Jump to content
İlhan

Toyota C-HR Satış Fiyatları Açıklandı

Tavsiye Edilen Mesajlar

İlhan    5.774
İlhan
Ülkemizde üretilen Toyata C-HR'nin satış fiyatları açıklandı. Ne diyelim hayırlı uğurlu olsun otomobil dünyasına.
 
1.2lt turbo-benzin
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - 6 ileri man. - Advance donanım 4x2 : 83,850TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - Multidrive Oto. - Advance donanım 4x2 : 90,250TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - 6 ileri man. - Dynamic donanım 4x2 : 92,500TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - Multidrive Oto. - Dynamic donanım 4x2 : 98,900TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - Multidrive Oto. - Dynamic donanım 4x4 : 112,550TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - 6 ileri man. - Diamond donanım 4x2 : 92,500TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - Multidrive Oto. - Diamond donanım 4x2 : 98,900TL
  • Toyota C-HR 1.2lt turbo-benzin 116ps - Multidrive Oto. - Diamond donanım 4x4 : 113,650TL

Hybrid

  • Toyota C-HR 1.8lt atmosferik benzin + elektrik motor 170ps- CVT otomatik - Advance donanım : 98.000TL
  • Toyota C-HR 1.8lt atmosferik benzin + elektrik motor 170ps- CVT otomatik - Dynamic donanım: 106.400TL
  • Toyota C-HR 1.8lt atmosferik benzin + elektrik motor 170ps- CVT otomatik - Diamond donanım : 106.400TL

Advance donanım: 17inch Alüminyum alaşım jant, çift bölgeli otomatik klima, 8 inch dokunmatik ekranlı bilgi eğlence sistemi, geri görüş kamerası, yağmur sensörü, hız sabitleme, otomatik yanan farlar, ledli gündüz farları, elektronik park freni

 
Görüleceği gibi bu fiyatlar bizim yurtdışı fiyatlarını baz alarak yaptığımız fiyatlardan yaklaşık %7-8 oranında daha yüksek. 1.2lt motor için yaptığımız analizi Eylül başında ve 1.8lt Hybrid model için yaptığımız anlizi de Ekim başında yaptığımız düşünülürse bu tarihlerde ortalama olarak 1 Euro=3.35TL civarındaydı. Bugün ise aynı kur 1 Euro=3.55TL civarında. Yani Euro kurunda TL karşısında %7 civarında bir değerlenme söz konusu. Anlaşılıyor ki Toyota C-HR fiyatları da bundan fazlasıyla etkilenmiş. Bu da fiyatların tahminimizden yüksek çıkmasına neden oldu diyebiliriz.
 
Toyota CH-R'nin bulunduğu sınıftaki rakipleri ile görsel, performans, boyut ve fiyat karşılaştırmasını bu hafta yayınlayacağız. 

 

toyota-chr-fiyat-1.jpg
 
toyota-chr-fiyat-2.jpg
 
toyota-chr-fiyat-3.jpg
 
toyota-chr-fiyat-4.jpg
 
toyota-chr-fiyat-5.jpg
 
toyota-chr-fiyat-6.jpg
 
toyota-chr-fiyat-7.jpg
 
toyota-chr-fiyat-8.jpg
 
toyota-chr-fiyat-9.jpg
 
toyota-chr-fiyat-10.jpg
 
toyota-chr-fiyat-11.jpg
 
toyota-chr-fiyat-12.jpg
 
toyota-chr-fiyat-13.jpg
 
toyota-chr-fiyat-14.jpg
 
toyota-chr-fiyat-15.jpg
 
toyota-chr-fiyat-16.jpg
 
toyota-chr-fiyat-17.jpg
 
toyota-chr-fiyat-18.jpg
 
toyota-chr-fiyat-19.jpg
 
toyota-chr-fiyat-20.jpg
 
toyota-chr-fiyat-21.jpg
 
toyota-chr-fiyat-22.jpg
 
toyota-chr-fiyat-23.jpg
 
toyota-chr-fiyat-24.jpg
 
toyota-chr-fiyat-25.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    925
Mümin

Tahmin ettiğim fiyatın altında satışa çıktı. İnşallah ülkemizde üretildiği için çok iyi satış adetlerine sahip olur

29 dakika önce, İlhan :
toyota-chr-fiyat-12.jpg
 
 

Yanlız klima ayar konsolu yerleşimi ve çevresi biraz çapraz gibi mi geliyor göze ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir    1.301
Mutlu Tekir

Bana göre fiyatlar saçma. hybrit ile çok yakın.  

