Jump to content
Efebey

Yeni Honda Civic Hatchback Fiyatı Açıklandı !

Tavsiye Edilen Mesajlar

Efebey    467
Efebey
Honda'nın hafif makyaj ile güncellediği Civic hatchback fiyatları belli oldu. 
 
qxj77qvu.jpg
 
Yeni Civic hatchback fiyatı 64.300 TL'den başlıyor.
 
Honda'nın ilk olarak Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergilediği yenilenen Civic hatchback, Türkiye lansmanının gerçekleştirildği 2015 İstanbul Autoshow'un ardından, satışa çıkıyor. 
 
Önceki modele göre fiyatları bir miktar daha yükselen yeni Civic hatchback fiyatı 64.300 TL'den başlıyor. 
 
Makyaj öncesinde olduğu gibi 100 hp güç üreten 1.4 litrelik atmosferik benzinli ve 120 hp güç üreten 1.6 litrelik turbo dizel motorlar ile satılmaya devam eden yeni Civic hatchback sadece manuel şanzıman ile alınabiliyor. 
 
Her iki motor seçeneği de Comfort ve Elegance donanım seviyeleri ile sunulurken, 1.6 litrelik dizelde Sport adlı bir donanım seviyesi daha bulunuyor.
 
xafps7hy.jpg
 
 
475aool6.jpg
 
 
bholklv6.jpg
 
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PAN    298
PAN

Honda tıpkı Mazda gibi dünyanın en az bozulan araçlarını yapıyor. Kendine özgü bir tasarımı da var. Dizel'i alınabilir. Ancak beklenenen teknolojik atağı halen yapamadı Honda. Otomatik seçeneğinin olmaması da bir handikap

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    6.150
İlhan

Honda sedan modeline dizel koymadığı sürece işi zor. Bu modeli ancak gençlere satarsın. Dizel+Otomatik vites seçeneği yok, bir çok markada olmadığı gibi. Bu hatchback kasası zaten 2013 yılında yenilenmemişmiydi, yoksa makyaj mı geçirmişti ?

 

Hatchback modelle ilgili arkasına dikkatlice bakarsanız. Arka cam üzerinden gecen spoler stoplarla birleşiyor. Ben kocaman bir çengelli iğneye benzetiyorum. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda_Ozan    473
Mazda_Ozan

İlhan abi çengel iyimiş bence Böcek gibi.. :D Nerde Mazda tasarımı nerde Honda.. İç tasarımı bence iyi sayılır. Eskisini biraz makyajlamışlar gibi ama pek bir değişiklik yok. Dışındaki değişiklikler daha fazla olmuş.. 


Acaba kendi ürettiği dizel motor mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mursel_Balci    434
Mursel_Balci

Görüntüye baksan 150-200 beygir gibi bence o araca en azından 130-140 beygirlik bir motor koyması gerekirdi. sonuçta spor görünümlü bir araç. 100 beygir olmamış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    6.150
İlhan

Görüntüye baksan 150-200 beygir gibi bence o araca en azından 130-140 beygirlik bir motor koyması gerekirdi. sonuçta spor görünümlü bir araç. 100 beygir olmamış.

 

Vallahi hislerime tercüman olmuşsunuz. Aynen aracın görüntüsüne baktığınızda uçacakmış hissi veriyor. Honda Jazz'da da 1.4 100 Hp motor var. Biri B segmenti diğeri C segmenti ....Ne anlamı kaldı o zaman C segmenti araca binmenin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PAN    298
PAN

Görüntüye baksan 150-200 beygir gibi bence o araca en azından 130-140 beygirlik bir motor koyması gerekirdi. sonuçta spor görünümlü bir araç. 100 beygir olmamış.

