Jump to content
Mümin

Volkswagen Berlin’de Yeni Polo’yu Tanıttı

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mümin    900
Mümin

Yeni 2017 Polo net ve karizmatik tasarımı ile etkiliyor, ayrıca yolcular ve bagaj için daha fazla alan sunuyor.

Volkswagen Berlin’de yeni Polo’yu tanıttı

Yeni Polo piyasaya çıktı.Net ve güçlü tasarımı, daha geniş kullanım alanı, daha verimli motorları ve öncü niteliğinde sürüş yardım sistemleriyle yeni Polo önceki nesillerin başarı hikayesini sürdürmekte kararlı. Volkswagen Markası Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni modeli “Polo genç ve taze bir otomobil. Karizmayı güçlü teknolojiyle birleştiriyor. Bu boyutta olup da bu kadar geniş kullanım alanı sunan başka bir otomobil yok. Bu da Polo’yu bir numaralı kompakt otomobil yapıyor ve daima öyle kalacak” diye tanımlıyor.

Bugüne kadar 14 milyondan fazla satılan Polo, dünyanın en başarılı kompakt otomobillerinden birisi. Farklı versiyonlara sahip Polo, dünya çapında 16 milyondan fazla kez satıldı. Altıncı nesil, tamamen yeni bir dış tasarıma sahip. Bu tasarım, arabayı daha sportif ve daha büyük gösteriyor. Aynı zamanda, yeni Polo gerçekten de her bakımdan selefinden daha büyük. Sonuç olarak, sürücü ve yolcular için daha fazla kullanım alanı var ve bagaj kapasitesi 280 litreden 351 litreye çıktı.

2017-VWPolo-25.jpg

Yeni Polo modelinin lansmanı ile Volkswagen, dünyanın en gelişmiş kompakt otomobillerinden birini sunuyor. Bu, daha önce Golf ve Passat sınıfı için kullanılan yardım sistemlerinin Polo'ya da aktarılması anlamına geliyor. Üç standart donanım seviyesi Trendline, Comfortline ve Highline'a ek olarak, özel versiyon Polo Beats (300 watt'lık bir ses sistemi gibi özelliklere sahip) ve sportif üst model Polo GTI (147 kW / 200 PS güç çıkışı) seriyi çeşitlendiriyor. Yeni Polo'nun, giriş seviyesi Trendline versiyonu bile, evden çıkış ve eve varış fonksiyonlarına sahip LED gündüz farları, hız sınırlayıcı, Şehir Acil Durum Freni, Yaya İzleme ve Ön Bölge Asistanı çevre izleme sistemi gibi standart özelliklere sahip. Polo Trendline'ın Almanya'da fiyatı 12.975 € 'dan başlıyor.

 

Yeni Polo ile sunulan özelliklerden bir tanesi de uyumlanabilir seyir kontrolü ACC (210 km / s hıza kadar aktive edilebilir). Polo'da sunulan yeni seçenekler arasında, arka trafik uyarısı, kör nokta algılama, şerit değiştirme sistemi, park alanlarından çıkmak için "manevra fonksiyonu" ile yarı otomatik park yardımı sistemi de bulunuyor. Park yardımı, park ederken herhangi bir darbeyi önleyerek otomatik koruma sağlıyor. İsteğe bağlı anahtarsız erişim kilitleme ve motor başlatma sistemi de modelde ilk kez sunuluyor.

2017-VWPolo-30.jpg

Buna ek olarak, Polo, Volkswagen Grup içerisinde yeni versiyon Active Info Display'i kullanan ilk model oldu. Dijital kontrol araçlarıyla sistem segmentte tamamen yeni. Aynı zamanda, Polo 6.5 ile 8.0 inç arasında değişen farklı boyutlarda ekranlara sahip yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Ekranlar camla kaplanmış ve kabine akıllı telefonlara benzer yüksek teknolojili bir görünüm kazandırıyor.

2017-VW-Polo-1.jpg

Çok sayıda yeni renk seçeneği (toplam 14 dış cephe rengi mevcut) ve on iki farklı tekerlek seçeneği (14 - 18 inç, bazıları kontrast renklerde boyanmış), çok sayıda dekor ve 11 farklı koltuk kaplaması Polo'yu daha renkli ve daha kişisel hale getiriyor. Diğer kişiselleştirme seçenekleri arasında tam LED farlar, LED arka lambalar, nem ve güneş sensörü ile alerjen filtresi, akıllı telefonlar için kablosuz şarj (isteğe bağlı olarak endüktif anten bağlantısı da dahil olmak üzere), ayarlanabilir amortisörlü Sport Select süspansiyon düzeni ve bu sınıftaki en büyük panoramik açılabilir tavan pencerelerinden birisi bulunuyor.

