Jump to content
TylerDurden

Yeni Mazda 3 Servisin Rengi Tutturamaması

Tavsiye Edilen Mesajlar

TylerDurden    18
TylerDurden

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz ay 2014 model sedefli inci beyazı aracımızla maddi hasarlı küçük bir kaza geçirdik. Ön tampon şoför tarafı biraz hasar gördü, aracı kasko deldirerek yaptırmaya karar verdik. 11 Martta servise götürdüm aracı, 12 martta eksper aracı gördü, ızgarayı çevreleyen mikelaj ve sis farlarının perçinleri aynı gün sipariş geçildi. Tampon ise onarılıp boyanacaktı. Parçalar 23 martta gelmesine rağmen servis aracımı 30 martta teslim aldı ve işleme başladı. 4 Nisanda aracı bana teslim ettiklerinde tamponun boyanan kısmının sedefli beyazla ilgisinin olmadığını, opak beyaz olduğunu gördüm, servis yetkilerine söyledim ama ısrarla boya koduna göre yapıldığını söylediler. Aracın üzerince gösterince tekrardan boyatabileceklerini söylediler ama araca ihtiyacım olduğu için hem de aynı servise tekrar güvenemediğim için aracı teslim aldım. Bu arada onarım da boyama da servis dışında yapılmış. Tekrar boyatma hakkım saklı mayısta 6. ay bakımına gideceğim. Mazda Türkiye'yi aradım yarın dönüş yapacaklar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    764
Katil Balina

öncelikle geçmiş olsun.

sedefli beyaza opak boya basmak!? olacak şey değil gerçekten. bunlar görmemiş mi yaptırdıkları yerden teslim alırken? bi kontrol etmemişler mi?

bu boya kodu yalanı da aldı başını gitti. en ufak hatada "abi koda göre yapıyoruz"un arkasına sığınıyorlar.. güzel kardeşim koda göre yapıyorsun da olmuş mu bi bak bakalım!. o kod allahın emri değil ya, kolaylık sağlasın diye var. senin işin de rengi tutturmak en nihayetinde.

bi de aracınız yeni. hani bazen koda göre yaparlar da araç eskidiğinden renk tutmayabiliyor. ama bunda o durum da yok.

benim araç da renk çok zor tutturulabilecek mika mavi, "aurora blue" diye geçiyor. sağ çamurluk ve kapı boyalı ama dokusundan rengine kadar o kadar şahane yapmışlar ki dışarıdan anlamak tamamen imkansız, ancak cihazla mümkün olabilir.

demek ki yapabilen yapabiliyor. benimki ankara'da yapılmış ama neresi olduğunu bilmiyorum. yoksa tavsiye ederdim tabi siz nerede oturuyorsunuz bilemedim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mursel_Balci    432
Mursel_Balci

Geçmiş olsun. ben de eski beyaz renk aracımı bu renk tutmamasından dolayı aynı yeri 3 kez boyatmıştım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
TylerDurden    18
TylerDurden

Teşekkür ederim Üstatlar, aslında başıma gelecekleri bildiğim için ben de opak beyaz istemiştim ama araç bulmak zor olduğundan aldım. 
Şimdi tamponun sol tarafı sedefli beyaz, sağ tarafı opak beyaz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
eshotcu    26
eshotcu

Merhabalar arkadaşlar benimde bir sorum olucak . Benim aracım yeni mazda kırmızı ön tarafında kimsenin çözemediği lekeler olmuştu servis asit dedi, sanayide boya hatası dediler sonuçta üstüme kaldı, neyse ben burundaki plastik bölümü ve tamponu boyatma kararı verdim, ama tek korkum tutmaması. Acaba sedefli kırmızıda da sorun oluyor mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.555
Mehmet Özdemir

Mazda türkiye veya servislerden şasi numaranıza göre renk kodunu isteyin. İyi referanslı bir yerde problemsiz halledersiniz umarım. Kolay gelsin..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Devrim Babacan    493
Devrim Babacan

...Mazda Türkiye'yi aradım yarın dönüş yapacaklar.

Tyler Bey. :)

 

Son durum nedir acaba? Mazda dönüş yaptı mı? Aracınız tekrar boyandı mı? Netice nasıl acaba?

 

Teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
TylerDurden    18
TylerDurden

:) Merhaba Devrim Bey,

Servis tekrardan boyattı, bu konuda bir sorun çıkartmadılar. Renk daha iyi oldu ancak yine de istenilen seviyede değil.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Devrim Babacan    493
Devrim Babacan

Anladım. Geçmiş olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.168
Revivo73

Kaporta ve boya işlemleri için Bursa'da bildiğim ve gittiğim yer vardır; işi çok iyi bildikleri için bırakın renk tutmamasını orjinali kadar temiz yapıyorlar, en son 2009 Peugeot'mu onlara yaptırmıştım, Peugeot'u sattığım kişi orjinalliğine hayran kalmıştı ve o da cok rahat sattığını söyledi. Yani bu işlerde bildiğin yeri seçmek çok önemli; senin durumda yeri sen değil, servis seçmiş gibi görünüyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    764
Katil Balina

ben de şimdi tırstım. iki ay önce arabayı verdiğim kuzenim küçük bi kazaya karışmış daha doğrusu garibim yerinde dururken herif gelip sol arka kapı ve çamurluğa vuruyor. tutanak falan derken %100 haklı tabi şimdi servis yapacak da bu işler biraz sakat belli.

daha önce küçük bi işlem için ankara şaşmazda bi arkadaşın akrabasına vermiştik o da en iyi boyacıya yaptıracaz tabi diyordu ve gerçekten biraz zor bir renk olmasına rağmen mükemmel yaptılar. cihaz mihaz dışında her türlü ışıkta anlamak imkansız.