 

bu durum aslında bizim 3. nesil Mazda 3 ler içinde geçerli :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    6.150
İlhan

bu durum aslında bizim 3. nesil Mazda 3 ler içinde geçerli :)

 

 

Bizim benzinli guzuların beygir gücü 20 hp daha fazla. Nispeten Honda'ya göre durum daha iyi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PAN    298
PAN

Bizim benzinli guzuların beygir gücü 20 hp daha fazla. Nispeten Honda'ya göre durum daha iyi.

 

Mutlaka daha iyi arabanın teknik yapısı filanda farklı ancak görüntüye göre hani insan yinede bir 140-150 bekliyor yahu :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
S.Halilduru    357
S.Halilduru

Aracın kokpiti fena değil. Artık ekonomiye dayalı motorlar çıkardıkları için tüm üreticiler motor/güç oranları normal.

Aslında bu araca Hatchback dememeli. Farklı bir kategori açılmalı bu araç için :) Alışıla geldiğimiz hatchback araçlardan farklı bir yapısı var arka tarafının.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    6.150
İlhan

Mutlaka daha iyi arabanın teknik yapısı filanda farklı ancak görüntüye göre hani insan yinede bir 140-150 bekliyor yahu :)

 

Burda konu yine Turbo destekli motorlara yada yüksek hacimli motorlara geliyor. Bulara gelirsekte sorunsuzluk, ve yüksek vergi (ÖTV) diye devam eder..Uzarda, uzar ve konu sapar yine. :)

 

işin özü canım ülkemde  güçlü otomobillere binmek bizler için bir hayal. Ancak imrenerek bakarız öyle.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PAN    298
PAN

Burda konu yine Turbo destekli motorlara yada yüksek hacimli motorlara geliyor

 

Şu an için bu araçlarda çok önemli sorunlar var ama sanırım otomobilin geleceği bu motorların geliştirmesine bağımlı. Bir süre mazda dahil her üretici bu alana girecektir.

 

sonraki adım ama sanırım elektirikli arabalar olacak. bu alanda tesla çok önemli bir oyuncu.

 

Elektirikli araçlarda motor hacmi, vites. ısınma ve tabi yakıt gibi sorunların hiç biri olmayacak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    68
Yusufsinan26

içi güzelde dışı çok dandik ya çinli markalar gibi


bi de hp az diyosanız sizin için type r var olur mu :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PAN    298
PAN

 

bi de hp az diyosanız sizin için type r var olur mu :D

 

olur tabi de fiyatta anlaşamadık pek :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    68
Yusufsinan26

hmm fiyat konusunu bilmem sıkıntının sadece hp oldugunu anladım o yuzden :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Horizon05    39
Horizon05

ekranın altındaki klima  bölümü sıkıştırılmış gibi küçücük kalmış ışıklandırma çok abartılı  iç mekanı oyuncak  gibi geldi bana :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.335
Fotifoti

Honda tasarımlarını hiç beğenmiyorum. Type-R dahil . Bursa sanayiden çıkmış gibi tamponlar, içi zaten ucuz duruyor. Hondaya Tasarımcı lazım. Nerede o nsx, cr-x , prelude. Zamanının ötesinde araçlardı hep

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    774
Ali

Sedanına göre yinede iyi tasarıma sahip. Ben honda yerinde olsam acil o rezalet tasarımı düzeltirim. Bu araca çok söylenecek bir şey yok eskisinin biraz farklısı:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PAN    298
PAN

Vallahi hislerime tercüman olmuşsunuz. Aynen aracın görüntüsüne baktığınızda uçacakmış hissi veriyor. Honda Jazz'da da 1.4 100 Hp motor var. Biri B segmenti diğeri C segmenti ....Ne anlamı kaldı o zaman C segmenti araca binmenin.

 

Bu araç ilk çıktığında 1.8 cc 140 beygirle geliyordu. Bende almıştım kasada hafif olunca performansı çok iyiydi. Ancak yarı otomatik vitesi çok kötüydü. Sonra bu vitesten vazgeçtiler.

