Jump to content
MazdaClubTR

2017 Mazda 6 Eylül Sonunda Türkiye'de

Tavsiye Edilen Mesajlar

MazdaClubTR    435
MazdaClubTR

Mazda'nın amiral gemisinin son versiyonu, Japon otomobil üreticisinin insan ve otomobil uyumunun ifadesi olan Jinba Ittai kavramını yeni bir dönüm noktasına taşıyor. Firmanın insan merkezli gelişim felsefesinin son ürünü olan G-Vectoring Control teknolojisi ile donatılmış olan Mazda6 2017, Avrupa ile eş zamanlı olarak Türkiye’de Eylül sonu itibariyle satışa sunuluyor. 

2017-Mazda6_Sedan_Still_18.jpg

Mazda’nın yepyeni hareket kontrol teknolojisi olan SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS teknolojilerinin ilki olan G-Vectoring Control sistemi, yol koşulları ne olursa olsun virajları yumuşatıp daha konforlu yeni bir sürüş seviyesi sağlıyor. 2017 Mazda6 motor güç çıkışını özellikle de virajlarda hassaslığı ve stabiliteyi arttırmak için düzenleyen ve dünyada eşi bulunmayan G-Vectoring Control teknolojisine sahip ilk model olacak. 

G-Vectoring Control özelliği, şasi hareketlerini iyileştirmek ve bununla birlikte yol tutuş ile sürüş konforunu geliştirmek için motoru kullanır. Direksiyon hareketlerine göre farklı tork üreterek yanal ve boylamasına hızlanma ve yavaşlama güçlerini kontrol eden ve her tekerdeki dikey yükü optimize eden dünyanın ilk sistemidir. Bu sistem, çekiş özelliğini iyileştirir, sürücünün aracına olan güvenini artırır ve sürüş keyfini üst düzeye çıkarır. Otomobilin hareketi, sürücünün istekleriyle daha iyi uyum sağlayarak istemsiz direksiyon düzeltme hamlelerine olan ihtiyacı ve böylece sürüş yorgunluğunu azaltır. Güç aktarımını yumuşatan GVC, gövde sarsılmasını azaltarak konfor hissini artırır. 

2017-Mazda6_Sedan_Still_16.jpg

Mazda6 2017 ayrıca geniş bir modern aktif güvenlik ve bağlantı sistemlerini bünyesinde barındırıyor. Model Türkiye’de 2.0 litre SKYACTIV-G benzinli motor (165PS) ve otomatik şanzıman ile sunuluyor. Mazda6 2017 modeli 154.300TL’den (YüzElliDörtBinÜçYüzTürkLirası) başlayan fiyatlar ile satışa sunuluyor. 

Yeni bir yaklaşımla, SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS konsepti, Mazda’nın insan merkezli gelişim felsefesinin bir diğer ürünü olarak karşımıza çıkıyor. Motor, şanzıman, şasi ve gövdenin entegre bir şekilde kontrol edilmesini sağlayan GVC ve gelecekteki SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS sistemlerinin amacı, Mazda’nın tüm modellerinde yakalamaya çalıştığı Jinba-Ittai  hissini geliştirmektir. Bir başka deyişle, sürücülere araçlarıyla güçlü bir temas hissi sağlamaktır. 

2017-Mazda6_Sedan_Still_23.jpg

Bu teknoloji, düşük hızla gidilen şehir içi yollar, yüksek hız yapılan otobanlar, virajlı yollar ve hatta acil durum manevraları gibi birçok durumda sürücülerin  işine yaramaktadır. GVC özellikle sert asfaltsız yollarda ya da kaygan zeminlerde aracın yol tutuşunu önemli oranda geliştirerek etkisini gösterir. GVC aynı zamanda çok yönlüdür; tork üzerinde gerekli kontrolü sağlayan SKYACTIV motoru ve üstün dinamik performansı mümkün kılan SKYACTIV-Şasisine sahip olan tüm araçlarla uyumludur.

