Jump to content
İlhan

2016 Subaru Impreza, İlk Detay ve Özellikler.

Tavsiye Edilen Mesajlar

İlhan    5.527
İlhan

Yeni Impreza modeli 2016'da çıkacak ve Subaru'nun yeni bir platformunu kullanacak

 

2016 Subaru Impreza Özellikleri ve İlk Detaylar

Yeni nesil Subaru Impreza, Tokyo Motor Show'da konsept olarak sergilenmesinden sadece günler sonra test esnasında gizlice görüntülendi. Yeni Impreza yeni nesil Subaru modellerinin ilki olarak kabul ediliyor ve firmanın Prominence 2020 planında önemli bir rolü var. Geçen yıl duyurulan plan Subaru markasını büyütürken ürün gamını da genişletecek. Bu planın merkezinde standardize edilmiş yeni bir platform yer alıyor. Bu platform Impreza'dan Outback'e tüm Subaru modellerinde kullanılacak.Yeni platformun Impreza'ya ciddi ağırlık kaybettirmesi ve güçlendirmesi bekleniyor. Subaru aile tipi hatchback piyasasının en önemli modellerine rakip olarak Impreza'yı öne sürecek. Yeni modelin sedan ve beş kapılı versiyonları Ford Focus ve Mazda 3'ün de bulunduğu bir konvoy ile test esnasında görüntülendi.

 

Eğer üretim versiyonu son hali ile konsepti takip ederse yeni Impreza şu anki modelden daha fazla hatchback şekline sahip olacak. Geniş hava girişlerine sahip yeni ön panjur ve arkadaki spoyler bunun belirtileri. Subaru beş kapılı konseptin görünümünün firmanın tüm gelecek modellerini yansıttığını belirtiyor. Yalnız casus fotoğraflara bakarsak üretim versiyonunda farların biraz yumuşatılacağı anlaşılıyor.

 

5 kapılı konsept 4400 mm uzunluğunda, 1880 mm genişliğinde ve 1440 mm yüksekliğinde. Aks açıklığı ise 2670 mm. Gelecek Subaru modelleri daha lüks iç kabinlere sahip olacak. Sadece Japonya'ya özel WRX S4 Sporvita versiyonunun iç kabininde kahverengi deri döşemeler İtalyan uzman Mario Levi ile işbirliği içerisinde hazırlanmış. Benzer döşemeler Legacy modelinde de kullanılacak. Bu gibi modellerin zaten kemikleşmiş Subaru müşteri kitlesinin ötesine hitap etmesi bekleniyor. Firma BMW, Audi, Alfa Romeo gibi markalarla rekabet edebilecek kalitede iç kabin tasarımları sunmak ve böylece yeni müşteriler kazanmak istiyor.

 

Yeni modelin gücünün silindir deaktivasyon teknolojisine sahip bir dizi yeni nesil motorlardan gelmesi bekleniyor. Şu anki model 112 hp gücünde 1.6 litre sıralı dört silindirli motora sahip ve 5 kademe manuel ya da CVT vites seçenekleri sunuyor. Yeni nesil Impreza gelecek yılın sonuna doğru çıkacak. Fiyatların şu anki modelin fiyatını fazla geçmemesi bekleniyor.  

Kaynak:Ototeknikveri

İlhan tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emregc    401
emregc

Subaruda yine insanı heyecanlandıran bir dış tasarım yok... Güvenliğe daha fazla önem verenlerin,  karda araç kullanmak durumunda olanların tercihi subaru impreza ... 4x4 oluşu nedeniyle Amerikada  güvenli addediliyor ve sigorta priminde 100 usd kadar indirim uygulanıyormuş... Subaruda yetkili  olsam Ankara'ya iyice yoğunlaşırdım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    898
Mümin

Subaru, Los Angeles Otomobil Fuarı'nda yeni Impreza Sedan konseptini sergileyeceğini duyurdu.

