Jump to content
İlhan

2017 Subaru Impreza Hatchback Görüntülendi !

Tavsiye Edilen Mesajlar

İlhan    5.787
İlhan

Subaru, yepyeni Impreza hatchback’in testlerinde final aşamasına geldi. Tanıtım gelecek aylarda gerçekleşecek.

Amerika Birleşik Devletleri’nde yüksek hızlarda test edilirken görüntülenen prototip, ağır kamuflaj altında da olsa keskin tasarımını gizleyemedi. Geçtiğimiz yıl gösterilen 5 kapılı Impreza konseptinden bu yana bekleyişte olan Japon hayranları umarız daha önce olduğu gibi konsept ile üretim versiyonu arasındaki tasarım uçurumu nedeniyle hayal kırıklığına uğramaz.

2017-subaru-impreza-hatchback-sedan-yeni

2017 Impreza hatchback ve sedan, Subaru’nun yeni geliştirdiği SGP (Subaru Global Platform) üzerinde yükselecek. Şu an piyasada olan modellere göre daha geniş bir yaşam hacmi sunması beklenen yeni Imprezalar, ağırlık konusunda da avantaja sahip olacak.

Yeni platforma ek olarak yeni bir motor yelpazesi ile gelecek 2017 Impreza, downsizing adı verilen küçük hacimli turbo trendine uyarak daha ekonomik motor seçenekleri sunacak. Bu motor seçenekleri 6 ileri manuel ya da opsiyonel olarak yeni nesil CVT şanzımanlar ile tercih edilebilecek.

Yenilenen Subaru Impreza’nın tanıtım tarihi belirsizliğini korusa da modelin sonbahar aylarında satışa sunulacağını düşündüğümüzde tanıtımın gelecek aylarda yapılacağını öngörebiliriz.

2017-subaru-impreza-hatchback-sedan-yeni

2017-subaru-impreza-hatchback-sedan-yeni

2017-subaru-impreza-hatchback-sedan-yeni

2017-subaru-impreza-hatchback-sedan-yeni

2017-subaru-impreza-hatchback-sedan-yeni

Kaynak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    785
Katil Balina

çok net belli olmasa da çirkinlik yine standart  galiba subaru'da. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Arman-1999
      Yazan: Arman-1999
      @İlhan değerli yorumlarını rica ediyorum...
      izmir ve eskişhir de bana göre lacivert onlara göre okyanus mavisini gördüm ve bir hayli heyecanlandım. Daha önce açmış olduğum o mu ? bu mu? şu mu? adlı konuda fikirlerinden bir hayli faydalanmış biri olarak bunu da merak ediyorum. 1.6 ve her daim 4x4 oluşu cazip gibi duruyor. Donanım özellikleri ise göz dolduruyor.
      Hadi buyur bakalım... ( Subaru forum ne diyor bu işe bir de ) 
    • Mümin
      Yazan: Mümin

      Yeni Subaru Impreza Japonya’da Yılın Otomobili seçildi.
      1 Kasım 2015 ve 31 Ekim 2016 tarihleri arasında Japonya’da satışa sunulan binek otomobiller arasında birinci olan yeni Impreza; ön kaput üzerinde yaya hava yastığı sunan ilk Japon otomobili unvanıyla da tarihe geçti.
      Subaru’nun kazandığı sayısız ödüllere bir yenisi daha eklendi. 2003 yılında Legacy ile Japonya’da “Yılın Otomobili Ödülü” ile onurlandırılan Subaru; “2016-2017 Yılının En İyi Otomobili” ödülünü bu kez yeni Impreza ile kazandı. Bu ödül; Japonya’da 1 Kasım 2016 ile 31 Ekim 2016 tarihleri arasında satışa sunulan ve satış tahmini 500 adetin üzerinde olan binek otomobiller arasında yapılan bir değerlendirme.