Ön konsol orta havalandırmanun yamuk olması da sürücü odaklı olmasından olabilir i. audi deki gibi bir tasarımdan esinlenilmiştir belki.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda_Ozan    463
Mazda_Ozan

Bence çocucksuz aileler için veya şehir içi kullanım için uygun görünen bir kasa ama yakıt tüketim değerleri tartışıldıktan sonra fiyatları göz önüne almak lazım yoksa 98-100 liralar az paralar değil..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Batuhan79    81
Batuhan79

Net bagaj genişliği hakkında bir bilgiye ulaşamadım ama arka bagaj kısmında tavanın gereksiz yere erkenden aşağı doğru inmesini çok yanlış buldum, bagaj genişliğini ciddi azaltacaktır. Halkımız bir ön tarafa birde bagaj kısmına bakıyor. Arka koltuğa çocuklar oturacağı için genişliği çok önemsenmiyor ama bagaj önemli. Çoğu kişi Renegade almaktan bagaj sebebi ile vazgeçmişti ki bunun bagajı Renegade'den daha küçük olacak gibi duruyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.774
İlhan

Citroen Cactüs : 358 Litre

Fiat 500 : 350 Litre

Honda HR-V : 393 Litre

Jeep Renegade: 351 Litre

Mini Cooper Countryman: 350 Litre 

Nissan Juke : 251 Litre

Opel Mokka : 356 Litre

Peugeot 2008 : 350 Litre

Renault Captur: 377 Litre

Mazda CX-3 : 287 - *350 Litre

 

Bagaj hacmi yukarıda ki değerler arasında olsa gerek. Bu aradan en bonkör hacmi de Honda HR-V'deymiş. Captur'un bile bagaj hacmi şaşırtıcı derecede büyükmüş..

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir    1.301
Mutlu Tekir

Bagaj hacmi 370 chr ın. Fakat tam boy stepne ile. Avrupada stepnesiz satılıyor ve bagaj hacmi 430 civarlarında diyenler var. 

Chr ın C sınıfında olduğunu unutmayalım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.774
İlhan

Nerede bir yerlerde okuduğumda "B" segmenti diye okumuştum ben. Haliyle de yukarıda ki örneklerim bu yönde olmuştu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    925
Mümin
35 dakika önce, İlhan :

Nerede bir yerlerde okuduğumda "B" segmenti diye okumuştum ben. Haliyle de yukarıda ki örneklerim bu yönde olmuştu.

C segmenti olduğunu bende düşünmüyorum açıkcası. eğer öyleyse insignia ya bir gönderme çıkabilir abi senden :)

Cx-3 ölçüleri :   uzunluk 4275 / genişlik 1765 / yükseklik 1535mm

C-Hr ölçüleri  : uzunluk 4350 / genişlik 1795 / yükseklik 1565mm

Qashqai : uzunluk 4377 / genişlik 1806 / yükseklik 1590mm

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.179
M.E.G

Rav4 c sınıfı, iki C sınıfı suv üretmezler. Bu olsa olsa b sınıfıdır...

Aks mesafesi 2640 mm ki austen bile fazlaymış(2600). İlginç...

Rav4 2660 mm... 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.168
Revivo73

Ön farlar ve ön çamurluk ve ön konsol ve LCD ekranı hariç tasarım fena değil. LCD ekranında kolay görülebilirliği ön planda tutmuşlar ancak görüntü çok faul. Hem görülebilir hem de estetik LCD'yi en güzel Tesla yapıyor, Amerikan arabalarını sevmem fakat öyle.

Bu araçlar köprü geçişlerinde hangi sınıfa giriyor ona da bakmak lazım, 1. sınıf mı 2.sınıf mı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir    1.301
Mutlu Tekir
2 saat önce, M.E.G :

Rav4 c sınıfı, iki C sınıfı suv üretmezler. Bu olsa olsa b sınıfıdır...

Aks mesafesi 2640 mm ki austen bile fazlaymış(2600). İlginç...

Rav4 2660 mm... 

Aks mesafesi örneğiniz C sınıfı olduğunu gösteriyor işte.

Evet Rav4 ile aynı sınıfta, ama arasında dağlar kadar fark var. Rav4 C-D arası ölçülere sahip, arazi aracı.

CHR ise C sınıfı ama minyon C olup otomobil karakteristiklerine sahip bir şehir aracı.