Yeni Subaru Impreza Sedandan İlk İzler

 

Bir kaç hafta önce Tokyo Otomobil Fuarı'nda beş kapılı hatchback Impreza konseptini sergileyen Subaru, şimdi de aracın sedan versiyonunu sergileyeceğini duyurdu. 17 - 29 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 2015 Los Angeles Otomobil Fuar'ında sergilenecek olan yeni Subaru Impreza Sedan konsepti, yakında yollara çıkacak yeni nesil Impreza sedan hakkında ipuçları sunacak. Subaru Global Platform (SGP) adı verilen yeni bir alt yapı üzerinde yükselecek olan yeni Impreza sedan, 4,400 mm uzunluk, 1,880 mm genişlik, 1,440 mm yükseklik ve 2,670 mm aks mesafesi değerlerine sahip olan hatchback kardeşinden daha fazlasını sunacak. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.527
İlhan

Subaru, Los Angeles Otomobil Fuarı'nda yeni Impreza Sedan konseptini sergileyeceğini duyurdu.

Bir kaç hafta önce Tokyo Otomobil Fuarı'nda beş kapılı hatchback Impreza konseptini sergileyen Subaru, şimdi de aracın sedan versiyonunu sergileyeceğini duyurdu. 17 - 29 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 2015 Los Angeles Otomobil Fuar'ında sergilenecek olan yeni Subaru Impreza Sedan konsepti, yakında yollara çıkacak yeni nesil Impreza sedan hakkında ipuçları sunacak. Subaru Global Platform (SGP) adı verilen yeni bir alt yapı üzerinde yükselecek olan yeni Impreza sedan, 4,400 mm uzunluk, 1,880 mm genişlik, 1,440 mm yükseklik ve 2,670 mm aks mesafesi değerlerine sahip olan hatchback kardeşinden daha fazlasını sunacak. 

Ön kaputta yine scoop yok. :(

Bilmiyorum Ipmrezaya en belirgin karakteristik özelliği katan "scoop" bence. Hb güncel ve yeni konsept tasarımı benim için tam bir hayal kırıklığı idi. Yeni müşteri kitlesine hitap edelim derken. Kendi müşterilerini kaybedecek sanırım Subaru. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    898
Mümin

Scoop olmasa da olur abi eğer çok güzel bir şey sunulursa. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.527
İlhan

Scoop olmasa da olur abi eğer çok güzel bir şey sunulursa. 

Mevcut güncel hb kasayı düşününce. Cıkkss çok zor diyorum.

Yani Impreza dedin mi, Sedandır bence. Aracı hb yaptılar, Impreza'yı Impreza'lıktan çıkardılar.. Tabi tamamen kişisel düşüncem bu durum. Ama şu da var, 2 subaru forumuna da üyeyim mümkün mertebe sıkı takip ediyorum. Subaru hayranlarında da izlenim ve beklenti bu şekilde. Yeni Imprezayı beğenmiyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Efebey    467
Efebey

Subaru, 2015 Los Angeles Auto Show'da Impreza Sedan konseptinin dünya prömiyerini gerçekleştirdi.

iyn4kolr.jpg

Impreza Sedan konsepti yeni nesil Impreza'nın provası niteliğinde bir tasarım konsept otomobili. Yeni Impreza, Subaru'nun 2020 yılına kadar olan orta vadeli stratejisinin ilk ürünlerinden. 

Subaru ürünleri içerisinde giriş seviyesi bir model olarak konumlanan Impreza'nın kompakt gövdesi Subaru'nun Dynamic&Solid tasarım elementlerinin cesur ifadelerinin bir karışımını ve sınıfının ötesinde bir kalite duygusunu veriyor. Yeni Impreza'nın özellikleri Subaru'nun tüm gelecek modelleri ile ilgili ipuçları taşıyor.
 