 

1.8 de vergi yüzünden satılmayınca 1,4 motora dönüldü.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    6.150
İlhan

Bu araç ilk çıktığında 1.8 cc 140 beygirle geliyordu. Bende almıştım kasada hafif olunca performansı çok iyiydi. Ancak yarı otomatik vitesi çok kötüydü. Sonra bu vitesten vazgeçtiler.

 

1.8 de vergi yüzünden satılmayınca 1,4 motora dönüldü.

 

Honda'nın bu güne kadar ki en kötü şanzımanıydı, 1.8 motorlarda kullandığı şanzıman. Sonra biraz iyileştirme yapıp, 1.4'te kullandılar. Ama o bile çok performanslı değildi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Honda Civic göçük problemi araç sahiplerinin canını sıkmaya devam ediyor. Öyle ki bazı araç sahiplerinde 10 adet küçük gamze şeklinde göçükler mevcut. Biz de durumu daha iyi analiz edebilmek için sosyal medya hesaplarımızda açtığımız çeşitli başlıklarda konuya değindik. Takipçilerimizden de konu ile ilgili çeşitli fotoğraflar topladık.   Ayrıca şunu da belirtelim ki, Bu durum sadece ülkemizde üretilen araçlarda değil, ABD’de üretilip ABD ve Kanada’da satılan araçlarda da meydana geliyor. Ancak en azından şimdilik sadece Sedan kasa tiplerini kapsıyor gibi görünüyor.  Bunun yanında aynı araca sahip olan takipçilerimizden bazılarında göçük oluşmamış ancak dalgalanma meydana gelmiş, bazılarında ise her 2 sorun da kendini göstermemiş. Yani genel anlamda küresel bir sorun ve bir dönem üretilen araçları kapsıyor olabilir.   Honda Türkiye konu hakkında son açıklamayı aşağıdaki şekilde 1 gün önce yapmıştı;   “Halihazırda kullanımda olan bazı Honda Civic Sedan modeli araçların C sütununda yaşandığı iddia edilen sınırlı sayıdaki kaporta göçükleri ile ilgili, Honda Türkiye olarak resmi bir açıklama yapılması gereği doğmuştur. Bu konuda almış olduğumuz müşteri başvuruları ve tespit ettiğimiz bazı sosyal medya paylaşımları üzerine, gerek teknik ekiplerimizce gerekse bağımsız ve tarafsız otoritelerce yapılan test ve incelemelerde araçlarımızın fabrikadan çıkışlarında hiçbir sorunu olmadığı kayıt altına alınmıştır. Ancak yine de, müşterilerimizin beyanlarına istinaden söz konusu araçlarla ilgili detaylı bir teknik inceleme ve araştırma devam etmekte olup, bir sonuca varıldığında bilgiler muhatapları ile derhal paylaşılacaktır.”   Görüleceği gibi; Honda Türkiye bahsi geçen araçların fabrika çıkışında yapılan kontrollerinde herhangi bir sorun olmadığını açık bir şekilde belirtiyor. Yine de teknik bir incelemenin yapıldığı ifade ediliyor.   Ayrıca yaptığımız araştırma ile aracın ne gibi bir mimariye sahip olduğunu tespit ettik. Bu doğrultuda aracın mimari yapısını ve oluşan göçükleri inceleme fırsatı bulduk. Yapacağımız bu teknik analiz, oldukça kısıtlı verilerle gerçekleştiği için kesin olarak bu şekilde bir sonuç çıkar da diyemeyiz. Ancak yine de sonuca yaklaşabileceğimizi düşünüyoruz.   