 

Pejo 3008 den

8.7cm daha kısa
4.6cm daha dar
5.9cm daha alçak

Qashqai'den

1.7cm daha kısa
1.1cm daha dar
2.5cm daha alçak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.774
İlhan
 
                                                         Toyota CH-R ve B Segmenti Crossover ölçüleri
toyota-ch-r-rakipler-rivals-dimensions-%25C3%25B6l%25C3%25A7%25C3%25BCler.jpg
 

                                                                                     Toyota CH-R ve C Segmenti Crossover ölçüleri

toyota-chr-rakipler-boyut-2.jpg

 

Toyota CH-R "B" segmentinin en büyüğü, "C" segmentinin en küçüğü durumunda. Uzunluk-dingil aralığı konusunda "B" segmentinin en uzun modeli. 

O yüzden ne "B" nede "C" diyelim..

Gelin "Large B" diyelim orta yolda anlaşalım. :D:geyik:

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NoooFearrrr    513
NoooFearrrr

Arkası aynen honnda, artık bu firmalar saçmalamaya başladılar hep benzer hep benzer, belli bir döneme bakın hepsi benzer üretiyor tüm firmalar , geçmiş yıllar bile aynen böyle. Sadece bu iki firma için demiyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Arabalar    2.027
Arabalar

Toyota-C-HR-body-kit-g%25C3%25B6de-kiti-

 

Ülkemizdeki Toyota tesislerinde üretilerek tüm dünyaya ihraç edilen Crossover modeli C-HR için sportif bir gövde kiti tanıtıldı. Markanın kendi bünyesinde faaliyet gösteren resmi modifiye firması TRD (Toyota Racing Development) tarafından tanıtılan gövde kiti Toyota C-HR modelinin zaten sınıfına göre oldukça sportif olan görüntüsünü çok daha üst bir noktaya taşımış.

Satışa sunulan gövde kitinde ön ve arka tampon altı için eklentiler, yan etek altları için eklentiler, çamurluk üstleri için plastik dodikler, farklı tasarım ve renkteki jantlar, ön panjur-tampon arası için parlak kaplama, kapılar için plastik muhafazalar, bagaj ve arka cam için spoyler aksesuarları ve kapı kolları için siyah kaplamalar bulunuyor. Ayrıca kırmızı renkli çamurluklar ve kırmızı dikişli deri koltuk döşemeleri de dikkat çekici detaylar arasında bulunuyor. 
İlk olarak Japonya'da satışa sunulan ve ülkemize gelip gelmeyeceği henüz belli olmayan  gövde kitinde bulunan parçaların Japonya fiyatları 80TL ile 5.000TL arasında değişiyor. Ancak ülkemize gelmesi durumunda vergiler ve nakliye eklenmesiyle parçaların tekil fiyatları ikiye katlanabilir. Bu da başlık görselindeki gibi bir aracın elde edilmesi için 15.000-20.000TL arasında bir masraf yapmaya karşılık gelebilir diye düşünüyoruz. 
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    760
Ali

Bu aracı kullanma şansım oldu içi çok farklı bir makine. Performans olarak tatminkar ama aşırı performans beklemek hata olur. Çok satar ama genç ve iki kişilik ailelere. :D Satışçısıyla konuştuğumda araçların ellerinde kalmadığını iletmişti. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Hibrit motor teknolojisindeki yatırımın öncülerinden olan Toyota, dikkat çeken fiyatlarla fazlasıyla rekabetçi.

      Bu yılki İstanbul Autoshow’a sadece hibrit modellerini getirerek elektrik ve içten yanmalı motor birlikteliğinin artık günümüz teknolojisi olduğunu bir kez daha kanıtlayan Toyota bu dönüşümün öncülerinden olmaya devam ediyor. Yaris hibrit ile başlayan macerasını yakın zamanda C-HR ile taçlandıran ve ciddi bir ilgi gören marka C segmentindeki modeli Auris’i de maceraya katarak opsiyonlarını çoğaltarak elini güçlendiriyor.

