• MazdaClubTR 10. Yıl Hediyeleri Mart Ayı Kazananları

    MazdaClubTR 10. Yıl Hediyeleri Mart Ayı Kazananları


    MazdaClubTR

    MazdaClubTR 10.Yıl Hediyelerinin Mart ayı kazananları belli oldu. 

    MazdaClubTR 10.Yıl Hediyeleri

    Lider Tablosu linkinden de görebileceğiniz gibi Mart ayında ;

    Toplamda ;

    @Fotifoti 82 beğeni ile birinci olarak 10 puan,
    @Zealot 81 beğeni ile üçüncü olarak 6 puan,
    @Oziyal 79  beğeni ile ikinci olarak 4 puan,
    @Servet de 72 beğeni ile 4. olarak 3 puan aldı.

    Bildiğiniz gibi bunun yanında teknik konular yani Modeller kategorisi altında yer alan konularda en çok beğeni alanlara da puan veriyorduk. Buna göre ;

    2017 Mazda MX-5 RF ( Hardtop ) Mayıs Ayında Türkiye'de konusundaki mesajı ile @Servet e 8 Puan
    Mazda CX-3 ile Yedigöller Hüsranı konusu ile @Fotifoti'ye 6 puan
    3. Nesil Mazda 3 Bagaj Havuzu ve Paspas konusundaki mesajı ile @Tarahumara'ya 4 Puan
    FL22 Antifriz Mazda Türkiye Bulunmama Problemi konusundaki mesajı ile de  @Ekrem Usta RX-8 e 3 puan verilmiştir.

     

    Bunların toplamında ;
     

    @Fotifoti 16 puan ile  birinci olarak Mazda Polar,
    @Servet 11 puan ile ikinci olarak  Mazda Yelek ve Gömlek,
    @Zealot da 6 puan ile 3. olarak Mazda T-shirt + kartvizitlik + 2GB Mazda 3 USB kazandı.
     
    Buna ek olarak Mart ayının birincisi olması sebebi ile @Fotifoti 5 ayın sonundaki Periyodik Bakım oylamasına katılma hakkı kazanmış bulunmaktadır.

    Bizden ve @Mazda Türkiye'den bir hatıra olmak üzere üyelerimizin hediyelerini güle güle kullanmalarını diliyoruz.


    Ekrem Usta RX-8 ve Fotifoti bunu beğendi


    Kullanıcı Yorumları




    Osman Örengül

    yanıtlandı

    Ben her ödül törenine katıldım ama elim boş geri gönderiyorsunuz, bari @Servet abimin dediği gibi çay ısmarlayın da gönlümüz olsun :tey:

    Servet bunu beğendi

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    11 dakika önce, Servet :

    Çay varmı yelek ceplerinde :D

    Evden iki tane demlik poşeti koydum ceplerine :D 

     

    9 dakika önce, Osman Örengül :

    Ben her ödül törenine katıldım ama elim boş geri gönderiyorsunuz, bari @Servet abimin dediği gibi çay ısmarlayın da gönlümüz olsun :tey:

    Fırsatları değerlendiremedin suçlu biz mi olduk ? :D 

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    Osman Örengül

    yanıtlandı

    6 dakika önce, Burak :

    Fırsatları değerlendiremedin suçlu biz mi olduk ? :D 

    Estağfurullah abi, suç bende farkındayım :) Daha agresif olmam gerekiyor. Ama çay önemli onu da belirtmeden geçemeyeceğim. Bu arada bugün yarın çay planı yapmazsanız sevinirim. Günübirlik Afyon' a gidip geleceğim, bensiz sıkıcı bir ortamda buluşmanızı istemem ;D

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    1 dakika önce, Osman Örengül :

    Estağfurullah abi, suç bende farkındayım :) Daha agresif olmam gerekiyor. Ama çay önemli onu da belirtmeden geçemeyeceğim. Bu arada bugün yarın çay planı yapmazsanız sevinirim. Günübirlik Afyon' a gidip geleceğim, bensiz sıkıcı bir ortamda buluşmanızı istemem ;D

    Buluşuyoruz desek sen Afyon'da bile olsan kaçırmazsın :D  ama seni yormamak için bir plan yapmıyoruz :D 

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş

    Puanlar icin teşekkürlerlerimi arz ederim :) her şey forum icin . Ben yolda kalmaya devam edeyim iyi beğeni geliyor

    Servet ve Efebey bunu beğendi

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş

    Sayın atminim Lipton olmasına özen gösterin lütfen yoksa pisleşirim

    Puanlar icin teşekkürlerlerimi arz ederim her şey forum icin . Ben yolda kalmaya devam edeyim iyi beğeni geliyor

    Allah yoldan çıkarmasın

    Fotifoti bunu beğendi

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    Sayın atminim Lipton olmasına özen gösterin lütfen yoksa pisleşirim

    Allah yoldan çıkarmasın

    fena depresyondayım her an çıkabilirim, dualarınızı esirgemeyin sayın abim şimdi bir Bursa yapayım sonra Allah Kerim
    Servet bunu beğendi

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    Teselli hediyesi yok mu?   

    Abi kimse teselli etmezse ben çay ısmarlarım

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    Her zaman [mention=2020]Fotifoti[/mention] kardeşimsin

    Haftaiçi araşalım

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    2 saat önce, Osman Örengül :

    Ben her ödül törenine katıldım ama elim boş geri gönderiyorsunuz, bari @Servet abimin dediği gibi çay ısmarlayın da gönlümüz olsun :tey:

    Osman abi bende sen gibiydim acıyıp mx-5 verdiler. Biraz dayan sanada bir mazda6 2.2 verirler:tey:

    Servet ve Osman Örengül bunu beğendi

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    Osman Örengül

    yanıtlandı

    7 saat önce, Ali :

    Osman abi bende sen gibiydim acıyıp mx-5 verdiler. Biraz dayan sanada bir mazda6 2.2 verirler:tey:

    @Ali ağzından bal damlıyor, @Burak abi bu sese kulak verin ;D Afyon'dan selamlar...

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    1 dakika önce, Osman Örengül :

    @Ali ağzından bal damlıyor, @Burak abi bu sese kulak verin ;D Afyon'dan selamlar...

    Mazda6 2.2 artık ben bile rüyamda göremem ama bakarsınız siz görürsünüz :D

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş

    Hediyeler evde yer kaplıyor artık teslim edeyim bunları :D Yarına ne dersiniz ? Hem Perşembe günleri @Osman Örengül 'e de uyuyor :D Sonra katılamayınca uykusu kaçıyor :D@İlhan Sen de buna katıl artık yahu kaç oldu :D 

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş

    Saat ve mekan olarak Anadolu yakası uygun ise katılmak isterim beyler

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    18 dakika önce, Servet :

    Saat ve mekan olarak Anadolu yakası uygun ise katılmak isterim beyler

    Senin katılım mecburi zaten :D Hediye takdim edilecek :D

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş
    19 dakika önce, Servet :

    Saat ve mekan olarak Anadolu yakası uygun ise katılmak isterim beyler

    arabaya da bakmamız lazım... =)

    Servet bunu beğendi

    Bu yorumu paylaş


    Yorum bağlantısı
    Sitelerde Paylaş




Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.