Jump to content
İlhan

Hyundai i20 Active

Tavsiye Edilen Mesajlar

İlhan    5.775
İlhan

Hyundai'nin ülkemizde üretilen i20 Active modelinin Türkiye fiyatları açıklandı. Yeni Hyundai i20 Active fiyatı 61.800 TL'den başlıyor.

Hyundai i20 Active Fiyatı Açıklandı

Hyundai, yeni nesil Elantra modelinin, yanında yeni i20 Active modelini de ülkemiz pazarına sunuyor. Kore'li üreticinin İzmit Ali Kahya'da yer alan tesislerinde üretilmesi ile öne çıkan i20 Active, plastik gövde kaplamaları, metal ön ve arka tampon plakaları ve gümüş renkli tavan rayları ile standart i20'lerden ayrılıyor. İlk kez geçtiğimiz yılın son aylarında yapılan Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Avrupa pazarı için tanıtılan yeni i20 Active, ülkemizde sadece Active Elite donanım seviyesi ve iki farklı motor alternatifi ile sunuluyor. Otomatik şanzımanlı i20 Active tercih edenler için, 1.4 litrelik atmosferik benzinli motor ve 4 kademeli tam otomatik şanzıman birlikteliği 62.400 TL'den sunuluyor. Günümüz teknolojilerinin gerisinde kalan şanzıman teknolojisi ile dikkat çeken bu seçeneği dışında, modern 1.0 litrelik turbo benzinli T-GDI motor ve manuel şanzıman birlikteliği bulunuyor. Yeni Hyundai i20 Active Elite 1.0 T-GDI ise  61.800 TL fiyat ile sunuluyor. 1.4 litrelik MPi motor 100 hp, 1.0 T-GDI motor ise 120 hp güç çıkışı sağlıyor. 

Yeni Hyundai i20 Active Teknik Özellikleri;

  1.4 100 hp 1.0 T-GDI 100 hp 1.0 T-GDI 120 hp 1.4 crdi 90 hp
Motor Hacmi 1368 cc 998 cc 998 cc 1396 cc
Silindir Sayısı 4 3 3 4
Motor Gücü 100 hp / 6000 d/d  100 hp / 4500 d/d  120 hp / 6000 d/d  90 hp / 4000 d/d 
Maks Tork 134 Nm / 3500 d/d 171.6 Nm / 1500 d/d 171.6 Nm / 1500 d/d 240 Nm / 1500 - 2500 d/d
0- 100 km/s 11,9 sn 10,9 sn 10,3 sn 12,3 sn
Maksimum Hız 178 km/s 176 km/s 183 km/s 170 km/s
Ortalama Tüketim 5.6 - 5.8 l/100 km 4.6 - 4.8 l/100 km 5.0 - 5.2 l/100 km 4.2 - 4.3 l/100 km

 

galeri6.jpg

galeri1.jpg

galeri4.jpg

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Hyundai'nin model atağı tüm sınıflarda son hızı ile devam ediyor ve bu gidişatın son üyesi de B Segmenti Crossover modelleri arasında yer alacak Kona modeli oldu. Güney Kore'de dün akşam yapılan resmi tanıtım ile basına tanıtılan modelin birçok özelliği ülkemiz şartlarına oldukça uygun görünüyor. 

       
      Oldukça hızlı gelişen B Segmenti Crossover sınıfında yakında VW T-Roc modeli de tanıtacak ve sınıfın diğer modelleri olarak Nissan Juke, Opel Mokka, Renault Captur, Fiat 500X, SSangYong Tivoli ve biraz daha büyük bir kasaya sahip olsalar da Toyota C-HR ve Honda HRV modellerini sayabiliriz. Hyundai'nin yeni tanıttığı Kona ise 4165m uzunluk, 2600mm dingil açıklığı ve 1550mm yükseklik ölçüleri ile sınıf ortalamalarına sahipken, 1800mm genişlik ölçüsü ile sınıfının en geniş üyesi olmasıyla öne çıkıyor. 

      Aracın dış tasarımı oldukça modern hatlara sahip ve C sütununun basık yapısı ile ön aydınlatma ve arka stop grubunun ince yapısı da sportif hissi artıran detaylar arasında bulunuyor. Ön panjur tasarımı birçok Hyundai modelinde kullanılmaya başlanmışken, panjur üstünde yer alan ince ve çizgi şeklindeki yarık, ön görünümü gereksiz yere kalabalıklaştırmış gibi görünüyor. Bu detayın ilk makyaj operasyonunda kaybolabileceğini düşünüyoruz. 
       
      Çeşitli araçların arazi özelliklerini vurgulamak için kullanılan siyah plastik tampon ve çamurluk detayları ise Hyundai Kona'da yoğun bir şekilde kullanılmış ve aracın dört bir tarafı bu siyah plastikler ile çevrili. Tavan rengi olarak siyah veya bir başka renk seçilmesi ise Crossover modeller arasında yayınlan bir moda ve Kona'ya da fazlasıyla yakışmış diye düşünüyoruz. Bu detay sayesinde aracın alt ve üstünün siyah olması şık bir görünüm sağlamış.
       