2017-VW-Polo-2.jpg

Avrupa'nın birçok yerinde yeni Polo, yıl bitmeden önce piyasaya sürülecek ve bir dizi Euro 6 uyumlu motor aşamalı olarak sunulacak. İlk sunulacak güç çıkışı seçenekleri, 48 kW / 65 PS'den 110 kW / 150 PS'ye kadar uzanacak. İlk kez, Polo, 66 kW / 90 PS'lik bir güç çıkışı ile yeni geliştirilen 1.0 TGI bir doğal gaz motoruyla da satışa sunulacak. Buna ek olarak, dört benzinli ve iki dizel motor seçeneği mevcut ve hepsi standart olarak durdur / başlat sistemi ve rejeneratif frenleme modu ile donatılmış. Güç çıkışı 70 kW veya üstü olan her motor çift debriyajlı bir şanzıman (DSG) ile kombine edilebiliyor.

 

Doğal gaz

1.0 TGI, 66 kW / 90 PS, 5 vitesli şanzıman

 

Benzin

1.0 MPI, 48 kW / 65 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
1.0 MPI, 55 kW / 75 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
1.0 TSI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
1.0 TSI, 85 kW / 115 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
1.5 TSI 110 kW / 150 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
2.0 TSI 147 kW / 200 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile 

 

Dizel

1.6 TDI 59 kW / 80 PS, 5 vitesli manuel şanzıman
1.6 TDI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile

Kaynak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.274
Fotifoti

Yeni derken ? [emoji1] bu Almanların yenilik anlayışı beni benden alıyor. Gerçi haklarını yemeyelim 15 yılın ardından biraz içi değişmiş :)

c77d00d7ab5f85e415ab0b04743dd157.jpg 2002 Polo iç mekan [emoji12]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serkan306    70
serkan306

Hastayım bu VW'nin yeni kasa anlayışına, genel silueti değiştirme, biraz far, stop grubuyla oyna, bi tamponları değiştir, ahan da sana yeni kasa. Dış görüntüyü far grubunu değiştirerek 7. nesil Golf'e yaklaştırmışlar, kokpitte klima grubunun altı aynı kalsa da Allah var genelini değiştirmişler ama gösterge grubu da aynı. Yiyen çok ülkemizde maalesef ama ben yemiyorum bunları :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback    111
Leanback
8 saat önce, Fotifoti :

Yeni derken ? emoji1.png bu Almanların yenilik anlayışı beni benden alıyor. Gerçi haklarını yemeyelim 15 yılın ardından biraz içi değişmiş :)

c77d00d7ab5f85e415ab0b04743dd157.jpg 2002 Polo iç mekan emoji12.png

Mazda forumunda çekiniyorum VW'ni övmeye ama 2002 Polo'yu 4 sene kullandım, comfortline modeldi. Sınıfındaki muadil araçlara binince şahine binmiş gibi hissederdim, rakiplerinin çağ ötesinde araçtı konfor-kalite ve donanım olarak, zaten o zamanın Polo'sunda standart gelen 4 havayastığını şimdiki Polo'da alamıyordun, hala daha öyle mi bilmiyorum. Bora, Polo, B5 Passat hatta Lupo VW o dönemler cidden başka bişeydi. Fakat o yıllardan sonrası komple duraklama ve gerileme devri.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.274
Fotifoti
Mazda forumunda çekiniyorum VW'ni övmeye ama 2002 Polo'yu 4 sene kullandım, comfortline modeldi. Sınıfındaki muadil araçlara binince şahine binmiş gibi hissederdim, rakiplerinin çağ ötesinde araçtı konfor-kalite ve donanım olarak, zaten o zamanın Polo'sunda standart gelen 4 havayastığını şimdiki Polo'da alamıyordun, hala daha öyle mi bilmiyorum. Bora, Polo, B5 Passat hatta Lupo VW o dönemler cidden başka bişeydi. Fakat o yıllardan sonrası komple duraklama ve gerileme devri.