Impreza Sedan konseptinin ana özellikleri
Ön, yan ve arka kısımlar kusursuz bir şekilde Dynamic&Solid yüzey yapısı ile birleştirilmiş, üç boyutlu ve güçlü bir gövde yaratılmış, bu da Subaru stilinin vazgeçilmez bir özelliği. Dinamizm kompakt sedan stilinde iyi yerleştirilmiş karakter çizgileri ile geliştirilmiş. 

C segmentinin gövde boyutunun el verdiği kadarıyla, Subaru'nun önemli prensibi “keyif ve huzur” tasarımda başarıyla yansıtılmış. Bir Subaru otomobilde çok önemli rol taşıyan fonksiyonellik alanında, mükemmel aerodinamik performans başarılmış, fonksiyon ile stil dengelenmiş. Yeni dış cephe rengi “Ruby Red Metallic” (Metalik Yakut Kırmızısı) daha sportif ve enerjik bir etki vermek için seçilmiş. Yüksek kalite hissi veren parlak siyah aksanlarla bu etki pekiştirilmiş.
 
Ön kısım
Sportif görünüm Subaru kimliğini sembolize eden altıgen ön panjurdan kartal gözü farlara kadar tüm ayrıntılarda korunmuş. Ön kısım bir başlangıç noktası rolü üstlenmiş ve önde başlayıp yanlardan akarak arka kısma ulaşan her parçanın ahenk içinde olduğu bir bütünlük sağlanmış.

Yan kısımlar
Ön çamurluktan kapı panellerine ve arka omuza uzanan karakter çizgisinin zengin kıvrımı ve enerjik şekilde alt kapı panelinden arkaya uzanan çizgi tüm gövde yüzeyine dinamizm kazandırıyor. Güçlü şekilde uzatılmış çamurluk etekleri Subaru dört çekişli sürüş sisteminin gücünü ifade ediyor.
 
Arka kısım
Farlarla aynı motifi paylaşan arka kombinasyon ışıkları ön kısımda da gördüğümüz sportif duruşu devam ettiriyor. İç kabinden bagaj kapağına kadar devam eden şık stil sedan stilindeki sportif etkiyi geliştiriyor.

Teknik Özellikler
Gövde boyutu (toplam uzunluk x genişlik x yükseklik) 4555 x 1880 x 1453 mm
Aks açıklığı: 2670 mm
Lastik boyutu: 235/40 R19
Oturma kapasitesi: 5 kişi

 

r85yeti4.jpg

2o9hxqia.jpg

tdkgnxio.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Cherkess    181
Cherkess

Bana Elantrayı anımsattı. Bir Subaru sahibi olarak Subarunun vazgeçmemesi gereken 3 şey bilirim Spoiler Scoop ve Symetricall Awd.

Görselde ilk ikisinden vazgeçilmiş. Coupe tavana da geçilmiş gibi tam Coupe diyemesekte. Yine de Subaru Subarudur. Her yeni modele göz alışana kadar eskisinin aşkı devam eder. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.811
Burak

Far altındaki tampon çıkıntıları diş gibi durmuş. Konsept araçta istediğin kadar uç ona bir şey demiyorum ama üretime geçerken inşallah o çıkıntılardan kurtulup ön profili biraz düzeltirler :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    898
Mümin

ben beğendim, yorumum da yok aslında ama benim için aracın dışı görselliğin %40'ını, içi %60'ını temsil ediyor. İçini görmeden kesin birşey söylemek bu sebeple zor.