2017-Mazda6_Sedan_Still_28.jpg


View full news

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AreY    189
AreY

Şunu 1.6 yapsalar kredi patlatıp alıcam:tey:

 2.0 olduğu sürece zor vergi yükü çok çok fazla :'(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.921
Burak
3 dakika önce, AreY :

Şunu 1.6 yapsalar kredi patlatıp alıcam:tey:

 2.0 olduğu sürece zor vergi yükü çok çok fazla :'(

1.6 atmosferik bu araca zulüm olur. 160-170 HP 1.6 Turbo olsa alınır ama o zaman da fiyatı 2.0 a yakın olur. Mazda 3 olmuş 100 K. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.575
Mehmet Özdemir

iyi bir otomatik şanzımanla 2.0 turbo olsa keşke.  1.6'dan falan geçtik.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.921
Burak
1 dakika önce, Mehmet Özdemir :

iyi bir otomatik şanzımanla 2.0 turbo olsa keşke.  1.6'dan falan geçtik.

Ooo sen gömü buldun herhalde :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.575
Mehmet Özdemir

:D kendim için değil abi. madem o kadar para vereceğiz, motor bari biraz güçlü olsaydı serzenişleri var. biz elimizdekine sahip olabilirsek iyi :)

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.772
İlhan
22 dakika önce, AreY :

Şunu 1.6 yapsalar kredi patlatıp alıcam:tey:

 2.0 olduğu sürece zor vergi yükü çok çok fazla :'(

Vallahi @67bulent1976 arkadaşımız neredeyse 2 yıldır hem Mazda 6 hem de CX-5 için, düşük hacimli motorlarla gelecek diyor.  Biz soruyoruz yetkili ağızlara var mı böyle bir olasılık diye ? Bu sorunun cevabında olumsuz yanıt alıyoruz. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leskylor    101
Leskylor

Bir araç bu kadar mı güzel ve estetik çizgilere sahip olur. Bak bak doyamıyor insan.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    925
Mümin

Bu aracın 2.0 yerine 1.6 gelmesi çok zor. Bu halde 165 bg cansız deniyorken 1.6 Turbolu gelse sadece yakıt değerleri değişir bence.

Değişmesi gereken bizim vergi anlayışımız

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.772
İlhan
12 dakika önce, Mümin :

Bu aracın 2.0 yerine 1.6 gelmesi çok zor. Bu halde 165 bg cansız deniyorken 1.6 Turbolu gelse sadece yakıt değerleri değişir bence.

Değişmesi gereken bizim vergi anlayışımız

 

İşte sihirli cümle bu "Değişmesi gereken bizim vergi anlayışımız"

 

Aynı şekilde şu anlayışımızda değişmeli !

Bu söyleyeceğim sadece Mazda için geçerli değil. Günümüzde üretilen tüm markaların yeni nesil otomobilleri aslında çok az yakıt tüketiyorlar.

Fazla olan "Yakıt Birim Fiyatı "

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    760
zoptrik

Aynı sınıfta 1.6 da olsa uygun fiyatlı bir eşdeğeri var mı bu aracın? Ucuz olmasının tek sebebi hiç anlamadığım TUTULMA olayıdır. Biz malı alırken satmayı düşünüyoruz Binmeyi değil satmayı düşündüğümüz için bu araç bu fiyatlarda. 

Farklı bir açıdan bakarsak 1.6 olunca para yine bizim cebimize girmeyecek şöyle ki 1.5 mx5 en fullü 130bin civarı iken 2.0 olanı 146 dan satışa sunuldu. şimdi oranladığımız zaman (%45 - %90 vergi oranı) 2.0 olanı külliyen zarar. 

Araçlara uygulanan vergiler yani ülkemizdeki vergi anlayışı araç üretmedikçe değişmez çünkü cari açığı bu şekilde dengeliyorlar. Eğer bu ülkede üretilse ve yerli araçlara vergi avantajı sunulsa araçların fiyatları dibe vurur. Unutmayın bizim milletimiz arabaya binilen bizi a dan b ye taşıyan araç olarak değil bir yatırım aracı, geleceğimizin garantisi olarak bakıyor. Bence öncelikle bunun değişmesi lazım. 