O dönemler aynen baya farklı güzel kaliteli araçlardır . Bu modeli saymazsak içerde büyük bir değişiklik olmadı . Yeni yeni diyorlar, Mazda o yeniliği makyaj olarak veriyor :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    731
Katil Balina

metni kim türkçeye böyle korkunç cevirmiş bilmiyorum ama o teknolojik olarak sıralanan çok az şeyi görecek kullanıcıları. hele türkiye'de dolu hali ile arabayı sekiz yüz bin milyor tl'ye falan satarlar. basarlar burada piyasaya "boşline"ı olur biter. 

vosvosa özel kişisel bi gıcığım var. kıl oluyorum bunlara. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mustafa Y.    49
Mustafa Y.
3 saat önce, Leanback :

Mazda forumunda çekiniyorum VW'ni övmeye ama 2002 Polo'yu 4 sene kullandım, comfortline modeldi. Sınıfındaki muadil araçlara binince şahine binmiş gibi hissederdim, rakiplerinin çağ ötesinde araçtı konfor-kalite ve donanım olarak, zaten o zamanın Polo'sunda standart gelen 4 havayastığını şimdiki Polo'da alamıyordun, hala daha öyle mi bilmiyorum. Bora, Polo, B5 Passat hatta Lupo VW o dönemler cidden başka bişeydi. Fakat o yıllardan sonrası komple duraklama ve gerileme devri.

Bende 6 sene 2003 dizel popo kullandım ve bi sonraki aracımın polodan başka bişey olmayacağı o kadar  kesindi ta ki iki airbag dayatması herşeyi bitirdi. Bu adamlar bize eşşek kadar değer vermiyo sıkıyorsa kendi ülkesinde satsın o arabayı deyip vw grubundan tamamen uzaklaştım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.274
Fotifoti
metni kim türkçeye böyle korkunç cevirmiş bilmiyorum ama o teknolojik olarak sıralanan çok az şeyi görecek kullanıcıları. hele türkiye'de dolu hali ile arabayı sekiz yüz bin milyor tl'ye falan satarlar. basarlar burada piyasaya "boşline"ı olur biter. 
vosvosa özel kişisel bi gıcığım var. kıl oluyorum bunlara. 

Klübe hoş geldin [emoji1]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3

Arkası aynı 1 serisi gibi olmuş. Ne olursa olsun vw benden uzak olsun.  Sevmiyim işte sevmiyim zornanmi :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    731
Katil Balina
11 saat önce, Fotifoti :


Klübe hoş geldin emoji1.png

hocam ben çoktur bu kulüpteyim de belli etmiyorum:)

sene 2014

mazda 2'yi ikinci elden  yeni almışım ama sağolsun önceki sahibi mavi arabaya altın rengi jant takmış. hani sarı olsa anlarım hatta onlan gezerim ama öyle böyle değil bildiğin 22 ayar altın.  tabi ilk işim jantları değiştirmek oldu. satılığa koydum, almaya gelen arkadaşın aracı polo. askerden yeni gelmiş gençten bir çocuk. ama aldığı araç dökülüyor. aktüel olanın  bir öncekinin bir öncesi olmalı. tarihin ilk pololarından. arka camlar manuel. ön camlar bile manuel olabilir. hatırlayamadım. arabada bir tek teyp ve radyo var. başka hiçbir şey yok.  ama şaka değil hiçbir şey yok. boya desen bitmiş, araba kırmızı cila yer yer yanmış, hasarlı boyanmış parçalar sırıtıyor.

neyse dedim kaça aldın arabayı? 20 bin dedi. yuh yahu dedim ben bu arabayı (mazda 2) 21 bine aldım; fonksiyonel deri direksiyon, klima, ön arka cam otomatik, cd-mp3 çalar, aux girişi, ön arka sis farı, isofix koltuk,  6 airbag, ısıtmalı katlanır elektrikli aynalar..  bu arabaya bu kadar para verilir mi....

şöyle biraz arabanın içine dışına baktıktan sonra;

abi arabanız çok güzel doğru diyorsun da ama bu volkswagen... polo:))))))

taam dedim, jantların hayrını gör:)) 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.558
İlhan

Yeni - Eski VW Polo Karşılaştırması

Alıntıdır

VW'in B Segmentinde yer alan ve başarılı satış adetlerine sahip olan Polo modeli yenilendi ancak bazı tartışmaları da beraberinde getirdi. VW'e pek de sempati ile bakmayan birçok kişi eleştirilerini sertleştirirken, VW markasına sempati duyan kişiler aracı fazlasıyla beğenmiş gibi görünüyor. Biz de bu doğrultuda kullanmaya başladığı yeni platfom ile boyutları hissedilir oranda büyüyen yeni Polo'yu bir önceki kasaya göre motor, boyut ve görünüm olarak karşılaştıracağız.