Lancer gibi dışı çok haşin ama içi de bir o kadar sade ve dingin olursa bu iş olmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.527
İlhan
22.11.2015 00:14:28, Ilgaz-p :

araba biraz legacy  e benzemiş 

 

Levorg içinde aynı şey söyleniliyor. Touring Legacy deniliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin

      Yeni Subaru Impreza Japonya’da Yılın Otomobili seçildi.
      1 Kasım 2015 ve 31 Ekim 2016 tarihleri arasında Japonya’da satışa sunulan binek otomobiller arasında birinci olan yeni Impreza; ön kaput üzerinde yaya hava yastığı sunan ilk Japon otomobili unvanıyla da tarihe geçti.
      Subaru’nun kazandığı sayısız ödüllere bir yenisi daha eklendi. 2003 yılında Legacy ile Japonya’da “Yılın Otomobili Ödülü” ile onurlandırılan Subaru; “2016-2017 Yılının En İyi Otomobili” ödülünü bu kez yeni Impreza ile kazandı. Bu ödül; Japonya’da 1 Kasım 2016 ile 31 Ekim 2016 tarihleri arasında satışa sunulan ve satış tahmini 500 adetin üzerinde olan binek otomobiller arasında yapılan bir değerlendirme.

      Subaru’nun yeni Global Platformu temel alınarak üretilen yeni Subaru Impreza’da; Standart EyeSight sürücü yardım teknolojisine ek olarak kaza anında; yayada kafa yaralanmalarını en aza indirgemek için tasarlanan yaya koruma havayastığı da standart olarak sunuluyor. Yeni Impreza, motor kaputu ile ön cam arasında yer alan “yaya havayastığı”nın standart olarak sunulduğu ilk Japon üretimi otomobil olma unvanına sahip.

      Yılın Otomobili Ödülü’ne ek olarak, Japonya yeni otomobil değerlendirme programı olan JNCAP’te de Subaru otomobilleri çok önemli başarılar elde ediyorlar. JaponNCAP’in içeriğine 2014 yılında eklenen “Önleyici Güvenlik Performansı” değerlendirmesinde, Subaru’nun EyeSight teknolojisine sahip modelleri Impreza, Legacy, Outback, Forester, Levorg ve WRX S4, İleri Derecede Güvenli Araç (ASV++) kategorisinde en yüksek puanları elde ederek önemli bir başarıya imza atmıştı.
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Nisan 2015 – Nisan 2016 mali yılında Subaru 965.892 dört çekişli taşıt sattı. Bu rakam global piyasanın %15.2’sini oluşturuyor. Böylece Subaru Audi’yi de geçerek bu alanda birinci oldu. Jaguar Land Rover 4x4 satışlarında daha çok Land Rover portföyündeki modellerle beşinci sırada.

      Daha önce Fuji Heavy Industries adıyla bilinen Subaru Corporation, pek çok farklı markadan oluşan bir grup ve gelirinin %94’ü otomotiv bölümünden geliyor. Havacılık ve uzay bölümünün ise gelirlerdeki payı %4.7. Amerika Birleşik Devletleri, Subaru için önemli bir piyasa ve buradaki satışlar firmanın bütün satışlarının %60’ını oluşturuyor. Japonya’da Subaru daha çok küçük şehir otomobilleri (Japon “kei” tipi otomobiller) ile tanınıyor. Bunlardan ilki Subaru 360 olmuştu. Japon firmanın ilk dört çekişli otomobili Subaru Leone station wagon dünyanın en iyi dört çekişli otomobili olmuş ve daha popüler hale gelen Subaru Legacy (1989) sedan ve wagon modellerinin temelini oluşturmuştu. Avrupa’da ise markanın popülaritesi ABD kadar yüksek değil. Bu yıl kıtada 50.000 otomobil satıldı ki bu ABD’de bir ayda satılan otomobil sayısından bile daha düşük. İngiltere’de yıllık satışlar 4000 adetin altında.