      Subaru’nun yeni Global Platformu temel alınarak üretilen yeni Subaru Impreza’da; Standart EyeSight sürücü yardım teknolojisine ek olarak kaza anında; yayada kafa yaralanmalarını en aza indirgemek için tasarlanan yaya koruma havayastığı da standart olarak sunuluyor. Yeni Impreza, motor kaputu ile ön cam arasında yer alan “yaya havayastığı”nın standart olarak sunulduğu ilk Japon üretimi otomobil olma unvanına sahip.

      Yılın Otomobili Ödülü’ne ek olarak, Japonya yeni otomobil değerlendirme programı olan JNCAP’te de Subaru otomobilleri çok önemli başarılar elde ediyorlar. JaponNCAP’in içeriğine 2014 yılında eklenen “Önleyici Güvenlik Performansı” değerlendirmesinde, Subaru’nun EyeSight teknolojisine sahip modelleri Impreza, Legacy, Outback, Forester, Levorg ve WRX S4, İleri Derecede Güvenli Araç (ASV++) kategorisinde en yüksek puanları elde ederek önemli bir başarıya imza atmıştı.
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Nisan 2015 – Nisan 2016 mali yılında Subaru 965.892 dört çekişli taşıt sattı. Bu rakam global piyasanın %15.2’sini oluşturuyor. Böylece Subaru Audi’yi de geçerek bu alanda birinci oldu. Jaguar Land Rover 4x4 satışlarında daha çok Land Rover portföyündeki modellerle beşinci sırada.

      Daha önce Fuji Heavy Industries adıyla bilinen Subaru Corporation, pek çok farklı markadan oluşan bir grup ve gelirinin %94’ü otomotiv bölümünden geliyor. Havacılık ve uzay bölümünün ise gelirlerdeki payı %4.7. Amerika Birleşik Devletleri, Subaru için önemli bir piyasa ve buradaki satışlar firmanın bütün satışlarının %60’ını oluşturuyor. Japonya’da Subaru daha çok küçük şehir otomobilleri (Japon “kei” tipi otomobiller) ile tanınıyor. Bunlardan ilki Subaru 360 olmuştu. Japon firmanın ilk dört çekişli otomobili Subaru Leone station wagon dünyanın en iyi dört çekişli otomobili olmuş ve daha popüler hale gelen Subaru Legacy (1989) sedan ve wagon modellerinin temelini oluşturmuştu. Avrupa’da ise markanın popülaritesi ABD kadar yüksek değil. Bu yıl kıtada 50.000 otomobil satıldı ki bu ABD’de bir ayda satılan otomobil sayısından bile daha düşük. İngiltere’de yıllık satışlar 4000 adetin altında.

      ABD piyasasında 2016 yılında 615.000 adet Subaru otomobil satıldı. Subaru Indiana eyaletinde bir fabrikaya sahip ve fabrikada bu yıl sonuna kadar 400.000 adet otomobil üretilmesi, 2019 yılında bu kapasitenin yıllık 436.000 adete çıkması hedefleniyor. Subaru’nun başarısı 4x4 araçlardan oluşan sade ve net model portföyünde yatıyor. Basit dört ya da altı silindirli boksör tipi motor seçenekleri, tek tip süspansiyon ve tekerlek düzeni, ayrıca XV modelinden yedi koltuklu SUV’ye tüm modeller için tek platform kullanılıyor. 
      Subaru’nun sekiz birbiriyle yakından bağlantılı modeli aynı temel mimariye sahip. Yeni XV ve Crosstrek modellerinde ve gelecek yıl çıkacak Ascent SUV modelinde de aynı mimari var. Gelecek üç yıl içinde çıkacak diğer modeller de yeni mimariyi kullanacak. Subaru’nun 2021 yılında Forester ile benzer boyutta bir tam elektrikli crossover otomobili piyasaya sunacağına dair söylentiler var. ABD’de yoğun faaliyet gösteren firma bu elektrikli otomobille Kaliforniya ve diğer bazı eyaletlerdeki emisyon standartlarına uyum sağlamış olacak. Elektrikli crossover modelde de mevcut platformun bir uyarlamasının kullanılması bekleniyor.
       