şimdiki kaza da tesadüf aynı yer.. bunlar beceremez diye tırsmaya başladım inceden.. sevis mervis ama yapamıyorlar bazen. bu işte uzmanlaşmış kimileri var ellerine su dökemezler bence.. yani bendeki neyiceyi görünce gerçekten şaşırmıştım..

bi de servis boya kodu diye basıyor boyayı hiç bakmıyor.. diğerleri yıpranma payı bilmem ne renk solması falan derken çok daha iyi iş çıkarıyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
sametdemirdal    3
sametdemirdal

benim aracı aldığım kişi 2006 yılında araç 1 haftalıkken sürücü tarafından motorsiklet çarpmış aydın da mazda servisi olmadığı için aracı yükletip izmire servise göndermişler kazanın fotoğraflarını da gördüm servisin rahatlıkla halledebileceği düzeydeydi servis kayıtlarında doğrultma boyama(sol ön çamurluk ve sol ön kapı) yazıyor, araç sedefli kırmızı ama dikkatlı bakınca sol tarafı komple kan kırmızıya dönüştürmüş servis herhalde rengi tutturamadıkları için hasarsız olan diger bolumleride boyayıp geçmişler servislere de güvenilmiyor artık herkesin şansına kalmış aracın basında beklemek lazim 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

bizimde aynısı olmuştu!!!! ama sağ çamurluk boyanmıştı ve bilğiniz sedefler fazlaydı. evet yanlış değil sedefleri fazlaydı yani camurluk bıldıgınız sarı gıbıydı.

e tabı baya sert cıkınca hatırlamıyorum markayı ama autoking gibi bir yere yaptırmışlardı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
kralmali    0
kralmali
03.10.2015 at 16:54, revivo73 :

Kaporta ve boya işlemleri için Bursa'da bildiğim ve gittiğim yer vardır; işi çok iyi bildikleri için bırakın renk tutmamasını orjinali kadar temiz yapıyorlar, en son 2009 Peugeot'mu onlara yaptırmıştım, Peugeot'u sattığım kişi orjinalliğine hayran kalmıştı ve o da cok rahat sattığını söyledi. Yani bu işlerde bildiğin yeri seçmek çok önemli; senin durumda yeri sen değil, servis seçmiş gibi görünüyor...

hocam bana o adresi verebilir misiniz bursada

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Riot03    13
Riot03

Buradan sedefli inci beyaz renginde yardımcı olabilirim 25D/R Formülü-Sikkens Boya tutuyor.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
alpulusoglu    21
alpulusoglu
03.10.2015 at 08:55, TylerDurden :

:) Merhaba Devrim Bey,

Servis tekrardan boyattı, bu konuda bir sorun çıkartmadılar. Renk daha iyi oldu ancak yine de istenilen seviyede değil.

mazda merser mi acaba boyattıgınız servıs ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • doganayomer
      Yazan: doganayomer
      Kavşakta dönemeyen bir arkadaş arka soldan tampona çarptı, ilk başta sadece tok diye bir ses geldi dönüp baktığımda bana uzun uzun korna çalıyordu  duramayan çarpan kendisi birde üstüne laf yedik.  Tutanak tutalım dedim hasara bakalım öyle tutalım dedi, baktık bizde bir şey yok karşı araba biraz hasarlı ben razıyım helalleşelim gidelim dedi. Ve gittik.




    • UtkuSaray
      Yazan: UtkuSaray
      Arkadaşlar Merhaba,
      2. Nesil Mazda 3 Beyaz Sedan üzerine krom kırmızı kaplama yapsam sizce nasıl olur ? 
      İnternette bir çok araca uygulanmış fazlasıyla örnekleri mevcut. Gayet hoş duruyor ancak mat kırmızı mı yoksa krom kırmızı mı yapsam diye kararsız kaldım.
      Fikirlerinizi bekliyorum. 
    • İsmetoguz7
      Yazan: İsmetoguz7
      Selam arkadaşlar,
      Ayın 15 inde aracıma hem bakım yaptırdım hemde tamponda ufak bir sürtmeden ötürü boya kalkması vardı. Neyse rötuş işlemi kötünün iyisi derecede yapıldı. Çok memnun kalmasamda eskisine göre daha iyi  oldu. İşlem sonrası bana bir gün kesinlikle su değmemesi gerektiği söylendi. Bende biraz pimpirikli biri olduğum için bir gün değil tam 3,5 gün ne su ne başka birşey olmamasına dikkat ettim. 3,5 gün sonunda aracımı kendim köpük ve tazyikli su ile yıkadığımda yapılan bütün rötuş boyasının ortadan kalktığını ve hiçbir boya kalıntısı dahi kalmadığını gördüm.
      Daha önce buna benzer bir durum yaşayan var mıdır? Bu rötuş boyası böyle bir yıkamada kalkacak birşey midir? Ki bütün işlmeler yetkili serviste yapıldı.
       

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×