bence 1. Stilo (Fiat la alakasız derecede güzel bir araç.

2. Bravo (yine Fiat a göre çok iyi)

3. Mecburen Aegea (en azından linea ya benzemiyor)

Zaten reklam eleştirileri süspanse etmek amaçlı. İyice dinleyenler fark edebilir Adam ısrarla GERÇEKTEN İHTİYACINIZ OLAN HERŞEY diye bastıra bastıra söylüyor. Yani İYİ ARABA YAPTIK AMA SİZ YİNE DE BEKLENTİYİ ÇOK YÜKSEK TUTMAYIN der gibi olmuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
67Bulent1976    112
67Bulent1976
14 saat önce, 61kdeniz :

https://www.youtube.com/watch?v=yATC1lI96kU 

 

Fiat'ın yeni arabası Egea için yaptığı reklam süper olmuş ve şuan ulusal tvlerde yayınlanmaya başladı

evet gerçekten reklam ve oyuncu güzel olmuş uyumlu.özellikle ankaralı olarak erdl beşikçiyi ayrıca özel olarak değer veririz severiz dizisinden dolayı:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.493
Mehmet Özdemir
13 saat önce, revivo73 :

Bu arabanın AR-GE'si için 1 Milyar TL harcanmış deniliyor, o rakam abartı gibi geldi, mümkün olabilir mi o  kadar yüksek

 

Şasi, şanzıman, motor tümüyle SKYACTIV ar-ge maliyeti 9 milyar dolar civarında. Egea için 1 milyar dolar uçuk bir değer bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.120
Revivo73

Bu arabanın geçen hafta Bursa BJK maçında kale arkası tribünlerde koreografi reklamı yapılmıştı, Bursa taraftarı isyan etmişti, daha takım için koreografi yapılmamışken, bir firma reklamı hem de Bursa taraftarının en yoğun olduğu kale arkası (Texas ta denilen) tribünde nasıl yapılır diye.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.493
Mehmet Özdemir
2 dakika önce, revivo73 :

Bu arabanın geçen hafta Bursa BJK maçında kale arkası tribünlerde koreografi reklamı yapılmıştı, Bursa taraftarı isyan etmişti, daha takım için koreografi yapılmamışken, bir firma reklamı hem de Bursa taraftarının en yoğun olduğu kale arkası (Texas ta denilen) tribünde nasıl yapılır diye.

 

150.000 TL ücret ödemişler abi bu reklam için Bursaspor'a. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.120
Revivo73

Bursa medyasında 100bin TL diye geçiodu o rakam. Bu arada, takımlardan haber vermeme bakmayın 2010'dan bu yana hiçbir takım ve maçla ilgilenmiyorum, ufak bir dipnot.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
cemkorkut    51
cemkorkut
5 dakika önce, İlhan :

Biraz kafa karıştırayım dedim. :D

Egea=Makyajlı Linea

Makyajlı Linea= Tipo

Makyajlı Linea= Egea

Ülkeler göre adı farklılık gösteriyormuş. Kimi ülkede Egea kimi ülkede Tipo.....

12391134_932802416788503_603438566313745

"fazla beklentisi" olmayanlara gibi bir ifade geçiyordu reklamda yahut "sadece ihtiyacınız olan" gibi bir şeydi yanılmıyorsam.. fiat gerçekten özellikle ticari araçlarıyla piyasayı domine eden bir marka oldu.. ama güzel bir şey mazda ayrıcalığı sadece bize nasip oluyor :-)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda41    120
Mazda41

Bizim komsuda var 1.6 mj araba fena gidiyor ara hizlanmalari mukemmel ama dokunmatik ekrani vasat cozunurlukte 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Bu konuyu aslında @revivo73 abinin açmasını bekliyordum.  
      Test sonuçları hiç iç açıcı değil ! Araçlarımızın, standartlarımızın kıymetini bilelim derim...
      Fiat Egea'nın büyük merakla beklenen Euro NCAP çarpışma testi sonunda HB kasa tipi ile gerçekleştirildi. Birçok kişinin güvenirliliğini sorguladığı model iki farklı donanım ile teste katıldı. İlk olarak standart olarak sunulan güvenlik donanım paketi ile denenen model ardından ekstra ücret karşılığı sunulan güvenlik paketi ile tekrar değerlendirildi. Araca aşağıdaki görselde temsili olarak gösterilen frontal offset, frontal full width, rear impact ve lateral impact testleri uygulandı.