Bizim elimizde ise; ne soyup soğana çevirip inceleyebileceğimiz bir Honda Civic aracımız ne de bu araç üstünde çeşitli deneyleri yapabileceğimiz ekipmanımız bulunmuyor. Elde ettiğimiz bazı araç mimarisi çizimlerinin ve takipçi fotoğraflarının fikir verebileceğini düşünüyoruz.   İlk olarak Honda Civic göçük şikayetlerinin hangi bölgede gerçekleştiğine bir göz atalım;   Aşağıda yer alan fotoğraflardan honda civic göçük problemi net bir şekilde görülebilir. Ayrıca sayfa sonunda da farklı fotoğraflar yer alıyor. C sütunu yani arka kelebek camının en üstünde daha belirgin olan bu göçükler, ışık karşıdan geldiği zaman rahatlıkla görülebiliyor. Çeşitli Honda Civic Göçükleri;     Şimdi Honda Civic Sedan’ın kasa mimarisine bir bakalım;
      Aşağıdaki Honda FC5 Civic Sedan kasa mimarisinden de görüleceği gibi, tam da göçüklerin meydana geldiği bölgede 3 farklı parça yer alıyor. 1 numara ile işaretli en yüksek dayanıma sahip kırmızı parça A, B ve C sütununda tek bir parça halinde kullanılırken, 2 numara ile işaretli orta düzey dayanıma sahip mavi parça tam olarak C sütunundaki göçüklerin oluştuğu bölgede kullanılmış farklı bir parça olmasıyla dikkat çekiyor. Yani kırmızı parça ile büyük ihtimalle kaynaklı olarak birleştiriliyor. Ayrıca 2 numaralı bu parça, en düşük dayanıma sahip parça olan gri renkli 3 numaralı parça ile de diğer iki tarafından aynı şekilde birleştirilmiş. Yani 2 numaralı parçanın 1 ve 3 numaralı parçalar ile 3 farklı bağlantısı yer alıyor. Bu arada bahsi geçen bu parçaların çelik olduklarını da belirtmeden geçmeyelim. Önde yer alan turuncu parçada ise alüminyum tercih edilmiş.   Honda Civic Sedan’da kullanılan metal malzeme ve dayanımları   Honda Civic Sedan mimari Aşağıdaki bir başka fotoğrafta ise;
      Göçüğün tam olarak kırmızı ve mavi parçaların birleşiminde meydana geldiği görülebilir. Yani büyük bir ihtimalle, bu mavi parçanın diğer parçalarla olan bağlantısında bir sorun var gibi görünüyor. Sedan kasanın arka kısmının daha uzun ve biraz daha ağır olması nedeniyle bu parça bağlantılarında oluşan moment, parçada göçükler oluşmasına neden oluyor olabilir.   Honda Civic göçük probleminin bulunduğu bölge   Honda Civic Sedan’da yer alan göçüklerin parça birleşimlerine denk gelmesi   Hatta bu göçüklerin bir bezin iki taraftan güçlü bir şekilde çekilmesiyle oluşan gerilmelere benzediğini bile söylemek mümkün diye düşünüyoruz. Biz de bu durumu gösterebilmek için, gözlük bezini alttan ve üstten çekerek benzer bir görünüm elde etmeye çalıştık. Açıkçası bez örneği sayesinde C sütununda