      Güç ünitesinde Toyota C-HR’da olduğu gibi 1.8 litrelik benzinli ve elektrik motor kombinasyonlarının sunulduğu Auris hibrit beş farklı donanım seçeneğiyle kullanıcılarla buluşuyor. Donanım seviyelerine göre değişmekle birlikte araçta yağmur sensörü, park sensörü, geri görüş kamerası, far asistanı, hız sabitleyici, panoramik cam tavan ve LED teknolojisine sahip ışıklandırma grubu gibi sınıfının gerekliliklerini karşılayan opsiyonlar sunuluyor. Fiyat olarak şu an için lansmana özel indirimle oldukça cazip rakamlarla kullanıcılarla buluştuğunu gördüğümüz Auris hibrit, daha önce hibrit araç kullanmamış ve bu yönde bir düşünce sahip olan kullanıcıların dikkatini çekecek gibi gözüküyor. Toyota tarafından Auris hibrit için açıklanan fiyatlar şu şekilde;

      Yeni Auris Hybrid fiyatları
       
      Versiyon Tavsiye Edilen 2017 MY Fiyatları Tavsiye Edilen 2017 ÖTV Teşvikli Fiyatları Tavsiye Edilen 2017 MY ÖTV Teşvikli Lansman Özel Fiyatları 1.8 Hybrid e-CVT Active 140.830 TL 108.950 TL 99.950 TL 1.8 Hybrid e-CVT Active Skypack 144.830 TL 111.950 TL 102.950 TL 1.8 Hybrid e-CVT Advance 148.830 TL 115.950 TL 106.950 TL 1.8 Hybrid e-CVT Advance Skypack 152.830 TL 118.950 TL 109.950 TL 1.8 Hybrid e-CVT Premium 162.500 TL 128.950 TL 116.950 TL  
      Kaynak: LOG
    • Arabalar
      Yazan: Arabalar
      TOYOTA'nın Adapazarı fabrikasında, Türkiye'de üretilen ilk hibrit ve crossover araç olan Toyota C-HR'nin üretimine başlandı.
      C-HR üretimi ile birlikte ABD, Kanada, Tayvan gibi ülkelere ilk kez ihracat yapmaya başlayacak olan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye'nin toplam ihracat yaptığı ülke sayısı ise 52'den 97'ye çıktı. Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye'nin ürettiği Toyota C-HR projesi 350 milyon Euro'luk yatırımla gerçekleştirildi. C-HR ile yıllık 150 bin olan üretim kapasitesi 280 bin adede çıkarken, İŞKUR programları aracılığıyla 2 bin kişi için ek istihdam olanağı yaratıldı. C-HR modelinin fiyatının ise 14 Kasım'da açıklanacağı belirtildi.
    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Uzun süredir test yazısı yazmamıştım ufaktan geri dönüş yapayım dedim  
      Türkiye’de Toyota CHR’yi ilk sürenlerden biriyim sanırsam.
      Test yapmaya aslında ÖTV indirimli 1.8 Hybrid’i sürmek için gitmiştim. 1.2 turbo benzinli seçenek çok ilgimi çekmemişti. Aracı öncelikle bayide kısa süre içinde inceledim. 
      TASARIM
      Tasarım herkese göre değişir fakat ben CH-R’nin tasarımını çok beğendim.   Özellikle boyutları çok hoşuma gitti. Ne çok ufak ne çok büyük.   Sportifliği vurgulamak için de standart sunulan spoilerin de tasarımın göze hoş gelmesinde katkısı büyük.  Arabanın dış tasarımının her noktasında ayrı bir detay var.
      İçeride malzeme kalitesi ve işçliği çok detaylı inceleyemedim. İlk izlenim olarak sınıf standartlarının üstünde gibi hissettim. Vaktim çok yoktu. Fakat kokpit tasarımı da çok hoşuma gitti. Tüm konsol boyunca tercihe göre mavi veya koyu renkte uzanan trim parçası çok hoş duruyor .   Genellikle Toyotalar’ın içeride hissettirdiği demode bir hissiyat vardır. Özellikle 2012 sonrası güncel jenerasyon Toyotalar’da bu durum beni çok rahatsız ediyordu. CH-R’de bu durum büyük ölçüde giderilmiş. Parçaların tasarımı güncel tasarım akımına uyum sağlamış. Ama bu modern ve güncel kokpit tasarımında hala CASIO tipi dijital saat yer verilmesi çok hoşuma gitmedi açıkçası. Arka koltuk hacmi bu sınıftaki diğer rakipleriyle kıyasladığımız zaman iyi durumda.  
      SÜRÜŞ