      ABD piyasasında 2016 yılında 615.000 adet Subaru otomobil satıldı. Subaru Indiana eyaletinde bir fabrikaya sahip ve fabrikada bu yıl sonuna kadar 400.000 adet otomobil üretilmesi, 2019 yılında bu kapasitenin yıllık 436.000 adete çıkması hedefleniyor. Subaru’nun başarısı 4x4 araçlardan oluşan sade ve net model portföyünde yatıyor. Basit dört ya da altı silindirli boksör tipi motor seçenekleri, tek tip süspansiyon ve tekerlek düzeni, ayrıca XV modelinden yedi koltuklu SUV’ye tüm modeller için tek platform kullanılıyor. 
      Subaru’nun sekiz birbiriyle yakından bağlantılı modeli aynı temel mimariye sahip. Yeni XV ve Crosstrek modellerinde ve gelecek yıl çıkacak Ascent SUV modelinde de aynı mimari var. Gelecek üç yıl içinde çıkacak diğer modeller de yeni mimariyi kullanacak. Subaru’nun 2021 yılında Forester ile benzer boyutta bir tam elektrikli crossover otomobili piyasaya sunacağına dair söylentiler var. ABD’de yoğun faaliyet gösteren firma bu elektrikli otomobille Kaliforniya ve diğer bazı eyaletlerdeki emisyon standartlarına uyum sağlamış olacak. Elektrikli crossover modelde de mevcut platformun bir uyarlamasının kullanılması bekleniyor.
       
      Subaru’nun “Prominence 2020” planı kapsamında, firma 2020 yılına kadar yılda 1.2 milyon adet otomobil üretimine ulaşmayı hedefliyor. Firma ayrıca müşteri güveninde bir numara olmak ve sektörde lider karlılığa ulaşmak istiyor. 2016 yılının son üç ayında işletme karı 1 milyar pound üzerine çıkan firmanın kar marjı %18.4.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Su­ba­ru, tü­ke­ti­ci­ler­le ya­pı­lan an­ket­ler so­nu­cun­da be­lir­le­nen “2016 Au­to­Pa­ci­fic İde­al Araç­lar Ödül­le­ri­”n­de, XV, Fo­res­ter ve Out­Back mo­del­le­riy­le üç ödül bir­den ka­zan­dı.

      Outback ve Forester modelleri ile bu ödülü ikinci yıl üst üste kazanarak büyük bir başarıya imza atan Subaru, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan araçlar ürettiğini bir kez daha kanıtladı. 

      Subaru’un SUV modelleri, XV, Forester ve Outback, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan, kullanıcıları tarafından en ideal bulunan araçlar seçildi. 
      Otomobilleri satın alarak minimum 90 gün süre kullanan müşteriler ile yapılan anket sonucunda ortaya çıkan “2016 AutoPacific İdeal Araçlar Ödülleri”nde XV modeli bu yıl, 2013’ten sonra ikinci kez sıralamaya girerken, Forester ve Outback modelleri kendi segmentlerinde 2 yıl üst üste bu ünvanı kazanarak büyük bir başarı gösterdiler.
      Toplamda 24 kategorinin yer aldığı araştırmada 9 farklı SUV ve Crossover segmenti bulunuyor ve Subaru bu 9 kategorinin 3’ünü kazanarak müşterilerinin araçlarından ne denli memnun olduklarını bir kez daha kanıtladı. 
      Bu da Crossover ve SUV araçlar üretme konusunda Subaru’nun ne denli tüketici odaklı olduğunu bir kez daha göstermiş oldu. Subaru XV modeli, kompakt Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” seçildi. 
      Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde Subaru Forester “En İdeal Araç” seçilirken Subaru Outback modeli Premium Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” olmayı başardı. 1986 yılında kurulan AutoPacific şirketinin 2016 anketi, 2015 ve 2016 model yıllarında otomobil satın almış 65.000’i aşkın kişiyi kapsıyor. 
      Minimum 3 ay boyunca otomobillerini kullanmış kişilere yöneltilen ankette 15 farklı sorunun cevaplanması isteniyor. Anketin yapılmasındaki amaç, müşteri araçlarının sürüş dinamikleri, iç mekan kapasitesi, güvenlik ekipmanı, performans ve teknoloji gibi 5 farklı alanda geliştirilmesine yönelik değerlendirmeleri içeriyor. 
      Müşteriler araçlarıyla ilgili ne denli az değişiklik talep ediyorlarsa, araçlar o denli hedefe uygun tasarlanmış ve pazarlanmış anlamına geliyor. Subaru’nun 3 kategoride ulaştığı bu ödül, tüketici beklentilerine ne denli yakın bir marka olduğunu kanıtlıyor. 
       AutoPacific gelecek odaklı bir otomotiv pazarlama ve araştırma şirketi. Merkezi Tustin California, ABD’de bulunan şirket, otomobil üreticileri, distribütörler ve yan sanayi şirketleri için çeşitli araştırmalar yürütüyor. 1986 yılında kurulan AutoPasific, her yıl otomotiv alanında farklı araştırmalar yayınlıyor.
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Sport Plus paketiyle birlikte gelen EyeSight ile artık daha da güven verici.
      WRX’in DNA’sında bulunan sportif sürüş zevkini Legacy’nin kullanışlılığı ve geniş iç mekan konforuyla harmanlayan 1.6 litrelik direkt enjeksiyonlu 170 HP güç ve 250 Nm tork üreten boxer turbo motora sahip Levorg’un EyeSight sistemine sahip yeni versiyonu Levorg 1.6 GTS-S Sport Plus modeli 131 bin 990 TL’lik perakende satış fiyatı ile bayilerdeki yerini aldı. GT-S modelinin fiyatı ise 122 bin 990 TL.