yer alan bu dalgalanma ve dikine göçüklerin, hangi yöne doğru etkiyen kuvvetler sonucu oluştuğunu tahmin edebiliriz diye düşünüyoruz. Solda Honda Civic göçüklerinin en bariz anlaşıldığı fotoğraflardan bir tanesi sağda çekiştirilmiş bez örneği   Diğer taraftan fotoğraflardan da görülebileceği gibi, kasa mimarisinin 3 parçalı yapısının aksine, göçüklerin olduğu parça oldukça büyük tek bir parçadan oluşuyor ve 3 farklı çelikten oluşturulmuş C sütununu da tamamen kaplıyor. 046036-TBA-A00ZZ numaralı bu parça arka camın ortasından aracın arkasına kadar uzanıyor. Yani 3 parçanın da tüm gerilmeleri bu parça üzerinde hissediliyor denilebilir. Aracın arkasında oluşan bir esneme esas olarak bu parçanın altında kalan 1, 2 ve 3 nolu iskelet parçalarını etkilerken, özellikle 2 nolu parçanın 1 ve 3 nolu parçalarla olan bağlantısı ciddi gerilmelere maruz kalıyor ve bu nedenle de 046036-TBA-A00ZZ nolu parçayı özellikle kelebek camı üstünde kalan kısımdan etkiliyor olabilir. Honda Civic Sedan, göçük oluşan 046036-TBA-A00ZZ nolu parça   Honda Civic göçük problemi sonuçta;
      Elimizdeki oldukça kısıtlı bilgiler doğrultusunda, Honda Civic göçük ve dalgalanma probleminin esas nedeni, C sütununda yer alan 3 parçalı ve farklı dayanıma sahip iskelet parçaları ve bunların birbirlerine olan bağlantıları gibi görünüyor. Özellikle tam da göçüklerin meydana geldiği parçanın altında yer alan ve diğer 2 parça ile 3 noktadan bağlantısı bulunan parça oldukça şüpheli. Bu 3 bağlantı iyi bir şekilde incelenirse bize göre sorunun kaynağı ortaya çıkacak gibi görünüyor.   Not: Yaptığımız bu teknik analizde herhangi bir parçayı deneye tabi tutmadık ve inceleme fırsatımız da olmadı. Sadece göçük oluşmuş bazı araçları dıştan canlı şekilde görme ve el ile muayene fırsatımız oldu. Ayrıca birçok fotoğraf da takipçilerimiz tarafından gönderildi. Bu nedenle konu hakkındaki fikirlerimizi aldığımız eğitim doğrultusunda belirttik ancak çok farklı nedenlerden dolayı da bu tip durumlar ortaya çıkabilir ve yaptığımız analiz sadece takipçilere fikir verme amacıyla yapılmıştır. Herhangi bir bağlayıcılığı da yoktur.                Kaynak: Sekizsilindir
    • NoooFearrrr
      Yazan: NoooFearrrr
      2018 Honda Civic Sedan dizel görücüye çıktı
      Honda, uzun zamandır beklenen ve üretimi Türkiye'de yapılan Civic Sedan'ın dizel motor seçeneğini tanıttı. Aracın satış fiyatı da belli oldu.
      Honda, son dönemde kaportalarda yaşanan göçükler nedeniyle otomotiv tutkunları arasında tartışma konusu olurken Japon markanın servis hamlesiyle eleştiriler hafiflemişti. Honda, bu hamlenin hemen ardından 2 yıldır beklenen Civic sedanın dizel versiyonunu Türkiye pazarında satışa sürüyor.