 

VW Grubu'da yeni kullanılmaya başlanan bütün motorlar yeni Polo'da kendine aynen yer buldu ve eski motorlar atık kullanılmayacak. Yeni sunulmaya başlanan ve yerine geçtikleri motor seçenekleri ise şu şekilde yer alıyor; (Tüketim ve performans verileri henüz açıklanmadı)

1.0lt 3 silindir atm.-benzin 65ps, 1.0lt 3 silindir atm.-benzin 75ps yerine geldi. 

1.0lt 3 silindir turbo-benzin 95ps (CNG 90ps), 1.2lt 4 silindir turbo-benzin 90ps yerine geldi.

1.5lt 4 silindir turbo-benzin 150ps, 1.4lt silindir turbo-benzin 150ps yerine geldi. 

1.6lt 4 silindir turbo-dizel 80ps, 1.4lt silindir turbo-dizel 75ps yerine geldi. 

1.6lt 4 silindir turbo-dizel 95ps, 1.4lt silindir turbo-dizel 90ps yerine geldi.

2.0lt 4 silindir turbo-benzin 200ps, 1.8lt silindir turbo-benzin 190ps yerine geldi. 

Not: Motor gücü 90ps'i geçen tüm motorlarda 7 ileri DSG otomatik seçeneği de bulunacak.

Boyutlar

Uzunluk: 4053mm - 81mm daha uzun

Genişlik: 1751mm - 63mm daha geniş

Yükseklik: 1446mm - 7mm daha alçak

Aksa aralığı: 2562mm - 94mm daha uzun (Arka koltuk diz mesafesinde önemli bir artış beklenebilir)

Ön baş mesafesi: 15mm daha fazla

Arka baş mesafesi: 30mm daha fazla

Bagaj hacmi: 351lt - 70lt daha fazla

 

Görünüm

 

VW'in son yıllarda araçların dış görünümlerinde yaptığı makyaj ve yenilik operasyonlarında dikkat çeken en önemli nokta, değişimlerin oldukça sınırlı bir düzeyde kalması diyebiliriz. Benzer bir durum yeni Polo modelinde de gerçekleşti ve araç hissedilir oranda büyümesine rağmen dış hatlarında önemli bir görsel değişim gerçekleşmedi.

 

Aşağıdaki karşılaştırmalı görselleri yorumlayacak olursak;

 

Ön tasarımda her iki kasanın da bakışları hemen hemen aynı olsa da yeni Polo'da motor kaputu bir miktar daha uzun görünüyor ve ön camdan panjura doğru bir şişiklik var. Ayrıca motor kaputu panjura doğru hissedilir bir eğri ile alçalıyor. Bu durum bir önceki kasada daha doğrusal bir şekilde gerçekleşiyordu. Ön aydınlatma tasarımı ise ilk bakışta benzer gibi görünse de yan çamurluğa taşan kısımlardaki sağa dönük V şekli farklılık yaratıyor. Ön tampon tasarımında ise, kullandığımız yeni Polo görseli R donanıma ait olmasın rağmen bir önceki Polo ile benziyor ancak sis farlarının tasarımında belirin bir fark olduğunu da söylemek mümkün. 

yeni-vw-polo-%25C3%25B6n-front-2018-1.jpg

Aracın yan görünümü ise genel yapı olarak aynı ancak, 2 dingil arası mesafenin hissedilir oranda artmış olması arka kapının gözle görülür şekilde uzamasını sağlamış. Benzer bir şekilde arka kelebek cam da daha büyük olmasıyla dikkat çekiyor. Kaputun öne doğru bombeli yapısı ise yan görünümde daha faza belli oluyor. Ayrıca uzamanın etkisi ve yükseklikte azalma olması yeni Polo'nun daha basık görünmesini sağlıyor. Stoplardan başlayıp öne doğru uzanan ve kapı kollarından geçen ütü izi ise yeni Polo'da kullanılan en belirgin tasarım farklarından bir tanesi denilebilir. 

yeni-vw-polo-yan-2018.jpg

Arka görünüm ise aynen yan ve ön görünümde olduğu gibi oldukça benzer ve en önemli farklılığı arka stopların daha basık ve sert hatları oluşturuyor. Ayrıca arka cam da bir miktar daha eğimli yapıya sahip. Arka tamponun genel hatları da bir önceki model ile hemen hemen aynı. 

yeni-vw-polo-arka-2018.jpg

Yukarıda değerlendirdiğimiz ön, yan ve arka görünümlerden kısaca özetleyebileceğimiz; Yeni VW Polo'nun tasarım dilinin değişmediği, ancak büyümenin etkisi ve VW'in mevcut tasarım detaylarının günümüz bakışıyla yansıması daha sportif ve modern görünümlü bir aracın ortaya çıktığını gösteriyor.