Özetle araç alıp da gittiği yere kadar binmeyi düşünenler için bu araç bu fiyata rakipleri arasında avantajlı kalıyor. Ha tek düşündüren olay yakıttır bu konuda -dün de buradaki insanlarla sohbeti geçti- gelecek her türlü yorum haklıdır. Eşdeğeri passat 6lt gibi ortalama yakıta sahip(miş dün öğrendim) iken ki o da 150 bg dir, bu aracı alan özellikle mazda ya binmek için alır. 

iyi forumlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
67Bulent1976    115
67Bulent1976
‎20‎.‎9‎.‎2016 at 14:14, İlhan :

Vallahi @67bulent1976 arkadaşımız neredeyse 2 yıldır hem Mazda 6 hem de CX-5 için, düşük hacimli motorlarla gelecek diyor.  Biz soruyoruz yetkili ağızlara var mı böyle bir olasılık diye ? Bu sorunun cevabında olumsuz yanıt alıyoruz. 

Biraz sabır mecbur düşük motorlu Mazda 6 gelicek,Mazda CX5 De gelicek. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.179
M.E.G
56 dakika önce, 67bulent1976 :

Biraz sabır mecbur düşük motorlu Mazda 6 gelicek,Mazda CX5 De gelicek. :)

Üretimde olmayan araç nasıl gelecek merak ediyoruz işte ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Arman-1999    1.610
Arman-1999
1 saat önce, 67bulent1976 :

Biraz sabır mecbur düşük motorlu Mazda 6 gelicek,Mazda CX5 De gelicek. :)

Mazda 6 , 2017 kasa da 2 motor geldi 

Kasayı ne zaman yenileyecek bu?

CX-5 yanılmıyorsam 2018 de yenileniyor

 

Sabır, derken ki tarihiniz ne?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
67Bulent1976    115
67Bulent1976

2017 yılında gelir düşük motorlu Mazda6 ve Cx5 ler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Zealot    1.726
Zealot

136 hp  C200d  

ve

136 hp 418i       

nin  yok sattığı ülkemde,   kim diyor mazda6 nın çekişi zayıf die 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.179
M.E.G
23 dakika önce, zealot :

136 hp  C200d  

ve

136 hp 418i       

nin  yok sattığı ülkemde,   kim diyor mazda6 nın çekişi zayıf die 

Ben diyorum başkanım :D 165 bg mazda6 otomatik !!!  4.18 in teknik verileri 136 bg olmasına rağmen 0-100 9.5 muydu ne :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.921
Burak
29 dakika önce, 67bulent1976 :

2017 yılında gelir düşük motorlu Mazda6 ve Cx5 ler

Dana önce 2016 sonu idi şimdi 2017 olmadı 2018 uzar gider :)

29.03.2016 at 19:03, 67bulent1976 :

Merak etmeyin arkadaşlar Renault Talisde kullanılan 1.6 motor dizel modeli Mazda6 da gelicek.Geçtiğimiz sonbaharda Mazda6 nın dizeli gelicek demişdim 2016 sonuna kadar şimdilik2.5 litre gelicek bu sene bitmeden 1.5 veya 1.6 motor dizel de gelicek sıfır mazda6 dizel almak isteyenler biraz daha beklesin bence.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Zealot    1.726
Zealot
8 dakika önce, M.E.G :

Ben diyorum başkanım :D 165 bg mazda6 otomatik !!!  4.18 in teknik verileri 136 bg olmasına rağmen 0-100 9.5 muydu ne :) 

ya o önden çekiş diye patinaja düşüo filan,,

bir de japonlar 1-2-3 ü uzun tutmuşlar..

bir de zf 8 ileri nin maşallahı var.. 

165 hp yi yabana atmayınnn 

@Burak alamadı ki mazda türkiyeden   bi "mazda 6"   deneyelim...

mx5 ile   418i ve 316i  yi ayıklamıştık =p

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.921
Burak
8 dakika önce, zealot :

@Burak alamadı ki mazda türkiyeden   bi "mazda 6"   deneyelim...

2017 Model çıktı,artık onu test ederiz ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×