          lk etapta Executive ve Elegance donanım paketleriyle sunulacak olan otomobilin Premium paketi sene sonunda satışa çıkarılacak.   Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, yeni modelin tanıtımında yaptığı konuşmada, Civic sedan dizelin Türkiye'de yeni satış rekoru kırmalarına yardımcı olacağını söyledi. Satışa sunulduğu andan itibaren beğeniyle karşılanan yeni Civic sedanın 2017'de 19 bin 171 adet satıldığı bilgisini veren Tsumura, ayrıca bu modeli ihraç ettikleri ülke sayısının 6'dan 33'e çıktığını, artan talebe karşılık yıl sonunda ikinci vardiya üretime başladıklarını dile getirdi. Honda'nın açıklamasına göre 1.6 elegance dizel 121.000 TL başlangıç fiyatıyla, 1.6 exclusive dizel ise 130.000 TL başlangıç fiyatıyla satılacak. Sunroof, deri koltuk ve navigasyon sistemli dokunmatik ekran ise standart olarak geliyor.Giriş seviyesi olarak sunulan Premium donanım seviyesinde 16 inçlik alaşım jantlar, otomatik yanan farlar, adaptif hız sabitleme sistemi, ısıtmalı ön koltuklar ve sekiz hoparlörlü 180 Watt gücünde ses sistemi devreye giriyor.legance donanım seviyesinde bunlara ilave olarak Honda Connect bilgi ve eğlence sistemi, çift bölgeli otomatik klima, 17 inçlik alaşım jantlar, ön ve arka park sensörleri ve geri görüş kamerası sunuluyor.Ürün gamının tepe noktasını oluşturan Executive donanım seviyesinde ise deri döşeme, LED ön farlar, uyumlu akıllı telefonlar için kablosuz şarj, Garmin uydu navigasyon, ısıtmalı arka koltuklar ve 10 hoparlörlü 452 Watt gücünde premium bir ses sistemi sunuluyor. Dizel motorların Volkswagen skandalı sonrası gündemde daha fazla yer bulmasına neden olan emisyon salınımlarında Honda değerleri 100 km mesafede 91 gram. Araç aynı zamanda her 100 kilometrede 3.4 litre yakıt tüketimine sahip.6 ileri vitesli manuel şanzımanla satışa çıkacak aracın performans değerleri ise 1.6 litre motorda 4000 devir için 120 beygi gücü ve 2000 devirde de 300 nm olarak açıklandı. Temmuz ayından itibaren 9 ileri otomatik ve hatchback versiyonu da geliyor.Altı ileri manuel şanzımanla kombine edilen Civic sedan 0’dan 100 km/s hıza 9,9 saniyede ulaşıyor.   Kaynak : mynet
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Arkadaşlar merhaba,
      İnternette karşıma çıktı yeni kasa Honda Civic kasalarda ciddi sorunlardan şikayetlerden bahsediyorlar kullanıcılar. Aracın kaportasında - direk- tavan - sütunlarda yamuklukların olduğu söyleniliyor. Show roomdaki araçlarda bile bu sorunun olduğu, ışıkla birlikte gün yüzüne apaçık ortaya çıktığı söyleniliyor.
      Adamlar sırf bu sorun için sosyal medyada Honda Civic FC5 Mağdurları diye grup kurmuşlar. Şu sıralar da change.org den bir imza kampanyası başlatmışlar.. Durum çığ gibi büyüyor...
      Sosyal Medya Grupları;
      https://www.facebook.com/groups/811116725693429/?fref=ts
      Gruba üye olurken neden üye olmak istiyorsunuz şeklinde soru çıkıyor.. Yeni Honda Civic almayı düşünüyorum - araştırıyorum şeklinde geçebilirsiniz.
      Bir video çekmişler ama..Çok ama çok amatör ve tam anlamıyla amacına ulaşmamış bence video..
       