 

Diğer taraftan VW tasarımcıları, iç tasarımda tabir-i caiz ise devrim yapmışlar ve kokpiti baştan aşağı değiştirmişler. Aracın dışında bu derece tutucu davranan bir marka, içinde nasıl oldu da bu kadar büyük bir değişim gerçekleştirdi anlamak gerçekten de zor. Aynı kalan tek detay VW'in 2015 yılında kullanmaya başladığı direksiyon simidi olmuş. Bunun haricinde her şey değişik ve en ufak bir ortak nokta bulunmuyor. 

 

VW'in klasik kokpit anlayışı yeni model ile birlikte uçup giderken, yerine son dönemlerde karşımıza çıkan VW konsept modellerde karşılaştıklarımıza benzer ve oldukça modern bir kokpit gelmiş. Öyle ki, bir önceki kokpite göre en ufak bir benzerlik bulunmuyor da diyebiliriz. Gövde rengi ile aynı olan ve kokpiti ikiye bölen kalın detay vites kolunun 2 tarafında da kendini net bir şekilde gösterirken, krom kaplı açma kollarına kadar da uzanıyor. Elimizdeki görsellerden anladığımız kadarıyla en donanımlı versiyonlar karşımıza çıktı ve gerek orta konsoldaki dev bilgi eğlence ekranı, gerekse de tamamen dijital göstergeler kokpitin oldukça zengin görünmesini sağlıyor olsa da, daha düşük donanım seviyelerinde sunulacak olan küçük ekranlı (6.5inch) bilgi-eğlence sistemlerini ve analog göstergeleri görmek şart diye düşünüyoruz. 

yeni-vw-polo-kokpit-2018-1.jpg

yeni-vw-polo-kokpit-2018-2.jpg

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.274
Fotifoti

Bir şey sorcam; Alttaki mi yeniydi üstte ki mi? [emoji12]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3
6 saat önce, Fotifoti :

Bir şey sorcam; Alttaki mi yeniydi üstte ki mi? emoji12.png

Tipik vw işte en yenisi eskisi :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    746
Ali

Golf Highline  üzerinde satılan ekranı bunlara monte etmiş. Fakat ekranı kullandığımızda sürüş özellikleri ve yakıtı vs. çok fazla detayları ile sunuyor. Ama bunu boşline ve comfortline eklemeyeceği için alacakların çoğu kullanmayacak. Direksiyon dersen diğer vw modellerinden alışmış olduğumuz gibidir. Golf ile bazı yerleri bire bir aynı. Motor seçenekleri ülkemiz vergi şartlarına takılmadığı için bu modeli alacak insanlar çeşitlilikten yararlanacaktır. Eski polodaki gibi kaliteyi düşük tutarsa yazık. Hyundai i20 ve fieasta benzinlisi çok yakıyor ve vw bunu yine avantaja dönüştürecek. Adamlara kızsam da çok sevmesem de almanyadaki kuzenlerle konuşunca oradaki donanım ile gelse bende alırım :D  Birde dsg garantisi amerika ile aynı olacak. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    900
Mümin
11 dakika önce, Ali :

:D  Birde dsg garantisi amerika ile aynı olacak. 

bu olursa zaten en çok Honda C segmentinde etkilenir. Çünkü piyasası olsun ve otomatik sorunsuz olsun diyen herkes Civic alıyor bu memlekette.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.558
İlhan
16 saat önce, Fotifoti :

Bir şey sorcam; Alttaki mi yeniydi üstte ki mi? emoji12.png

 

10 saat önce, NeW3 :

Tipik vw işte en yenisi eskisi :2funny:

Özellikle Golf'te ben hiç ayırt edemiyorum. Hangisi yeni/eski hangisi kaçıncı nesil. Şu an piyasa halen 7.nesil mi var ?

Geçmiş zaman şöyle bir konu açmıştım, biraz nostalji yapalım. :D

 

 

11 dakika önce, Ali :

Birde dsg garantisi amerika ile aynı olacak. 

Çin'de aynı garantiyi isterik diyordu bir dönem...

Hatta bunu duyan Türkiye'deki Vw kullanıcıları da acaba bizde sahip olur muyuz bu garanti süresine diye forumlarda konuşuyorlar. Hatta birlik olup bastıralım, 10 yıl garantiyi bizde isteyelim diye organize olmaya çalışıyorlardı. 