      Hyundai Kona modelinde kullanılacak motorlar ise tam da ülkemiz vergi sistemine uygun olmasıyla öne çıkıyor ve markanın B ve C Segmentlerinde yaygın bir şekilde kullanılmaya başlandı. Ayrıca üst motor seçeneklerinde 4x4 seçeneğinin de sunulacağı belirtilenler arasında yer alıyor. Bu motorlar ve teknik verileri şu şekilde yer alıyor.
      1.0lt turbo-benzin 3 silindir 120ps-175nm, 6 ileri manuel
      0-100km/saat hızlanma: 12 saniye
      Maksimum hız: 181km/saat
      1.6lt turbo-benzin 4 silindir 177ps-265nm, 7 ileri DCT otomatik
      0-100km/saat hızlanma: 7,7 saniye
      Maksimum hız: 210km/saat
      1.6lt turbo-dizel 4 silindir 136ps-300nm (Detaylar henüz belirtilmiyor)
       
      Görüleceği gibi sunulan motor seçenekleri ülkemiz için oldukça uygun ve bu motorlara önümüzdeki yıl tam elektrikli bir motor seçeneğinin de ekleneceği ve 400km civarında bir menzile sahip olmasının planlandığı da açık bir şekilde belirtiliyor. Hyundai Kona'nın 2017 yılı sonunda ülkemizde satılmaya başlanması ve fiyatının da Nissan Juke benzeri olması beklenebilir.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
         
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
        Kaynak: SekizSilindir
    • EgeG
      Yazan: EgeG





    • Yılkı
    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Yeni Hyundai i30 tanıtıldı. 



       


      Şahsen bu sefer beğenmedim. Dış tasarımda arabaları birbirlerine benzetme mantığını doğru bulmam ama arka kısmı egea Hb'e çok benzettim. İç tasarımda modaya uyum sağlanmış; tabletimsi ekran kullanılmış. Halbuki Hyundai'nin eski tasarım dili çok daha güzeldi bence. Resimlerde lastikler ufak kalmış gibi gözüktü bana.
      Bir de spor versiyonu tanıtılacak.  Bakalım gerçekte görünce beğenecek miyim  
    • Mursel_Balci
      Yazan: Mursel_Balci
      Merhaba Arkadaşlar,
      Malumunuz yaklaşık 3 senedir 91 model mazda 626 kullanıyordum. Bu araçla alakalı da elimden geldiğince bazı değişiklikler yapıp forumda paylaşmıştım. Bu aracı bir arkadaşıma satıp yerine Hyundai Sonata NF 2,4 aldım. Aslında eski bir Hyundaici olarak tekrar Hyundai markasına dönüş yaptım diyebilirim. İlk aracım 96 model Accent 1,5 gls idi yaklaşık 2 seneye yakın kullandıktan sonra satıp 2005 Hyundai Elantra 1,6 gls model araç almış ve üzerinde ciddi manada değişiklikler yapmıştım 3 seneye yakın bu aracı kullandıktan sonra ev alma niyetine girip satmıştım. Uygun fiyatlı klimalı hidrolik direksiyonlu bir araç bakarken karşıma 91 Mazda 626 çıkmıştı. Ev işi olmayınca 3-5 ay kullanır satarım derken aracı beğendim ve en uzun kullandığım araç oldu diyebilirim. Yeni araç arayışındayken Mazda 6 ve Sonatalara bayağı baktım. Kafama yatan bir mazda 6 bulamayınca eski sahibini de tanıdığım Sonata marka aracı almaya karar verdim. Mazdayı ilana koyup satmayı düşünürken arkadaşım ablamlar araba alacak onlara alalım dedi ve 626 ilana bile koyulmadan satıldı.



       
      Bunlar ilk aldığım hali diyebilirim
      Öncelikli olarak parklar beyaz ledle değiştirildi
      Arka plaka aydınlatmaları beyaz lede çevrildi
      Klima gazı eksikti tamamlandı.
      Yağı yağ filtresi polen filtresi değişti.
      Yanlış bağlanan lpg su bağlantıları düzeltildi.
      Arkadaşım Köksal tarafından bir güzel temizlendi derilere bakım yapıldı.
       
      Aracın standart özellilkleri
      2,4 motor standart 166 Beygir fakat bu araçta yazılım mevcut 180 beygir civarı
      Dijital Klima,
      Hidrolik direksiyon
      Deri döşeme
      elektrikli koltuk
      Tam otomatik triptonik vites
      Hız Sabitleme
      Direksiyon Kumandası
      Sunroof
       
      Kabataslak bir yapılacaklar listesi hazırladım
      Bagaj Aydınlatma
      Tavan aydınlatma
      Ayak Aydınlatma
      Marine aydınlatma
      Ayna altı aydınlatma
      Kapı kolu (iç+dış) aydınlatma
      İç ışıklandırma renk değişimi
      Ayna içi sinyal
      Katlanır ayna
      Far sensörü
      Follow me home
      Viraj aydınlatması
      Geri viteste sağ ayna indirme
      Ön park sensörü
      Otoban sinyali
      Ani fren ikazı
      Cam Kaldırma + Sunroof kapatma
      Orjinal LPG düğmesi
      Geri görüş kamerası
      f2.4s yazısı
      Çift çıkış egzos
      Led Stop
      Gündüz Ledi
       
      Araç 2,4 motor olmasına rağmen kasko diliminden dolayı 2,0 vergisi ödeniyor.
      Yakıt tüketimi olarak uzun yolda 140-150yi geçmezseniz 10 litre civarı lpg tüketiyor
      Eğer 180-200 civarı giderseniz 15 litreye kadar çıkıyor
      İstanbul Şehir içi normal kullanım 13 litre civarı lpg tüketimi oluyor
      Şehir içi yoğun trafik sürekli kısa mesafe 15-16 litrelere çıkabiliyor.
      Yani şöyle söyleyeyim ben aldığımdan beri 4 depo şehir içinde bitirdim bunlardan 3 tanesi 13 litre civarı çıktı 1 tanesi 15 litre civarı çıktı. Lpg yi 1,89 dan alıyorum.
       
      Gelişmeler oldukça burdan paylaşmaya devam edeceğim.

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×