      Değerlendirmeye geçmeden önce Fiat Egea HB çarpışma testi videosunu izlemekte fayda var;
       
      Değerlendirmeye başlamadan önce standart ve güvenlik paketine sahip modellerin arasındaki donanım farkından bahsetmekte fayda olduğunu düşünüyoruz. Güvenlik paketine sahip olan modelde yolcuları doğrudan koruyan ekstra bir hava yastığı sistemi bulunmuyor ve bu pakette daha çok kazaları önlemeye yönelik fren destek sistemi ve hız asistanı gibi sistemler bulunuyor. Hem standart hem de güvenlik paketine sahip modelde aşağıdaki hava yastığı ve emniyet kemeri özellikleri bulunuyor. (o: var, x: yok)

      Şimdi çarpışma testi sonuçlarını yorumlayalım;
       
      Frontal Offset yani önden sürücü tarafından bariyere yapılan çarpışma testinde hem sürücü hem de yanındaki yolcunun baş ve boyun bölgeleri iyi derecede korunurken yan yolcunun bacakları da iyi derecede korunuyor. Diğer taraftan her ikisinin de gövdeleri yeterli düzeyde korunabilirken sürücünün bacakları ön yolcunun aksine ancak yeterli düzeyde korunabiliyor. 
      Frontal Full Width yani önden düz bir duvara çarpma testinde ise sonuçlar biraz düşündürücü. Ön yolcunun baş ve baldır bölgesi iyi bir şekilde korunurken boyun bölgesi yeterli düzeyde kalıyor. Sürücünün ise boyun ve baldır bölgesi iyi bir düzeyde ancak baş ve gövde bölgesi ancak orta düzeyde korunabiliyor. 
      Whiplash yani kamçı testinde ise ön yolcuların boyunları iyi düzeyde korunurken arka yolcuların boyunları ancak orta düzeyde korunabiliyor. 
      Lateral Impact yani yan darbe testinde ise gövdenin geneli iyi derecede korunurken boyun bölgesi yeterli düzeyde korunuyor. 

       
      Sonuç olarak Fiat Egea HB yetişkin yolcuları için %82 oranında koruma sağlıyor ve ortalama üstü diyebileceğimiz 4 yıldız ile testten ayrılıyor. Burada dikkat edilmesi gereken nokta ise 4 yıldızı kaza önlemeye yönelik donanımlara sahip paket ile alıyor olması. Bu paketten yoksun olan standart donanım paketi ise 3 yıldıza sahip. Kısacası 3 yıldız da olsa 4 yıldız da olsa her iki pakette de yetişkin yolcular %82 oranında korunuyor. Ancak burada gözden kaçmaması gereken bir başka önemli değer bulunuyor. Arkada oturan çocuk yolcular için gerçekleşen koruma %60 ile gördüğümüz en kötü değerlerden birisi ve kabul edilebilir bir değer değil. 

      Bu değer yukarıda çarpışma testi sonuçlarını verdiğimiz Peugeot 3008 modelindekine benzer bir şekilde %85 - %90 aralığında olsaydı Fiat Egea HB %82 yetişkin koruma, %62 yaya koruma ve %57 güvenlik donanımı değerleriyle 5 yıldızı zorlayabilecek kapasiteye sahip olabilirdi. Kısacası Fiat Egea HB yetişkin yolcular için güvensiz bir otomobil değil ama bu sonuçlar kaza durumunda özellikle çocuk yolcular için tehlikeli olabilecek durumlara neden olabilecek gibi görünüyor. Ayrıca bu değerler kompakt HB sınıfındaki rakiplerinden de geride ve rekabette geri kalınmaması için önlem alınması şart diye düşünüyoruz. 
      Güvenlik paketli Fiat Egea HB