      1.8 Hybrid’in daha gelmediğini öğrenince biraz üzüldüm fakat madem o kadar geldik o zaman 1.2 turboyu süreyim dedim. Test sürüşü diyorum ama 10dklık şehiriçi turlama gibi düşünün.   Aracın gaz tepkileri bence çok başarılı.  CVT şanzıman, gaza tepkilerinize gayet hızlı tepki veriyor ve ilk dokunuşta tepkime süresi çok başarılı. CVT şanzımanlara karşı çok sıcak değilim fakat, şehiriçinde gaz emirlerinize verdiği cevaplar, performans veya ekonomi odaklı gaz tepkinizi hemen anlayıp devri ona göre ayarlaması ve devri ayarlarken de CVT gibi değil de, klasik usül bir vitesmiş gibi yapmaya çalışması yani tork konvertörlü bir şanzıman gibi hissettirmeye çalışması  hiç fena değil.  Keşke CVT olmasaymış gibi bir şey düşündürtmedi. Aksine aklımdan CVT bu araca çok iyi oturmuş bile dedim. Tabi yüksek hızlarda durum ne olur bilemem.
       Performans olarak tahminimden daha iyi, hatta gayet iyi buldum diyebilirim 10dklık ilk izlenimimde.   Performansı beğendim ama motorun bir eksisi; gürültülü olduğunu düşünüyorum. Özellikle devir yükseldikçe içeri tahmin ettiğinizden daha çok motor sesi geliyor.  10dk içinde süspansiyonları çok deneyemedim ama ilk izlenim olarak sert değil ama sıkı bir yapıda olduklarını düşünüyorum. Bunun yanında süspansiyonların çalışması gayet sessizdi. Benim önem verdiğim bir noktadır süspansiyon sesi.
       Direksiyon günümüz modern şehir otomobilleri yumuşaklığında. Fakat 10dklık şehiriçi sürüşümde edindiğim izlenim biraz hissiz olduğuydu.  Benim i20 aracım kadar suni olmasa da hissiyat bakımından daha iyi örnekleri var diyebilirim.  Sunilik belki herkes için bir problem değil ama yumuşaklık ve rahatlık açısından tahmin edileceği üzere sorun yok. 
      DONANIM
      Donanım olarak satış görevlisinin söylediği üzere orta paketli aracı sürdüm. Paket isimleri ve içerikleri hakkında çok bilgi sahibi değilim. Orta pakede göre donanım olarak iyi olduğunu düşünüyorum. Dijital klima, otomatik kararan dikiz aynası, geri görüş kamerası,  elektrikli katlanan yan aynalar, büyük bir ekran, elektrikli el freni, yanlış hatırlamıyorsam anahtarsız giriş. Opsiyonel olarak da daha güçlü bir ses sistemi ve deri koltuk gibi opsiyonlar sunuluyor diye okumuştum.
      ÖZETLE;
      Bir otomobili sevmek için  birkaç faktörün veya az ama önemli faktörlerin hoşunuza gitmesi yetmiyor. Pozitif yanlarının yanı sıra negatif yanlarının da çok göze batan şeyler olmaması lazım diye düşünüyorum. Genellikle Toyotalar’da başıma gelen şey buydu.  İç tasarımın antipatikliği, beni Toyota’nın konforlu ve rahat sürüşü gibi d-4d gibi güzel bir motor seçeneği ve bunun gibi. + yönlerinden uzaklaştırıyordu; ama Toyota bu sefer bu konuya kafa yormuş..
      CH-R’nin hem iç hem dış tasarımı  gözüme albenisi çok yüksek gelirken, 1.2 motorun sunduğu performans beni araca iyice bağladı.(Ekonomi ne durumdadır bilmiyorum). Bunun yanında donanım olarak önem verdiğim ana donanımların( kolçak, elektrikli kararan dikiz aynası, kullanışlı ve net yol bilgisayarı) gibi özelliklerin orta pakette bile bulunması iyice kendini sevdirdi.  CVT bir dezavantaj gibi gözüksede benim gibi hergün 130 km yol yapan ve bu yolun yarısını yoğun trafikte, yarısını otoyolda ekonomik sürüş ile geçiren biri için avantaj gibi. 1.8 Hybrid seçeneğinin de ÖTV indirimli geleceğini, 1.2 üç aşağı beş yukarı aynı fiyatlarda olacağını ve şehiriçinde full elektrik ile hareket ettiğini düşününce daha da kanım ısındı bu arabaya.  1.8’i de gelir gelmez test etmek isterim.
      Motorunu beğendim, tasarımını beğendim, konforunu beğendim… Bayiden çıkarken söylediğim söz ‘Keşke param olsa da alsam’ oldu. 





Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×