      Subaru’nun “Prominence 2020” planı kapsamında, firma 2020 yılına kadar yılda 1.2 milyon adet otomobil üretimine ulaşmayı hedefliyor. Firma ayrıca müşteri güveninde bir numara olmak ve sektörde lider karlılığa ulaşmak istiyor. 2016 yılının son üç ayında işletme karı 1 milyar pound üzerine çıkan firmanın kar marjı %18.4.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Su­ba­ru, tü­ke­ti­ci­ler­le ya­pı­lan an­ket­ler so­nu­cun­da be­lir­le­nen “2016 Au­to­Pa­ci­fic İde­al Araç­lar Ödül­le­ri­”n­de, XV, Fo­res­ter ve Out­Back mo­del­le­riy­le üç ödül bir­den ka­zan­dı.

      Outback ve Forester modelleri ile bu ödülü ikinci yıl üst üste kazanarak büyük bir başarıya imza atan Subaru, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan araçlar ürettiğini bir kez daha kanıtladı. 

      Subaru’un SUV modelleri, XV, Forester ve Outback, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan, kullanıcıları tarafından en ideal bulunan araçlar seçildi. 
      Otomobilleri satın alarak minimum 90 gün süre kullanan müşteriler ile yapılan anket sonucunda ortaya çıkan “2016 AutoPacific İdeal Araçlar Ödülleri”nde XV modeli bu yıl, 2013’ten sonra ikinci kez sıralamaya girerken, Forester ve Outback modelleri kendi segmentlerinde 2 yıl üst üste bu ünvanı kazanarak büyük bir başarı gösterdiler.
      Toplamda 24 kategorinin yer aldığı araştırmada 9 farklı SUV ve Crossover segmenti bulunuyor ve Subaru bu 9 kategorinin 3’ünü kazanarak müşterilerinin araçlarından ne denli memnun olduklarını bir kez daha kanıtladı. 
      Bu da Crossover ve SUV araçlar üretme konusunda Subaru’nun ne denli tüketici odaklı olduğunu bir kez daha göstermiş oldu. Subaru XV modeli, kompakt Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” seçildi. 
      Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde Subaru Forester “En İdeal Araç” seçilirken Subaru Outback modeli Premium Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” olmayı başardı. 1986 yılında kurulan AutoPacific şirketinin 2016 anketi, 2015 ve 2016 model yıllarında otomobil satın almış 65.000’i aşkın kişiyi kapsıyor. 
      Minimum 3 ay boyunca otomobillerini kullanmış kişilere yöneltilen ankette 15 farklı sorunun cevaplanması isteniyor. Anketin yapılmasındaki amaç, müşteri araçlarının sürüş dinamikleri, iç mekan kapasitesi, güvenlik ekipmanı, performans ve teknoloji gibi 5 farklı alanda geliştirilmesine yönelik değerlendirmeleri içeriyor. 
      Müşteriler araçlarıyla ilgili ne denli az değişiklik talep ediyorlarsa, araçlar o denli hedefe uygun tasarlanmış ve pazarlanmış anlamına geliyor. Subaru’nun 3 kategoride ulaştığı bu ödül, tüketici beklentilerine ne denli yakın bir marka olduğunu kanıtlıyor. 
       AutoPacific gelecek odaklı bir otomotiv pazarlama ve araştırma şirketi. Merkezi Tustin California, ABD’de bulunan şirket, otomobil üreticileri, distribütörler ve yan sanayi şirketleri için çeşitli araştırmalar yürütüyor. 1986 yılında kurulan AutoPasific, her yıl otomotiv alanında farklı araştırmalar yayınlıyor.

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×