Vw emisyon skandalı bizde konuşulduğu kadar, adamların forumunda enine boyuna konuşulmamıştır herhalde. Bir çok kullanıcı çevre ve insan sağlığı, yalan/dolan hakkında konuşmak yerine. Kendi araçlarının performansının düşüp/düşmeyeceği, yakıt sarfiyatının artıp/artmayacağını konuşuyordu ilgili forumlarda. Emin olun Dsg sorunu bizde konuşulduğu kadar, onlarda konuşulmuyordur. :D

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    746
Ali

@İlhan abi İnsanlarımız bu bilinçte yetişmediği için çok fazla önemsemiyor.  Ülkemizde hileli motorlu araçlar normal bir şekilde gündelik yaşantımızda aramızda yer alıyor. Devlet bu bilinçte değil ondan dolayı insanlarımıza artık kızamıyorum.  Vw geçtim o eski corsalara chip yapıp arkadan siyah duman atmasını sağlayanlara bile yaptırım yok. :) 

36 dakika önce, Mümin :

bu olursa zaten en çok Honda C segmentinde etkilenir. Çünkü piyasası olsun ve otomatik sorunsuz olsun diyen herkes Civic alıyor bu memlekette.

Doğuş para kazanmak için çok fazla üstüne düşmez. 
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen’in 2018 Polo modeli yarı hibrit sistemiyle gelecek. Talepteki düşüş ve katı CO2 emisyon standartları nedeniyle dizel motorlar terk ediliyor.
       
       
      Volkswagen altıncı nesil 2018 Polo’da kullanılması planlanan 1.5 litre dört silindirli motorun geliştirmesini durdurdu. Bunun yerine benzinli – elektrikli yarı hibrit sistem kullanılacak. Yeni alüminyum blok, yüksek basınçlı enjeksiyonlu motor Volkswagen’in küçük motorlar atağının bir parçasını oluşturacaktı. Bu seride güncellenen yedinci nesil Golf’te kullanılan 1.5 litre dört silindirli direkt enjeksiyonlu benzinli motor da bulunuyor. Ne var ki, yüksek mühendislik maliyetleri, sıkı CO2 ve Nox emisyon standartları ve Avrupa’da B segmentinde azalan dizel talebi, Volkswagen’in dizel skandalı ile de birleşince, firma küçük dizel motorlar stratejisini bırakmaya ve benzinli – elektrikli hibrit sistemler geliştirmeye karar verdi. Bu konudaki açıklama da VW’nin Ar-Ge yöneticisi Frank Welsc’ten geldi.
       
      Geçen hafta İspanya’da yeni Golf’ün tanıtımında konuşan Welsch yeni stratejilerinde dizellerden vazgeçmelerinde özellikle etkili bir egzoz arıtma sistemi geliştirmenin yüksek maliyetinin rol oynadığını söyledi. Welsch “Sadece katalizör sistemi için 6 – 8 bin euro malzeme maliyeti çıkıyor. Katalizör sistemi en az motorun kendisi kadar pahalı. Polo’ya dizeli eklersek otomobilin fiyatının %25’i arıtma sistemi maliyetinden oluşuyor” dedi.
       
      Öte yandan, Welsch Volkswagen’in Polo ve gelecek versiyonlarında dizel motorlar sunmaya - yeni giriş seviyesi T-Cross SUV de buna dahil - ne zaman tam olarak son vereceklerini net şekilde belirtmedi. 1.6 litre dört silindirli motorun günlerinin sayılı olduğunu söyleyen Welsch EA827 için “Üç ya da dört yıla ortadan kalkacak” dedi.
       
      Volkswagen’in ürün serisinde dizel küçük motorlara alternatif sunacağını doğrulayan Volkswagen’in Ar-Ge yöneticisi, “Çok uzak olmayan bir zamanda insanlar benzinli motorlu yarı hibrit otomobilleri tercih edecekler” diye konuştu.
       
      Volkswagen’İn yeni nesil modellerinin geliştirme süreçlerini takip eden Welsch hibritlerin giderek sıkılaşan emisyon standartlarına ekonomik ve uygulanabilir bir yanıt olabileceğini savunuyor ve “Bir yarı hibrit sistem hem ucuz hem de küçük kapasiteli dizel ile aynı CO2 seviyesine sahip ve Nox emisyonu çok daha az” diyor.
       
      Yeni planlar dahilinde Volkswagen ağırlıklı olarak yeni Golf 1.5 TSI Evo Blue Motion için tanıtılan sistem gibi yeni elektrikli sistemlere yatırım yapacak. Welsch enerji geri kazanımı için 48 volt sistem kullanılacağını, en yeni sistemde dört kat daha fazla enerji elde edilebildiğini belirtiyor.
       
