Jump to content
EgeG

Ford Focus Red ve Black Geliyor

Tavsiye Edilen Mesajlar

EgeG    230
EgeG

Fiesta Red ve Black ile büyük ilgi çeken Ford, bu sefer benzer bir hamleyi Focus için uyglayacak.

Red versiyonda,  siyah tavan filmi, siyah jantlar ve siyah yan aynalar ilgi çekerken; black versiyonda ise kırmızı tavan filmi, kırmızı yan aynalar ve ufak kırmızı detay süslemeleri ilgi çekiyor. İki versiyonun da fren kaliperleri kırmızı renkte.

İç mekanda ise kırmızı dikişli direksiyon, kırmızı dikişli vites derisi ve kırmızı dikişli spor koltuklar, sportifliği vurguluyor.

Teknik kısma geçersek, araçta normal Focus'a göre daha sert süspansiyonlar kullanılıyor. Şanzıman gamında otomatik şanzımana yer verilmezken motor gamı şu şekilde belirtiliyor;

 

1.0 litre ecoboost 123 hp

1.5 litre ecoboost 148 hp

1.5 litre ecoboost 179 hp

1.5 litre dizel 118 hp

2.0 litre dizel 148 hp

 

photo12.jpg?itok=wqv3OAbu

 

 

2015-Ford-Focus-Sport-2-682x420.jpg

 

 

Fordsatgeneva008.jpg

 

photo14.jpg?itok=jNn8cYFJ

 

 

ford-focus-red-black-editions-cenevrede-

 

 

2015-Ford-Focus-Sport-7-630x420.jpg

 

2015-Ford-Focus-Sport-8-630x420.jpg

 

2015-Ford-Focus-Sport-9-630x420.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    730
Katil Balina

bizim köşedeki filmci bi saatte aynısını yapar:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emekli    113
emekli

yanında gözlüklü bayan olan resim deki ford sanki mazda 3

taklitmi etmişler ???

Spoiler

 

içerik falan yok yanlış yaptım düzeltemedim>:(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EgeG    230
EgeG
2 dakika önce, Mehmet Özdemir :

Fiesta'da 1 litre motordan 140 beygir alınıyordu. Bunda 128

büyük ihtimal 1.0 140 hpliğin bunda zorlanacağını düşünmüşlerdir.  Tabi 1.0'ın torku Focusa az gelebilir. Bence 148liğin 1.5 ile sunulması isabetli olmuş. Bunun yanında 1.5 dizel 118 hp tadından yenmez ama normal focusta 1.5 dizel 120 hp iken neden bunda 2 hp fark var onu anlayamadım :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Srkn
      Yazan: Srkn
      Selam arkadaşlar.
       
      Bu performans işinin virüsünü bir kaptımı daha duramassın,sonu yok derlerdide inanmazdım doğruymuş meğersem.Arabanın freni var bastınmı duruyorsunda kendi frenimi bulamıyorum 
      İleriye dönük parçalar için uzun yazışmalarımız sonucunda Mountune performance'dan ilk parti parçalarımız geldi ve yüklemeler yapıldı.Belki aramızda aracına performans yaptırmak isteyenler olabilir onları bir nebze aydınlatabilirsem araçtaki değişiklikleri aktarabilirsem ne mutlu bana.Revo stage 2 yazılımdan dan sonra gelen parçalar;komple milltek egzos,mountune performance intercooler,mountune charge pipe upgrade kit,mountune indiksiyon performans hortumları,mountune performance roll restirictor (sert kalkışlarda ve vites değişimlerinde motor hareketini sıfıra indirip torku maximum seviyede hissettirir) ve mountune short shifter.
      İlk izlenimim olarak motoru 5 km kadar ısıttıktan sonra ışıklarda sert bir kalkıştan sonra 1.2.3. vites derken yüzümde gıcık bir gülümseme ve mimik oluşumuna müdahale edemedim:)Son kullandığım fiesta gitmiş yerine bambaşka bir araç gelmiş resmen.İvmelenme vites değiştirme hissiyatı ve turbo basıncı enfes,resmen ısıra ısıra gidiyor.Hele devir yükselirken debriyaja basıp bir üst vitese geçerken bov dan çıkan tıss sesi insanın içini gıcıklıyor.Şu an araç tehlikeli bir boyutta viraj dönerken gaza yüklenildiğinde ciddi tork çekmesi var.Keza sert kalkışlardada var fakat kilitli diferansiyelle bu sorunlar geçeçek diye tahmin ediyorum.
      Şimdi extra olarak revo dan performans hybrid turbo,quaife den kilitli diferansiyel ve billsteinden amortisör sipariş edilecek sonucunda 230 hp civarı çeviriyor motor.Şimdilik bu kadar soru görüş ve önerileriniz veya yanlış yaptığımızı düşündüğünüz şeyler varsa eleştiri dahil 24 saat açığız.Herkese selamlar.
       