      Şu sıralar Honda Türkiye (Gebze) Fabrika önünde gösteri yapmayı planlıyorlar...
      Yakın zamanda daha sıcak haberler duyabilir görebiliriz bu konuda..
      Honda'nın Test Aracındaki Göçük.
      https://www.facebook.com/mustafa.koparan.90/videos/10213318338206972/
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Honda, Ford, Rolls-Royce, Mercedes-Benz ve Tesla'yı geride bırakarak Google'ın Amerika'nın önde gelen otomotiv markaları listesinin başında geldi.

      Google'ın en çok aranan isimlerden aldığı sonuçları karşılaştırdığı 2015 listesinden farklı olarak, Google Trends 2016 listesinde, arama trafiğinde en belirgin ve sürekli artış gösteren, en yüksek öneme sahip isimler sıralandı. Honda ile ilgili anahtar kelimeler arasında özellikle güncellenmiş 2017 CR-V modeli için yapılan aramalar zirve yaptı, bunu 2017 Pilot, 2017 Civic, 2017 Accord ve 2017 HR-V anahtar kelimeleri takip etti. İkinci sıradaki Mercedes-Benz yıl boyunca tutarlı kaldı ve Florida ve Georgia'da özellikle popüler bir anahtar kelime oldu.

      Üçüncü sırada ise, Mart ayının sonlarında Model 3'ün lansmanını takiben popülaritesi büyük bir hız kazanan Tesla yer aldı. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, elektrikli otomobilleri seven Kaliforniya eyaleti Tesla'yı en çok arayan eyalet oldu.

      Listede Volvo dördüncü, Lamborghini beşinci sırada yer aldı. Skrillex ve Rick Ross tarafından Purple Lamborghini'nin piyasaya sürülmesinin ardından İtalyan otomobil üreticisi Lamborghini için yapılan aramalar zirveye ulaştı.

      ABD'de bu yıl en çok aranan 10 otomobil markası listesinde Ford, Jaguar, Bentley, Maserati ve Rolls-Royce da yer aldılar.
       
      Listenin ilk onu şu şekilde:
      1. Honda
      2. Mercedes-Benz
      3. Tesla
      4. Lamborghini
      5. Volvo
      6. Ford
      7. Jaguar
      8. Bentley
      9. Maserati
      10. Rolls-Royce
       
      Kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yeni Honda Civic Type R prototipi Paris Otomobil Fuarında tanıtıldı. Prototip geniş ve agresif tamponları, genişletilmiş tekerlek bombeleri ve dramatik arka kanada sahip.
       

      Yeni Honda Civic Type R prototipi 2016 Paris Otomobil Fuarı'nda 29 Eylül’den itibaren sergilenmeye başladı. Paris’teki prototip ile 2017’de çıkacak yeni nesil Civic Type R modelinin stili hakkında tatmin edici şekilde fikir edinilebiliyor. Yeni Civic hatchback modelinin alçak ve geniş boyutları temel alınarak geliştirilen Type R prototipi kaslı kaporta stili ve aerodinamik performansı geliştiren modifikasyonları ile dikkat çekiyor. Dış cephe fuara özel olarak yansımalı, ince taneli ve fırçalanmış alüminyum efektli finiş ile kaplanmış. Ön kısımda agresif tampon kanatlı karbon fiber ayırıcı ile ve sportif kırmızı aksan çizgisi ile vurgulanmış. Panjurlu ilave hava kanalları tamponu daha da geniş gösteriyor, tel örgü kapaklar oyuntulu hava girişlerini örtüyor.
       
      Honda’nın tüm Type R modellerini süsleyen meşhur kırmızı “H” logosu artık yeni bir hava girişinin üzerinde, otomobilin burnunda yer alıyor. Kaputun üzerinde de ortaya yerleştirilmiş ikizkenar yamuk şeklinde bir hava girişi var. LED farlarda buzlanmış lensler, sinyal lambaları ve yan tekrarlayıcılar (LED repeater) Type R prototipinin agresif karakterini yansıtıyor.

      Karbon fiber yan etekler aks aralığı boyunca 20 inç piyano siyah renkte ve kırmızı aksanlı alaşım tekerlekler ile 245 tabanlı yüksek performans lastikleri arasında uzanıyor. Genişletilmiş tekerlek bombeleri yeni tekerleklere ev sahipliği yapıyor.
       
      Sağlam bir karbon fiber difüzör geniş arka tamponun altından geçiyor, arka tampon ise üçü de tam fonksiyonel durumdaki egzoz borularını çerçeveliyor. Ortadaki egzoz borusu çap olarak daha küçük ve parlak metalik kırmızı renkte. Çatının bitiminde yer alan arka kanat dramatik ve görsel olarak etkileyici.
       
      Yeni nesil Civic Type R’ın mühendisliği, Civic ailesinin diğer üyeleri ile aynı geliştirme programı içerisinde yapılmış. Model gelecek yıl üretim versiyonu ile tanıtılacak. Modelin üretimi Honda’nın İngiltere Swindon fabrikasında yapılacak. Satışların ise 2017’nin ikinci yarısında başlaması bekleniyor.

      Type R bu fabrikadan dünya piyasalarına ihraç edilecek. Honda Type R ilk kez Kuzey Amerika’da da satılacak.
       
      Kaynak

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×