      Sürüş sistemi stratejisindeki değişikliğin sonucu olarak, mevcut beşinci nesil Polo’da sunulan Volkswagen turboşarjlı 1.4 litre üç silindirli dizel motorunun da üretimini durdurma kararı aldı. Motorun piyasadan ne zaman tamamen çekileceği ise henüz belirsiz.
       
      1.5 litre dört silindirli dizel motorun sonlandırılma kararına karşın, Welsch firmasının yaygın şekilde kullanılan 2.0 litre dört silindirli dizel motorunun (EA288) ise korunacağını vurguladı. Welsch “2.0 litre kesinlikle iyi bir geleceğe sahip. 1 ya da 1.5 yıl içinde yeni nesil çıkacak” dedi.
       
      Welsch ayrıca yeni 2.0 litre motorun kod adının EA288 EVO olduğunu doğruladı ve motorun CO2 emisyonlarının ciddi oranda düşürüleceği sinyalini verdi.
       
      kaynak

    • Ali
      Yazan: Ali
      FBI, Volkswagen'ın üst düzey yöneticisi Oliver Schmidt'i, emisyon skandalı sonrasında ABD yasalarını ihlal etmek suçlamasıyla tutukladı. 2014 ve Mart 2015 döneminde Alman otomotiv devi Volkswagen'ın ABD yasalarına uyum ofisinin başında bulunan Schmidt, Florida'da emisyon skandalına yönelik yürütülen bir soruşturma kapsamında Detroit'te tutuklandı. 
      Alman Volkswagen ise yaptığı açıklamada, ABD Adalet Bakanlığı ile işbirliğinin sürdüğünü, fakat yürüyen bir soruşturma ile ilgili şu aşamada henüz bir açıklama yapılmayacağını bildirdi.
      Volkswagen hakkında New York ve Massachusetts federal savcılık ofisleri tarafından yürütülen soruşturmada hazırlanan iddianameye göre Oliver Schmidt, Alman devinin ABD emisyon yasalarını ihlal etmesinde büyük rol sahibi olarak nitelendiriliyor.
      Bu arada tutuklama kararı, VW ve AMD Adalet Bakanlığı arasında emisyon skandalı nedeniyle 2 milyar doları aşan bir anlaşmanın arefesinde geldiği de dikkat çekti.
      Kaynak :http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1346196-volkswagen-yoneticisi-oliver-schmidt-fbi-tarafindan-tutuklandi
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen yeni Golf’ü sunar. Alman üretici 2017 Golf modelini resmi olarak gün yüzüne çıkardı. Yeni Vw Golf 2017 teknik iyileşmeleri ile öne çıkıyor.     Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess: “Yeni Golf, Volkswagen’in tarihindeki en büyük ürün atağının başlangıcını temsil ediyor”. Volkswagen kapsamlı bir güncellemeden geçirdiği Golf modelini bugün Almanya Wolfsburg’daki Autostadt içinde bulunan kulesinde tanıttı. Güncellenen otomobil yeni bir tasarım, yeni motor teknolojileri, asistan sistemler ve yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Kompakt sınıfında dünyada ilk kez en üst seviye “Discover Pro” multimedya sistemi jest kontrolü ile çalıştırılabiliyor. 9.2 inç ekranı ile sistem konsept ve görünüm olarak yine Golf’te yeni bir özellik olan dijital kontrol paneli ile bütünlük içinde. Güncellenen Golf yarı otomatik sürüş fonksiyonlarına sahip ilk kompakt otomobillerden birisi. Yeni trafik sıkışıklığı asistanı otomobilin yoğun trafikte sürücü müdahalesi olmadan dur-kalk yapmasını ve ilerlemesini sağlıyor.

      Volkswagen Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni otomobilin dünya prömiyerinde şunları söyledi: “Güncellemede en çok yeni nesil multimedya ve bağlanabilirlik özelliklerine odaklanıldı. Başka hiç bir kompakt otomobilin Golf’ten daha akıllı, güvenli ya da interaktif olmadığını söyleyebilirim. Volkswagen ivme kazanıyor. 2017’de ondan fazla yeni model ve büyük güncellemeler tanıtacağız. 2020 yılı itibariyle bütün serimiz yenilenmiş olacak”.