       
       
    • Serdar Ç.
      Yazan: Serdar Ç.
      Arkadaşlar merhaba. Aşağıdaki konuyu başka bir Ford forumuna yazdım ama herhangi bir cevap gelmedi. Belki bizim içimizden arkadaşlar kafamdaki soru işaretlerine cevap verebilir...
       
      "Çocuk bekleyen bir baba adayı olarak sayılı MPV'lerden olan C-Max düşünüyorum. Ancak C-Max hakkında çok fazla bir bilgim yok. Daha doğrusu kullanıcı bilgisi ve yorumu daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Piyasaya bakarsak bütçem 2010 Dizel Facelift (Makyajlı) C-Max'lere yetiyor. Donanım olarak Titanium X düşünüyorum çünkü tam bir cam tavan fetişistiyim
      Bu araç ile ilgili yakıt, bakım, kronik arızalar gibi konularda kullanan arkadaşların tecrübelerini rica edicem. Şimdiden teşekkürler..."

    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Ford, klimadan çıkan suyun israf olmasını engellemek için yeni bir proje üzerinde çalışıyor. Bu yeni proje sayesinde klimadan çıkan su, filtrelerden geçirilerek içmeye uygun hale getirliyor. Özetle, klima suyu içme suyuna dönüşüyor.  Henüz satışa sunulmayan teknoloji, uzun yollarda bir hayli yardımcı olacaktır.
       

       

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      İlk duyduğumda çok tuhaf bulup, yadırgayıp şaşırmıştım. Dizel ST... Aracın motor değerlerini gördüğümde, bir kez daha şaşırdım. Bilmiyorum yıllardır dizel otomobil kullanıyor olmanın, bıkkınlığı ile belki bu ilk izlenim oluştu bende.
      Araçla ilgili detaylar şu şekilde.
      Focus ST ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa çıkıyor.

       
      Ford Focus’un performansı geliştirilmiş modeli olan Focus ST tarihinde ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa sunulacak. Focus ST’ye entegre edilen bu motorun değerleri bir hayli dikkat çekiyor.
      Ford, performans modeli olan Focus ST’yi dikkat çekici yeni tasarımı ve önemli performans değerleri ile otomobil tutkunları ile buluşturuyor. Multimedya sisteminin kontrolü için konsolun ortasında 8 inçlik dokunmatik ekran konumlandırılan Focus ST’de, en önemli tuşlar ve özellikler sürücünün en kolay ulaşabileceği şekilde konumlandırılmış. Bunun yanı sıra ST’nin bir performans aracı olduğunu gösteren, orta konsolda konumlandırılmış üçlü gösterge ile turbo besleme basıncı, yağ sıcaklığı ve yağ basıncı bilgilerine de ulaşılabiliyor. Bir diğer göze çarpan detay ise Recaro’nun performans koltukları.

       
      Geliştirilen elektrik destekli direksiyon sistemi ile daha sportif bir sürüş sunan Focus ST, elektronik stabilite kontrolü ile sürücünün yol hakimiyetini artırmaya katkıda bulunmayı amaçlıyor. Standart, spor ve kapalı modları 3 farklı sürüş modu bulunan Focus ST, sürücüye yol koşullarına göre seçebileceği opsiyonlar sunuyor.

      Yeni Focus ST ile alakalı elbette konuşulması gerek birçok detay mevcut ama en öne çıkan yenilik olarak tarihinde ilk olarak benzinli motorun yanı sıra dizel motor seçeneğinin de sunuluyor olması. 2,0 hacminde olan dizel motor 185 beygir güç ve 400 Nm’lik tork değeri ile ST genlerine uygun olarak yüksek performansa sahip. Yeni Focus ST performans ve yakıt tasarrufunun birlikle harmanlandığı bir otomobil. 100 km’de ortalama 4,6 litre yakıt tüketim değeri ile en verimli performans aracı unvanına sahip.

      Ford, Focus ST’de dizel motor seçeneğini PowerShift şanzımanla kombine ederek kullanıcılara sunuyor. Yeni 2,0 litrelik TDCi motoru ile Focus ST, 0’dan 100’e 7,7 saniye gibi önemli bir sürede ulaşabiliyor. 217 km/s maksimum hıza sahip motorda 400 Nm’lik yüksek torku ile de düşük devirlerde bile kullanıcısına gücü hissettiriyor. Focus ST’nin 6 ileri manuel şanzımanla donatılan 2,0 litrelik EcoBoost benzinli motoru ise 250 beygir güce, 360 Nm tork değerine sahip. Focus ST bu versiyonda 6,5 saniyelik 0-100 km/s hızlanma süresine sahip ve 248 km/h maksimum hıza ulaşıyor. Yeni Focus ST,50.200 eurodan başlayan fiyatlar ile satılıyor.

      Kaynak: Log

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×