      Subaru’nun tam kapsamlı güvenlik sistemi EyeSight

      Subaru EyeSight teknolojisi, araçlar, yayalar ve bisiklet kullanıcıları gibi hareketli nesneleri ya da raylar ve şeritler gibi sabit nesneleri algılamak için yalnızca stereo kamera teknolojisinin kullanıldığı ilk sistem. EyeSight teknolojisi Subaru mühendislerinin, seksenlerin sonunda Japonya’da Subaru araçlarda test edilen ve uygulanan milimetrik dalga radar ve lazer radar gibi diğer sistemlerin ardından kapsamlı bir araştırma ve gelişimi sonucunda ortaya çıktı.
      Kullanıcının önündeki yol için ikinci bir çift göz gibi olan EyeSight, neredeyse insan gözü kadar etkin olan mükemmel görüntü tanımlama ile üç boyutlu renkli görüntüler yakalayan iki stereo kameraya sahip. İki kameradan alınan görüntüleri şekil, hız ve uzaklığı kesin bir şekilde belirlemek için kullanan EyeSight yalnızca araçları değil, aynı zamanda motorsiklet, bisiklet ve yayaları da algılıyor. Potansiyel bir tehlike algıladığında sürücüyü uyararak kazanın meydana gelmesini önlemeye yardımcı olmak için gerekirse fren sistemini de devreye sokuyor. Adaptif Hız kontrolü, Şerit İçi Kontrolü ve Şeritten Çıkma Uyarısı, Önde Giden Aracın Hareket Etme Uyarısı, Şerit Takip Asistanı, Çarpışma Öncesi Fren Sistemi ve Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü gibi geliştirilmiş güvenlik performansıyla EyeSight, sürücü üzerindeki yükü azaltıyor ve araçtaki güvenlik hissini artırıyor.
      Levorg’da sunulmaya başlanan “yeni nesil EyeSight”, mevcut özelliklerinin yanı sıra Şerit Takip Asistanı ve Şeritte Kalma Asistanı gibi özelliklere de sahip. Dünya çapındaki pek çok bağımsız testte veya benzer sistemler ile gerçekleştirilen karşılaştırmalarda Subaru’nun EyeSight sistemi türünün en iyi örneklerinden biri olarak nitelendiriliyor.
      Adaptif Hız Kontrolü
      EyeSight sadece geleneksel hız kontrolünde olduğu gibi sürücünün ayarlamış olduğu hızı muhafaza etmekle kalmaz; önünde bir araç saptadığında Adaptif Hız Kontrolüyle, önde giden araçla aradaki mesafeyi belirlemek için mesafeyi ve hız farkını takip ederek hızı kontrol eder. Motoru, şanzımanı ve freni hızınızı trafik akışı doğrultusunda yaklaşık olarak 0 km/s’den 180 km/s’ye kadar geniş bir aralıkta tutmak amacıyla ayarlar. Otoban, otoyol ve benzeri yollarda kullanım için tasarlanmış olan Adaptif Hız Kontrolü önde giden aracı ve fren lambalarını tespit eder ve hem yoğun trafikte hem de uzun sürüşlerde ise rahatlığı ve konforu sağlar.
      Şerit İhlal Uyarısı