      Piyasaya çıktığı ilk günden bu yana 33 milyon satılan efsane model Golf’ün yeni güncellemeyle kazandığı potansiyel sahip olduğu asistan sistemlerden anlaşılabiliyor. Bunlar arasında ön kısım asistanı ve yaya takibi, yeni trafik sıkışıklığı asistanı ve acil durum assitanı gibi teknolojiler var. Firmanın yönetim kurulu üyesi ve baş mühendis Dr. Frank Welsch 2017 model yılı Golf ile birlikte kompakt sınıfında ilk kez otomatik sürüş özelliklerine de yer verdiklerine dikkat çekti. Welsch bu teknolojilere ilişkin şunları söyledi: “Şerit asistanı ve şeritten ayrılma uyarısı sistemi, uyumlanabilir seyir kontrolü ACC ve trafik sıkışıklığı asistanı gibi özelliklerin birlikte çalışması sayesinde, trafik sıkışıklığı asistanı saatte 60 km’ye kadar hızlarda, dur-kalk yapılan yoğun trafikte otomobilin hakimiyetini sürücüden devralabiliyor. Sistem direksiyonu, freni ve gazı kontrol edebiliyor”.
       
      Yeni Golf’teki bu inovasyonlara TSI motor ailesi eşlik ediyor. Güncellenen Golf yeni turboşarjlı 1.5 TSI Evo motorla geliyor. Bu motor 110 kW/150 hp güç çıkışına sahip, dört silindirli ve değişken aktif silindir yönetimi (ACT) sistemi ile geliyor. Bunu 96 kW/130 hp gücünde yine ACT teknolojili BlueMotion versiyon takip ediyor. Bu versiyon aynı zamanda boş viteste giderken motoru geçici süre için kapatabiliyor.

      Dr Welsch yeni motorlar için ise "Yeni Golf bu motorlarla benzerlerine kıyasla bir litre daha az yakıt harcıyor. Buna akıllı sürdürülebilirlik diyoruz. Bu herkes için ulaşılabilir bir ilerlemedir” dedi. Volkswagen aynı zamanda Golf GTI’ın da performansını arttırdı. Motor artık 169 kW/230 hp ya da 180 kW/254 hp güç seçenekleriyle gelecek. Yeni 7 kademe DSG (çift debriyajlı) vites yüksek verimlilikli bir alternatif olarak aşamalı şekilde 6 kademe DSG viteslerin yerini alacak.

      Volkswagen Golf güncellemesi iki ve dört kapılı versiyonları, Golf Variant, sportif Golf GTI ve Golf GTE’yi kapsıyor. Yeni Golf’ün tanıtıldığı Wolfsburg, aynı zamanda modelin yedi neslinin de geliştirildiği ve üretildiği yer. Yeni Golf tasarımıyla da önceki nesillerden ayrılıyor. Değişiklikler arasında yeni tamponlar, halojen farlar ve LED gündüz sürüş ışıkları, xenon farların yerini alan yeni full LED far seçeneği, yeni ön kanatlar, full LED arka lambaları ve alaşım tekerlekler bulunuyor.
       
      2017 model yılı Golf’ün ön satışları bu Aralık ayının başında başlayacak. Modelin giriş fiyatı değişmeyecek. Volkswagen gelecek hafta Los Angeles otomobil fuarında sıfır emisyonlu yeni e-Golf’ün de prömiyerini gerçekleştirecek.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Bu konuyu açmamda ki sebep. @emregc arkadaşımın aşağıda ki mesajına istinaden olmuştur.
       
      "Mazda'nın Skyactiv projesi ile tasarımda , sağlamlıkta ve ekonomiklikte yaptığı baştan ayağa iyileştirmeleri bu görüşten muaf tutuyoruz. Ama VW,  Audi, BMW , Mercedes  gibi yenisi ile  3 sene önceki kasası arasında çok fark  olmayan araçlar için harcananlar havaya gitmektedir, yani hava atmak için ."
      1. Nesil Golf  
      1974 yılında "Maksimum bagaj kapasitesi ve güvenlik" vaad ederek pazara katıldı.

       
       
      2. Nesil Golf
      1986 yılında ABS sistemi ilk kez modellere uygulandı.
       

       
      3. Nesil Golf
      Golf 20 yaşında.
       

       
      4. Nesil Golf
       
      Isıtmalı koltuklara ve yan hava yastıklarına sahip ilk Golf.
       

       
       
      5. Nesil Golf
       
      2003 yılında 6 farklı hava yastığıyla üretime sunuldu.

       
       
       
      6. Nesil Golf
       
      2008 yılında az yakıt tüketimi sağlayan Turbo Dizel motor teknolojisine geçildi.
       

       
      7. Nesil Golf
       

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×