      Standart donanımlı Fiat Egea HB

      Kaynak: SekizSilindir
       
    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Fiat, geçmiş modellerinde sunduğu tek kavramalı robotik şanzıman nedeniyle çok fazla eleşitri almıştı. Son yıllarda bu şanzımanı kullanmayı tamamen bırakan Fiat, alternatif şanzımanlara yönelmişti. 500X modelinde 9 ileri ZF, alt model benzinli seçeneklerinde tork konvertörlü bir şanzıman ve daha üst modellerde ise DCT çift kavramalı şanzıman. 
      Benzinli Egea'da kullanılan tork konvertörlü şanzıman yerine; dizel Egea için çift kavramalı 6 ileri otomatik şanzıman tercih edilmiş. Bu şanzıman sayesinde Fiat Egea dizel otm 0-100'e 9.8 saniyede ulaşırken fabrika verilerine göre 100 kilometrede ortalama 3.9 lt tüketime imza atıyor. 0-100 verisinin, ara hızlanmalar hakkında fikir verdiğini de düşünürsek performans olarak çok tatminkar gibi gözüküyor. İşte Egea'nın rakipleriyle teknik karşılaştırması.  Fiat iyi iş yapmış gibi gözüküyor  
       



    • Efebey
      Yazan: Efebey
       
      Tofaş, Egea ailesinin ikinci ürünü olan Hatchback modelinin üretimine başladı.

      Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Bursa Valisi Münir Karaloğlu, Koç Holding ve Tofaş Yönetim Kurulu Başkanı Ömer M. Koç, Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, Koç Holding Otomotiv Grubu Başkanı Cenk Çimen, Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu ve Tofaş çalışanlarının da katıldığı törenle ilk Fiat Egea Hatchback üretim bandından indirildi. 
      Törende konuşan Koç Holding ve Tofaş Yönetim Kurulu Başkanı Ömer M. Koç, “Koç Topluluğu’nun lokomotif şirketlerinden biri olan Tofaş, son yıllarda tarihi yatırımlar gerçekleştirerek en kuvvetli dönemini yaşıyor. Bugün üretimine başladığımız Egea Hathback ile bu başarının daha da ilerilere taşınacağına inanıyorum. 1 milyar dolarlık büyük bir yatırımla hayata geçirilen Egea ailesi kapsamında, 2023 yılına kadar 1.3 milyon adet üretim ve 10 milyar dolar ihracat hedefliyoruz” dedi.
      Tofaş’ın Ar-Ge sürecine liderlik ettiği Egea Projesi’nin ikinci modeli Fiat Egea Hatchback’in üretimi Bursa’da düzenlenen törenle başladı. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ve Koç Holding işbirliğiyle faaliyetlerini sürdüren, 7 global markaya binek ve ticari araç üretimi gerçekleştiren Tofaş fabrikasında düzenlenen törende konuşan Koç Holding ve Tofaş Yönetim Kurulu Başkanı Ömer M. Koç, Türkiye otomotiv endüstrisi ve Tofaş için önemli ve heyacan dolu bir gün olduğuna dikkat çekti. Ömer M. Koç, “Bugünün benim için ayrı bir önemi var. Tofaş’ta ilk kez sizlerle bir araya geliyor, buradan sizlere ilk defa hitap etmenin mutluluğunu yaşıyorum” dedi. Ömer M. Koç sözlerini şöyle sürdürdü: “Koç Topluluğu’nun lokomotif şirketlerinden biri olan Tofaş, son yıllarda tarihi yatırımlar gerçekleştirerek en kuvvetli dönemini yaşıyor. Tofaş’ın yıllar içindeki gelişimi ve bugünkü uluslararası başarıları; Koç Grubu ve Fiat Chrysler Automobiles arasındaki 48 yıllık güçlü ortaklığın, karşılıklı güven ve işbirliğinin önemli bir göstergesidir. 
      Tofaş son yıllarda gerçekleştirdiği 1,5 milyar doların üzerindeki yatırımı ile tüm ürün gamını yeniledi. Yeni Doblo, Doblo Amerika ve yenilenen Fiorino modellerini devreye aldı. Fiat Chrysler’in Avrupa’daki en büyük üretim merkezi oldu. Hem otomobil hem de ticari araç üreten ve gelişmiş Ar-Ge merkezine sahip olan tek otomotiv şirketi olarak Türkiye’de diğer üreticilerden farklı bir konuma ulaştı. Ve bugün 7 değişik marka için üretim yapan tek otomotiv şirketi oldu.”
       

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×