      Yorgunluktan dikkatiniz dağıldığında ve şeritten saptığınızda ya da çıktığınızda Şerit İhlal Uyarısı, uyarı sesi ve yanıp sönen bir gösterge ile tetikte olmanızı sağlar. Ancak Şerit İhlal Uyarısı sadece, yaklaşık 60 km/s daha yüksek hızda harekete geçer. Yaklaşık 50 km/s ya da daha yüksek hızlarda seyahat ederken kazara şeridin kenarına kaydığınızda ve sinyal vermeden şeritten ayrılmaya başladığınızda Şerit İhlal Uyarısı sizi uyarı sesi ve yanıp sönen göstergesiyle şeridinden ayrılmadan uyarır.
      Önde Giden Aracın Hareket Etme Uyarısı
      Durma halindeyken EyeSight trafiğin yeniden hareket ettiğini algılarsa önde giden aracın hareket ettiğini göstermek için uyarı sesi ve yanıp sönen göstergesiyle sürücüyü harekete geçmesi yönünde uyarır.
      Şeritte Kalma Asistanı
      Sistem, Şeritte Kalma Asistanını devreye aldığınızda ve 65 km/s üzeri hıza çıktığınızda, aracınızın şerit üzerine doğru yöneldiğini fark ederek, sürüş güvenliğinizi sağlamak üzere direksiyon simidine müdahale ederek aracınızın tekrar şeridini korumasına yardımcı olur.Çarpışma Öncesi Fren SistemiBir araçla ya da karşıdaki engelle yaklaşan bir çarpışma saptadığında Çarpışma Öncesi Fren Sistemi sürücüyü uyarı sesi ve gösterge panelindeki ekranda ışık ile uyarır. Eğer sürücü çarpışmayı önlemek için bir manevra yapmıyorsa sistem, herhangi bir etkiyi ve mümkünse kazayı önlemek için otomatik olarak fren uygulayabilir. Eğer sürücü kazayı önlemek için bir manevra yaparsa Çarpışma Öncesi Fren Yardımı sürücünün çarpışmayı önlemesi için yardımcı olabilir.
      Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü
      EyeSight karşınızda bir engel gördüğünde, park halinden çıkarken, vites konumu R (geri vites) yerine D (sürüş) konumunda unutulduğu takdirde Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü Sistemi seri uyarı sesleri çıkarır, yanıp sönen göstergeleri harekete geçirir ve önden çarpışmayı engellemek için motor gücünü keser.
      Legacy, Revolution ve Touring: Levorg 
      Sportif özelliklerle kullanışlılığı birleştiren Levorg, direksiyon başında vakit geçirmeyi seven sürücüler için kusursuz bir otomobil. Ön tasarımını Subaru WRX STI’dan alan Levorg, kullanışlı teknolojisinin yanı sıra sürüş güvenliği ve çevre dostu özellikleriyle de günümüzün beklentilerine çok iyi yanıt veriyor. Benzersiz şık ve sportif bir tasarıma sahip olan Levorg, üstün performansı ve güvenlik özellikleriyle de Subaru’nun zengin mirasını zirveye taşıyor.
       

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×